Staat de reünie ook open voor mensen die niet bij de oorspronkelijke meet waren?quote:Op zondag 26 mei 2013 04:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja, want een reünie plan je altijd achteraf.
moet je aan Muis vrage, zij regelt alles.quote:Op zondag 26 mei 2013 04:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Staat de reünie ook open voor mensen die niet bij de oorspronkelijke meet waren?
Op de één of andere manier heb ik het talent om aankondigingen van Fok!-meets steevast te missen.
Goed idee, alle vragen ook naar muis.quote:Op zondag 26 mei 2013 04:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet je aan Muis vrage, zij regelt alles.
daaromquote:Op zondag 26 mei 2013 04:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed idee, alle vragen ook naar muis.
Zij is een number one multitaskersterder, die kan daarmee dealen.
Pff, ik denk eerder wel 2x je aandacht.quote:Op zondag 26 mei 2013 04:27 schreef Toekito het volgende:
Ik heb al mijn aandacht nodig om Roger onder tafel te klaverjassen
Ik speelde voor het laatst 31-12-11 dus winnen zal je welquote:Op zondag 26 mei 2013 04:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pff, ik denk eerder wel 2x je aandacht.![]()
en ik dan 3x de mijne, ik moet immers ook nog bier drinken.![]()
Heb het ook al een paar jaar niet meer gedaan, vooral omdat de meeste van mijn vrienden het spel alleen bij naam kennen.quote:Op zondag 26 mei 2013 04:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik speelde voor het laatst 31-12-11 dus winnen zal je wel
oh dan heb ik een maand of 3 terug nog gespeeld: Asklaverquote:Op zondag 26 mei 2013 04:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb het ook al een paar jaar niet meer gedaan, vooral omdat de meeste van mijn vrienden het spel alleen bij naam kennen.![]()
Laatste keer was ook in een kroeg, jaar of 2-3 geleden.
Of telt tegen de computer ook? Dan was het een paar maanden terug.![]()
Kijk, daar is je ervaringsvoorsprong alweer.quote:Op zondag 26 mei 2013 04:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh dan heb ik een maand of 3 terug nog gespeeld: Asklaver
quote:Op zondag 26 mei 2013 04:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk, daar is je ervaringsvoorsprong alweer.
Misschien moet ik eerst een paar rondjes geven voordat we beginnen. Dan wordt jij minder oplettend door de alcohol, terwijl ik mijzelf moed indrink. Dubbel voordeel voor mij dus, kan niet meer mis gaan!
quote:
daarom moeten wij het ook niet doen......straks zijn we te moe om er heen te gaanquote:Op zondag 26 mei 2013 05:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Ja, dat zal lekker opschieten.![]()
Nou ja, ik ga maar eens naar bed. best vermoeiend, zo'n reünie plannen.
Precies.quote:Op zondag 26 mei 2013 05:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
daarom moeten wij het ook niet doen......straks zijn we te moe om er heen te gaanTrusten!
Dan is het goedquote:
hoi hier,hoi daar overal hoiquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |