Daar kunnen ze behoorlijk van slag van raken ja. Bij de familie van J moet Bram altijd door iedereen vastgehouden worden, wij hebben dan een heel onrustig kind op zo'n avond.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:35 schreef Suikertante het volgende:
As wat fijn! En geniet van de rust nu...
F hapt al de hele dag. Hij raakt maar niet vol lijkt het. Maar hij moest toch ook een beetje overgeven, doet ie bijna nooit. Na een uur wat water geven hielp een kwartier. Hij krijgt nu, twee uur na de vorige melk, weer een gewone fles.
We zijn wel op een súperdruk feestje en gaan nu naar huis. Kan overprikkelen ook voor dat happen zorgen? Een pink of speen vindt hij niet genoeg in elk geval. Maar een autorit werkt meestal heel kalmerend (behalve de heenreis, toen heeft hij ook de halve reis huilend zitten happen).
Jep. Was in center parks ook al eens gebeurd. Ze was het even vergeten. Ze moet de naam en het huisnummer doorgeven als ze ergens gaat spelen. Maar ik had haar 5 minuten ervoor nog gezien buiten.quote:
Hier hebben we het nog nooit zo druk gehad met oplettenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:31 schreef Tante_Soesa het volgende:
Tot nu toe vond ik 't steeds makkelijker worden maaaarr, nu ze kan kruipen moeten we gaan opvoeden.
Ja?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Fieder dat klinkt mij heel bekend in de oren! Ook dat je dat schema aan wilt houden. Ik ben rond die tijd ook heel zoekende geweest omdat het juist zo goed ging. Echt .. het komt goed! Geef het wat tijd
Die. Loopauto's zijn sowieso niet goed. Mijn mama kwam er toen bij jen ook mee aan. Die heb ik teruggegeven.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:09 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb me erbij neergelegd Fieder. Een baby laat zich gewoon niet sturen. Op 'moeilijke' momenten gaf ik er maar gewoon aan toe .. de boel de boel laten en accepteren. Meer kan je niet doen
En heel cliche .. maar probeer er ook een klein beetje van te genieten als dat lukt.
Mandy dat van dat logeren was ik. Ze heeft het prima gedaan. Alleen omdat ze nu haar spreidbroek meer af mag is ze in de loopauto gezet en daar ben ik niet blij mee... maar heb dat niet durven zeggen. Ondertussen geeft het me wel een kutgevoel.
En hoe laat gaat de wekker?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:13 schreef Kyara het volgende:
Mooie foto's Tico!
Ik ga morgen generale repetitie houden. Om half 8 alle kinderen gevoed en aangekleed en zelf ook representatief gekleed en zonder spuugvlekken ready to go. M wordt dus vroeg bij het kdv afgeleverd (als het goed is). En een paar uurtjes later gaan de meisjes ook 2 uurtjes wennen.
En hoeveel dagen per week ga je dat doen? En hoe laat ben je dan thuis?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:26 schreef Kyara het volgende:
Zo laat mogelijk![]()
Ik denk om 05:45 uur. Half uurtje voor mezelf en daarna de kinderen wakker maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |