Je hebt ze in het zwart en zijn dus makkelijk schoon te krijgenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:03 schreef buzz1291 het volgende:
Prijzig dat Gabba spul. Prijsklasse van Assos. Wel mooi maar waarschijnlijk een beetje teveel hartzeer als daar een paar modderspetters op komen. En daar is natuurlijk een grote kans op gezien de tijd van het jaar dat je het draagt. Dan trek ik wel van die clubkleding aan, ook aardig maar niet optimaal.
Ik heb vannacht 4u geslapen en voelde me op de fiets best sterk. Twee fietsmaten van me die ook sportklasse rijden even een paar keer fietsles gegeven. Ze moesten op een gegeven moment om de beurt naast me fietsenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:32 schreef kaasplankje het volgende:
20:30 en hondsmoe, ik moet gewoon in vorm zijn.
Toerders kapot rijdenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik heb vannacht 4u geslapen en voelde me op de fiets best sterk. Twee fietsmaten van me die ook sportklasse rijden even een paar keer fietsles gegeven. Ze moesten op een gegeven moment om de beurt naast me fietsen
Zelfs sprinten (wat bij mij 500 meter hard rijden is) ging goed.
Mede sportklasse renners homo.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Toerders kapot rijden
Oh wacht, je bent zelf ook een sportklasse (toerder)
Interessant. Moet voor mij ook te doen zijn om daar op het Parcours Senior volgend jaar voor goud te gaan binnen de 5:44 uur. Beetje gericht trainen, als het lukt met de agenda, en dan daar maar eens op focussen.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:57 schreef Patroon het volgende:
Voor de Trois Ballons gangers een mooi E-book:
http://www.tourdevacance.(...)s-Ballons-e-book.pdf
Denk niet dat dat een goed idee is, staan jullie boven maar kou te lijden en krijg ik geen kans om te recupereren.quote:
Kunnen prima met elkaar. Wij de 200 en jij de 100 en avonds weer gezamenlijk eten.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Denk niet dat dat een goed idee is, staan jullie boven maar kou te lijden en krijg ik geen kans om te recupereren.
En dat Parcours Senior is maar 105 KM hoor. Denk niet dat die 200 voor mij nog is weggelegd, maar met een zachte winter weet je het maar nooit. Ik hou de omgeving daar in ieder geval maar als optie voor een familie weekend ergens in oktober. Weer eens wat anders dan de Ardennen of de Jura. Elzas reed ik eigenlijk altijd voorbij. Ooit één keer daar met de auto eens rondgereden en het zag er allemaal redelijk glooiend uit. Maar ook wel redelijk lange klimmen zo te zien.
|Thanks for the intel
Blabla. Die ene kan wel redelijk sprinten. Ik niet. Dus ik ben altijd blij als ik het hem lastig maakquote:
Verbinding is ook niet nodig, het gaat alleen om het peilen van een hotspot zodat de locatie nauwkeuriger bepaald kan worden.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:23 schreef Ambrosius het volgende:
Idd, betere positiebepaling idd, maar denk niet dat je onderweg vaak verbinding hebt met wifi.
Tussen de 70 en 73 km p/u schat ik in. Maar ik heb wel eens gelezen dat Cipollini op 87 km geklokt zou zijn. Geen idee waar en wanneer en of het toen waarschijnlijk wel een beetje valsplat naar beneden geweest zal moeten zijn. Cavs max op de keirin schijnt 78km te zijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:02 schreef Oksel het volgende:
Wat zou de snelheid van Cavendish vandaag geweest zijn in de eindsprint?
Moeilijk om zo te zeggen, vaak wordt de sprint al in de laatste km's "gereden" en is het meer kwestie wie er op 't laatst nog een versnellinkje over heeft.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:02 schreef Oksel het volgende:
Wat zou de snelheid van Cavendish vandaag geweest zijn in de eindsprint?
Zet dat in een treintje van de laatste kilometer maar alvast op dik boven de 60. Ik dacht dat het Rob Harmeling ooit was ('k ben nie goe in lijssies) die in een volle finale in Bordeaux eens met 65 per uur geklokt in z'n eentje op de meet af ging.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:30 schreef Oksel het volgende:
Ah, dus ze rijden al 55-60km/u, en dan trekken ze nog even door.
Tja hangt af van de windrichting, hellend of aflopend, en hoe groot het pak nog is.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:30 schreef Oksel het volgende:
Ah, dus ze rijden al 55-60km/u, en dan trekken ze nog even door.
Hier wat aan?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:13 schreef mincemeat het volgende:
Hoe kan je zien of je Look pedalen Delta of Keo schoenplaatjes nodig heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |