quote:
Wat een baas weertwitter:BlancoCycling twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 15:46:30.@bayernrundfahrt: @bramtankink finishes 18th in the stage 4 time trial and is now overall 13th. Malori wins and claims the leaders jersey. reageer retweet
quote:Jurgen van den Berg presenteert Radio Tour de France
Zaterdag 29 juni begint NOS Radio Tour de France weer met dit jaar Dione de Graaff en Jurgen van den Berg als presentatoren. Van den Berg maakte Radio Tour de France ook al in de periode 2005 tot en met 2009, toen hij naar de NCRV vertrok.
In verband met het vertrek van Tom van ‘t Hek naar BNR Nieuwsradio viel er een gat in het presentatorenteam van Radio Tour de France waarop van den Berg gevraagd werd. De NCRV stemde toe en ‘leent’ Van den Berg uit voor de komende Tour de France.
Dione de Graaff presenteert van 14:00 tot 16:00 en Van den Berg neemt de laatste 2 uur voor zijn rekening. De Graaff en Van den Berg waren afgelopen sportzomer ook al een presentatie-duo.
Ja.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:40 schreef Pedroso het volgende:
Doet Lars Boom eigenlijk mee in de Ronde van Belgie ? Stond wel op de startlijst maar heb 'm niet in de uitslagen gezien.
Rijdt anoniem mee dus.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:13 schreef Chiappucci het volgende:
LLSG is echt een coureur naar mijn hart.
Stuk of 4. Denk dat vd Walle zich ook heeft laten terugzakken.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoeveel Quick Steppers zitten er nog in het peloton?
Dat moet op zich genoeg zijn. Martin heeft dus nog steeds de beste papieren.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Stuk of 4. Denk dat vd Walle zich ook heeft laten terugzakken.
Lijkt me wel ja.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wordt zometeen Sanchez tegen de rest, want dat groepje er tussen gaan ze gewoon pakken.
Zou ook gek zijn als ie een jagen peloton voor zou blijven. Had ie toch nog wat bloedzakjes nodig gehad.quote:
Ach, Di Luca krijgt hier kotssmiley's als hij na een half jaar zonder koers meteen in beeld rijdt en nu bij Sanchez is het allemaal mooi en knap.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel opvallend dat elke keer dat Wuyts over doping-achtige toestanden begint (of over Kolobnev die koersen verkoopt), Nuyens dat compleet negeert en terug over de koers begint.
Nuyens won alleen maar door marginal gainsquote:Op zondag 26 mei 2013 15:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel opvallend dat elke keer dat Wuyts over doping-achtige toestanden begint (of over Kolobnev die koersen verkoopt), Nuyens dat compleet negeert en terug over de koers begint.
Die zijn perfect vergelijkbaar inderdaad.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ach, Di Luca krijgt hier kotssmiley's als hij na een half jaar zonder koers meteen in beeld rijdt en nu bij Sanchez is het allemaal mooi en knap.
Hij heeft het nergens over Blanco of Di Luca hoor. Waarom je dan altijd maar weer naar Blanco moet wijzen is me een raadsel.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ach, Di Luca krijgt hier kotssmiley's als hij na een half jaar zonder koers meteen in beeld rijdt en nu bij Sanchez is het allemaal mooi en knap.
Denk jij van niet dan?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die zijn perfect vergelijkbaar inderdaad.
Hmm, nee, je hebt gelijk, Sanchez is inderdaad al drie keer betrapt.quote:
Da's nog altijd één keer minder dan Di Luca.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hmm, nee, je hebt gelijk, Sanchez is inderdaad al drie keer betrapt.
Omdat het allemaal terugvoert naar de dubbele moraal. Waarom alles wat Blanco is door sommigen anders gezien moet worden is me een raadsel.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij heeft het nergens over Blanco of Di Luca hoor. Waarom je dan altijd maar weer naar Blanco moet wijzen is me een raadsel.
Jij kijkt toch ook anders naar een overstroming in China dan naar een overstroming in jouw straat.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Omdat het allemaal terugvoert naar de dubbele moraal. Waarom alles wat Blanco is door sommigen anders gezien moet worden is me een raadsel.
That's what Weening said.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Net niet renner vind ik dat altijd.
Heeft het natuurlijk ook wel aan zichzelf te danken, had eigenlijk vrij gemakkelijk de Tour van 2006 kunnen winnen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch wel een aardig palmares hoor. Is inmiddels ook al 53!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |