Zo iemand kan door de mand vallen, speelt immers een rol, en zoiets duurt jaren.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan kies je toch een betrouwbare immigrant die je laat integreren daar. Daarmee kom je ook genoeg te weten. Het risico om juist een lid van die gemeenschappen te vragen leidt alleen maar tot enorme risico's. Ziehier wat er gebeurd is zeg...
Er bestaan geen Nigeriaans-Britse en/of islamitische geheim agenten denk je??quote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zo iemand kan door de mand vallen, speelt immers een rol, en zoiets duurt jaren.
Deze mafkees speelde nu als zeker 10 plus jaar de jihadi, daar heeft Mohammed de ambtenaar met een kinderwens en een voorliefde voor een stabiel leven (anders kies je wel een andere job) geen tijd voor of zin in.
De man die deze daad heeft begaan lijkt mij niet helemaal jofel, als in 'ongeschikt' voor een samenwerking met een veiligheidsdienst. Maar goed, dat is roepen vanaf de zijlijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:09 schreef Mutant01 het volgende:
Het is echt niet iets nieuws dat radicale moslims en Westerse veiligheidsdiensten samenwerken.
Samenwerken nog wel? Tegen wie en voor welk doel dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:09 schreef Mutant01 het volgende:
Het is echt niet iets nieuws dat radicale moslims en Westerse veiligheidsdiensten samenwerken.
"Niet helemaal jofel"quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
De man die deze daad heeft begaan lijkt mij niet helemaal jofel, als in 'ongeschikt' voor een samenwerking met een veiligheidsdienst. Maar goed, dat is roepen vanaf de zijlijn.
Dat verschilt nogal eens. Het omverwerpen van een dictator, een oorlog voeren tegen de Russen en het communisme, vechten tegen / infiltreren bij andere (concurrerende) radicale groeperingen om deze in kaart te brengen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Samenwerken nog wel? Tegen wie en voor welk doel dan?
Ok zo. ja zeker. Maar dat dat zo dichtbij huis op zo'n rare manier zou gebeuren, verontrust jou niet??quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat verschilt nogal eens. Het omverwerpen van een dictator, een oorlog voeren tegen de Russen en het communisme, vechten tegen / infiltreren bij andere (concurrerende) radicale groeperingen om deze in kaart te brengen.
Het hangt beetje af in welke richting die moslims radicaal zijn want ze zijn immers allemaal verschillend toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:09 schreef Mutant01 het volgende:
Tuurlijk is dat verontrustend. Maar goed, die mensen zijn er kennelijk geschikt voor volgens de veiligheidsdiensten. Normale Achmed zal niet voor dergelijke taken in aanmerking komen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok zo. ja zeker. Maar dat dat zo dichtbij huis op zo'n rare manier zou gebeuren, verontrust jou niet??
Dat klopt. De radicale moslims moeten natuurlijk wel enigszins dezelfde doelen nastreven als de veiligheidsdiensten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het hangt beetje af in welke richting die moslims radicaal zijn want ze zijn immers allemaal verschillend toch?
Ze houden elkaar bezig zeg maar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat klopt. De radicale moslims moeten natuurlijk wel enigszins dezelfde doelen nastreven als de veiligheidsdiensten.
Aha, dat dacht ik dus al. Jij zoekt er meer achter. Set-upjes?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat klopt. De radicale moslims moeten natuurlijk wel enigszins dezelfde doelen nastreven als de veiligheidsdiensten.
Neuh, ik zoek er niet zoveel achter. Het is alleen jammer dat het op een gegeven moment diezelfde veiligheidsdiensten in de kont gaat bijten. En dan neem ik de jaren 80/90 als voorbeeld. En ik geloof niet zo in set-upjes.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aha, dat dacht ik dus al. Jij zoekt er meer achter. Set-upjes?
Zie de vroegere CPN, op een gegeven moment waren drie van de vier bestuursleden BVD-informanten.quote:
Het hangt maar net van je vergelijkingsmateriaal af.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:31 schreef sig000 het volgende:
Terwijl er eigenlijk helemaal niet zoveel aan de hand is.
Alsof de BVd zo betrouwbaar was.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:34 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zie de vroegere CPN, drie van de vier bestuursleden waren BVD-informanten.
Er is een nogal groot verschil tussen jeugdcriminaliteit en terrorisme. In de letter van de Koran bezien deden ze trouwens alles verkeerd. A) ze werden niet aangevallen B) zij bevinden zich niet in oorlogsgebied C) de man was onschuldig, droeg geen wapens en had geen intentie een moslim te vermoorden. D) er is dus geen sprake van 'verdediging'.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het hangt maar net van je vergelijkingsmateriaal af.
Als je het beziet in de letter van de koran (waar de meest gruwelijke dingen instaan) valt het alleszins mee. Als je het in heftigheid en gruwelijkheid zoals die voor Europa "normaal" is (sinds de Balkanoorlog zijn koppensnellers vrij zeldzaam geworden) meet, dan is er wel degelijik zeer veel aan de hand.
Van Stockholm via Den Haag naar Londen. En dat is nu. Parijs, Brussel, Duitse steden, ga je hetzelfde zien.
En links denkt dat de oplossing "meer sociale projecten" is...![]()
Ja joh, ga nog meer gemeenschapsgeld verspillen aan dat tuig.
Ok, ik woon in een appartement en daar is elk werelddeel wel vertegenwoordigd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het hangt maar net van je vergelijkingsmateriaal af.
Communisme is een nog gevaarlijker ideologie dan de extremistische islam. Prima dat de staat er zorg voor draagt dat dat soort bewegingen geminimaliseerd en vernederd worden. Exact zo voor extreem-rechtse partijen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:38 schreef Terecht het volgende:
[..]
Vast niet, maar de BVD hield feitelijk de CPN in stand.
Same here - in een wijk met een enorm diverse samenstelling. Neemt niet weg dat er best problemen zijn, maar overdrijven is ook weer een vak apart.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok, ik woon in een appartement en daar is elk werelddeel wel vertegenwoordigd.
Geen enkel probleem dus het kan wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |