Dromenvangertjequote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:31 schreef supersof het volgende:
allemaal foto maken van jezelf met een lepel
Soeplepel?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heb jij andere soort lepels dan?
Thee lepels :pquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heb jij andere soort lepels dan?
Wat lief! Ik heb eigenlijk nog nooit dolfijn gegeten, laat staan een dolfijnentaartquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Happens, kreeg vandaag ook een dolfijnentaart van twee FOK!kers (geen grap)
ik wil wel met jou spoonenquote:
jazeker wel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zeker weten? Heb je mijn foto in de OP wel gezien?
Leuk he zo'n 100 megapixel camera.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Huppelkat:
[ afbeelding ]
Huppelhond:
[ afbeelding ]
Huppel zelf![]()
[ afbeelding ]
Afgaande op je foto lijkt het me dat jouw leeftijd misschien bij die van mij in de buurt komtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]HaJee is oud heeft een leeftijd die meer bij mij in de buurt komt.
En mn hond en kat danquote:
Ja, dat zit op een HTC Desirequote:
Goed puntquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:37 schreef HaJee het volgende:
[..]
Afgaande op je foto lijkt het me dat jouw leeftijd misschien bij die van mij in de buurt komt
quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
de vijand
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
de vijand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
de vijand
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:41 schreef HaJee het volgende:
Lepel-aarsIk moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Hoax.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
de vijand
liefde is bedrogquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoax.
Ik heb in mijn ouderlijk huis, op mijn kamer een schilderij over de liefde tussen lepel en vork.
True story.
simpelweg een chemisch proces dat de perceptie wellicht verdraait, maar goed beschouwd is elke vorm van perceptie een vorm van bedrog.quote:
!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat dit topic miste. Wat eigenlijk elk topic mist.
"There is no spoon"quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
simpelweg een chemisch proces dat de perceptie wellicht verdraait, maar goed beschouwd is elke vorm van perceptie een vorm van bedrog.
Murderaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
simpelweg een chemisch proces dat de perceptie wellicht verdraait, maar goed beschouwd is elke vorm van perceptie een vorm van bedrog.
quote:
Voor wat beterequote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Laten we annet vragen voor een betere
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Laten we annet vragen voor een betere
Maar mijn Frans was geen vertaling van 'There is no spoon'.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:52 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
De vertaling in het Duits. "There is no spoon"
Natuurlijk, kijk wat een foto's!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Tvp zodat ik morgen weet waar ik mn pic moet posten. Als dit topic morgen nog open is.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ken hem persoonlijk. Ik heb lessen samen met hem gehad.
Hé, een kapotte lepel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
de vijand
nee hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:09 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet echt eens een HQ fototoestel kopen!
Daar is het nu te donker voor!quote:
je vindt sowieso wel een gaatjequote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar is het nu te donker voor!
Ik zal morgen eens kijken, als ik een gaatje kan vinden
Tijd heb ik het dan over he
Ik hoop dat mijn man hem vind zoquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Anders help ik hem wel zoeken. Mag hij op de uitkijk staan.
quote:
Firstworldproblems!quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Brakke kop alles
[ afbeelding ]
het plant zich voortquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Al stop ik ze in m'n reet, ik hoef er niet mee te eten. Ze zijn van mini-SwJ.
Tof en heb ikquote:Op zondag 26 mei 2013 11:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]Als ik weer internet heb op mijn lap. Next week. Geduld svp.
Mobiel gedaan, weet niet zeker of het werktquote:Op zondag 26 mei 2013 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kan een modje de OP open zetten zodat ik de foto's er in kan doen? ktnxbye
Bij oma op bezoek gemaakt?quote:
Mooi gedaanquote:Op zondag 26 mei 2013 18:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mobiel gedaan, weet niet zeker of het werkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken je de film???? Pas dus maar op....anders gaat die lepel ergens in....quote:Op maandag 27 mei 2013 00:01 schreef HaJee het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat je er eng uit zou zien en hier is de bevestiging
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:06 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ken je de film???? Pas dus maar op....anders gaat die lepel ergens in....
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:44 schreef Superthomas het volgende:
[ afbeelding ]
veel te veel vrije tijd...gifjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Gelukkig gaat het topic daar niet om.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:42 schreef Jachtgeweer het volgende:
Sommige mensen zien er echt totaal anders uit dan ik had verwacht
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:44 schreef Superthomas het volgende:
[ afbeelding ]
veel te veel vrije tijd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaha, dank je wel, maar het feit dat na mijn foto het topic doodsloeg zegt me eigenlijk wel genoegquote:
HUH, KUT IPHONE OOKquote:
9/10 swsquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:24 schreef smitjew het volgende:
[ link | afbeelding ]
2 spoons voor jullie
Het leek bijna alsof je een vriend had die de lepels vasthield.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:24 schreef smitjew het volgende:
[ link | afbeelding ]
2 spoons voor jullie
smitjewquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:24 schreef smitjew het volgende:
[ link | afbeelding ]
2 spoons voor jullie
Ik dacht dat wij vrienden warenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het leek bijna alsof je een vriend had die de lepels vasthield.
Toen bedacht ik me opeens dat jij geen vrienden had.
quote:
Dankje, mooie lepel ook vooral.quote:
De golf staat op de oprit?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:27 schreef Hendroit het volgende:
Hoi ik zit op FOK! op zondagavond en maak foto's van mezelf met een lepel.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik kan er niets anders van maken....... Spooning is helaas toch iets compleet anders....
maar sorry hoor, een foto van jezelf met een lepel? wtf![]()
en dat noem je dan Spooning
ben jij 17, serieus?quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ben jij 17, serieus?
damn.
mooie lepel trouwens
ik zou jaren jonger geschat hebben, ben jaloers op je goeie genenquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik zou jaren jonger geschat hebben, ben jaloers op je goeie genen
Mooi hoor..quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maar in gedachten verving je de lepel door je pen0r. Viespeuk.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:45 schreef Macrador het volgende:
Bazen UI heb je wel, DexterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:38 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik zou opzich best een foto willen plaatsen; De ellende is dat ik niet herkent wil worden met al die bagger die ik op dit forum pleur, en op een kloon vind ook zo wat.
Tsja. Als ik bepaalde posts niet had gedaan was het anders geweest; Maar het kan mij gewoon schaden op mijn werk..quote:
DM hem naar mij post ik hem welquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:42 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Tsja. Als ik bepaalde posts niet had gedaan was het anders geweest; Maar het kan mij gewoon schaden op mijn werk..
Dat vertellen we toch nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:48 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ja dan weet nu iedereen bij wie die foto hoort toch
Ik vind het idee slechter en slechter worden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vertellen we toch niet
Verpest het nou niet
Dat wou hij toch niet? Zijn foto moest weg had ik begrepen uit zijn DM's.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:58 schreef LompeHork het volgende:
@TS: je post staat weer open, je kunt hem weer bijwerken, ik heb ondertussen Macrador erbij gezet
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat wou hij toch niet? Zijn foto moest weg had ik begrepen uit zijn DM's.
Maar bedankt voor het open maken
Nouja, je staat nu in de OP ook Macrador, welkom op FOK!quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:04 schreef Macrador het volgende:
Eingelijk wilde ik gewoon de spoiler uit mijn post. Zodat mijn foto dus niet meer in een spoiler stond.
Je mag gezien worden hoorquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:04 schreef Macrador het volgende:
Eingelijk wilde ik gewoon de spoiler uit mijn post. Zodat mijn foto dus niet meer in een spoiler stond.
Waarom heb jij trouwens een lepel bij je op de wc?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:02 schreef Moira. het volgende:
Kickje dan maar.
Ik kwam deze tegen, toen ik stoned op de WC zat maakte ik een foto van mezelf met een lepel in mijn hand.
Verder heb ik geen uitleg op deze foto![]()
[ afbeelding ]
Awhquote:
Ik denk dat het was omdat ik van plan was van die vanille-kwark ofzo te gaan eten, maar dat ik altijd een lepel vergeet mee te nemen.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:21 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Waarom heb jij trouwens een lepel bij je op de wc?
Ik noem het een investering. Als je bij elkaar optelt hoeveel bier het mij gekost heeft om zo een bierpens te krijgen... heb ik er vrij hard voor moeten werken.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:18 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ik noem het een investering. Als je bij elkaar optelt hoeveel bier het mij gekost heeft om zo een bierpens te krijgen... heb ik er vrij hard voor moeten werken.
Neequote:Op zondag 16 juni 2013 01:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
origineel, maar dat is niet eens een lepel! Heb je geen lepels ofso.
je moet er wel raar op staan hequote:
het is dan ook een repost, het was eigenlijk van in een ander topic etc dus ik dacht heuj ook even hier plaatsen, waarom nietquote:
Dan is het nog raarder dat je zomaar een papiertje met lepel op de foto neemt! Of wat was de reden daar achter?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:02 schreef msacras het volgende:
[..]
het is dan ook een repost, het was eigenlijk van in een ander topic etc dus ik dacht heuj ook even hier plaatsen, waarom niet
maar ik wil best ook een rare foto maken hoor ;d
De reden was, er is een soort juminelle-2 (alinity) en ze zou pas als echt verklaard worden mits ze een spoonpic maakte, welke ze niet had, waardoor er enorm veel SC was in een userfoto's topic, dus ik dacht, ik maak even een spoonpic als antisc, maar ik had ff geen lepel dus dan maar zo. snap je.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan is het nog raarder dat je zomaar een papiertje met lepel op de foto neemt! Of wat was de reden daar achter?
En ja maak een rare foto!
ooooh, vandaarquote:Op zondag 16 juni 2013 12:02 schreef msacras het volgende:
[..]
het is dan ook een repost, het was eigenlijk van in een ander topic etc dus ik dacht heuj ook even hier plaatsen, waarom niet
maar ik wil best ook een rare foto maken hoor ;d
Coowle brilquote:Op zondag 16 juni 2013 12:10 schreef msacras het volgende:
[..]
De reden was, er is een soort juminelle-2 (alinity) en ze zou pas als echt verklaard worden mits ze een spoonpic maakte, welke ze niet had, waardoor er enorm veel SC was in een userfoto's topic, dus ik dacht, ik maak even een spoonpic als antisc, maar ik had ff geen lepel dus dan maar zo. snap je.
OMGWTFBBQ
[ afbeelding ]
een lepel.
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:10 schreef msacras het volgende:
[..]
De reden was, er is een soort juminelle-2 (alinity) en ze zou pas als echt verklaard worden mits ze een spoonpic maakte, welke ze niet had, waardoor er enorm veel SC was in een userfoto's topic, dus ik dacht, ik maak even een spoonpic als antisc, maar ik had ff geen lepel dus dan maar zo. snap je.
OMGWTFBBQ
[ afbeelding ]
een lepel.
En doe je die trui nu voor altijd aan ofso?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:10 schreef msacras het volgende:
[..]
OMGWTFBBQ
[ afbeelding ]
een lepel.
Jaquote:Op zondag 16 juni 2013 13:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En doe je die trui nu voor altijd aan ofso?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |