Wat, ik ben niet verpest. En ook niet goedgelovig...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
je moet geen grappen maken met goedgelovige mensen, dat zijn de mensen die nog niet verpest zijn
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb mijn biblio pas binnen hoera
Mijn broertje weet hetquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:50 schreef xcachet het volgende:
op 't vmbo weten mensen niet eens waar China ligt...
Hoezo zijn wij verpestquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
je moet geen grappen maken met goedgelovige mensen, dat zijn de mensen die nog niet verpest zijn
mavo = vmboquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn broertje weet het
Maar dat is MAVO.
vmbo b is dan ook wel behoorlijk laagquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mavo = vmbo tl
vmbo = vmbo b en vmbo kl/gl
Soort van, maar voor de mensen met hoopquote:
mkayquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kan je zelf ook antwoord op geven
Ze had uggs he?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn nichtje deed vmbo b met leerwegondersteuning
Als dat haar max is dan is het net zo knap als iemand die vwo doetquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dragen alleen VMBO'ers Uggs dan?quote:
Opzich, zegt dat niet heel veel over je toekomst he.. Mijn vader heeft helemaal geen diploma gehaald en ook gewoon een goed lopend bedrijf.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Op zich is jouw vader een baas,quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Opzich, zegt dat niet heel veel over je toekomst he.. Mijn vader heeft helemaal geen diploma gehaald en ook gewoon een goed lopend bedrijf.
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Opzich, zegt dat niet heel veel over je toekomst he.. Mijn vader heeft helemaal geen diploma gehaald en ook gewoon een goed lopend bedrijf.
OH DIE MOET IK OOK EVEN DOENquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
ONZ / Spooning
MIJN TOPIC HEEFT EEN SEAL
Mijn pa ook niet. En ik zit echt niet op zwart zaad hierquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan wel hoor. Is het ver van CS?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of je moet zin hebben om langs te komen.
Mijn vader is niet slim heur haha. Als dat nichtje van haar nou iets bedenkt wat een gat in de markt is he, kan ze makkelijk nog genoeg centen verdienenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Dan zal je vader wel gewoon slim zijn geweest ook al heeftie geen diploma. Iemand die basis doet is niet zo heel erg slim en de kans dat die persoon een goed lopend bedrijf kan runnen is dan ook klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |