en ook achter de jeugdseries account op youtubequote:Op zondag 26 mei 2013 00:50 schreef Arn0 het volgende:
En Veerboot, is dat dan de man achter het Superbeelden account? Je weet wel, met die "hum hum hum" intro's.
"Ik heb een kanaal voor jeugdseries. Dit filmpje laat een beetje zien wat dat inhoud. Het is een kort filmpje en ik heb lang niet al mijn filmpjes g"quote:Op zondag 26 mei 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en ook achter de jeugdseries account op youtube
Herken de typische muziek en schrijfstijl van Veerboot.
Hier zal Sydney zijn straattaaltje wel ontwikkeld hebben G. Terwijl die wat jeugdseries aan het checken was.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:58 schreef Arn0 het volgende:
[..]
"Ik heb een kanaal voor jeugdseries. Dit filmpje laat een beetje zien wat dat inhoud. Het is een kort filmpje en ik heb lang niet al mijn filmpjes g"
Ik krijg plots flashbacks naar die ene keer dat Johan Hans op zijn plaats wou zetten, maar dat de RTL redactie de uitzending afkapte.
Derksen gaat de goal van Robben analyseren. Ik voel het.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:26 schreef Evertjan het volgende:
mensen morgen begint Knevel en vd Brink dus dan kan het broekje weer uit
Ik zag dat de Snor een prominente rol speelde in de K&vdB promo dus zij kennen daar in elk geval hun prioriteiten. Bij P&W zag je nog wel eens een of andere lul met zeven sjaaltjes en vijf kettingen om z'n nek in de spotjes.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:26 schreef Evertjan het volgende:
mensen morgen begint Knevel en vd Brink dus dan kan het broekje weer uit
zeker een of andere lul uit een soap?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag dat de Snor een prominente rol speelde in de K&vdB promo dus zij kennen daar in elk geval hun prioriteiten. Bij P&W zag je nog wel eens een of andere lul met zeven sjaaltjes en vijf kettingen om z'n nek in de spotjes.
De hand van Bert van der Veer is zichtbaar bij de VARA.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag dat de Snor een prominente rol speelde in de K&vdB promo dus zij kennen daar in elk geval hun prioriteiten. Bij P&W zag je nog wel eens een of andere lul met zeven sjaaltjes en vijf kettingen om z'n nek in de spotjes.
René van der Gijp?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
een of andere lul met zeven sjaaltjes
Ik zeg als je op je zestigste flink wat bamihappies naar binnen werkt dan kan dat hoor, maar als je dat op je twintigste nog doet moet je een diëtist gaan zoeken.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:39 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Die had gecorrigeerd moeten worden als een klein kind.
Op een bepaald moment begon Genee zich ook te irriteren en zei hij "Even rustig Bernardo".quote:Op zondag 26 mei 2013 12:39 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Die had gecorrigeerd moeten worden als een klein kind.
Toto leest mee, ze wisten dat je op een positief saldo staat en dat moeten ze niet hebben natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |