Over 2 jaar gewoon onder de 2 uur....quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]sorry...
![]()
Als jullie allemaal net zo lekker door blijven gaan als jullie nu doen loopt straks iedereen met deze stats. Lopen we over 2 jaar met de ekiden gewoon de marathon in 2'30
![]()
. Go FoK!
Over de afstand nog maar niet te beginnen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Whehehe 142 gemiddeld bij 5:04. Kom ik met 168 gemiddeld bij 5:45.
Jeetje wat lullig zeg... zeker omdat het je eerste wedstrijd is! Hoop dat het snel over is....quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:47 schreef Dynamic83 het volgende:
grrrr... sinds dinsdag last van wat pijn aan de buitenkant van mijn onderbeen. Gisteren voorzichtig 5km gedaan als test wat opzich wel goed ging (voelde het wel maar niet te erg). Maar heeft het blijkbaar niet goed gedaan, vanmorgen was het een stuk erger... Morgen mijn eerste wedstrijd, had gehoopt dat het wel te doen zou zijn maar begin het steeds somberder in te zien
Oei dat is echt jammer ja! Klinkt verdacht veel als shin-splints. En daar moet je wel mee uitkijken ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:47 schreef Dynamic83 het volgende:
grrrr... sinds dinsdag last van wat pijn aan de buitenkant van mijn onderbeen. Gisteren voorzichtig 5km gedaan als test wat opzich wel goed ging (voelde het wel maar niet te erg). Maar heeft het blijkbaar niet goed gedaan, vanmorgen was het een stuk erger... Morgen mijn eerste wedstrijd, had gehoopt dat het wel te doen zou zijn maar begin het steeds somberder in te zien
Shin splints wordt toch vaak van gezegd dat je tijdens het lopen zelf steeds meer last van krijgt, tot je niet eens meer kan lopen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oei dat is echt jammer ja! Klinkt verdacht veel als shin-splints. En daar moet je wel mee uitkijken ja.Beterschap in ieder geval!
Dacht ik zelf ook aan, maar wat ik zo lees heb je het dan aan de binnenkant van je been. Zit bij mij echt aan de buitenkant, tussen de knie en de enkel in. Voel het bij het traplopen en bij het hardlopen het ergst. Is idd balen, ga morgen wel mee naar Brussel en beslis daar dan of ik wel of niet mee doe. Maar als het zo als nu is kan ik het maar beter laten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oei dat is echt jammer ja! Klinkt verdacht veel als shin-splints. En daar moet je wel mee uitkijken ja.Beterschap in ieder geval!
Ik ben vast raar, maar ik draag hem onder mijn boezem.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:40 schreef Miezziej het volgende:
Ik prop mijn telefoon altijd in mijn spibelt, met koortje eruit. Tot nu toe gaat het goed
Mijn belt irriteert me wel steeds meerHij kruipt steeds omhoog, maakt niet uit of ik hem strakker of losser draag. Eerst geen last van. Draag nu wel een andere tight, mss komt het daardoor. Even kijken hoe ik het ga oplossen...
Toen het bij mij op het ergst was toen had ik er een beetje last van in het begin toen ik nog een rondje ging. Dacht eerst dat het gewoon spierpijn was, en onder het lopen werd het juist minder. De volgende dag liep ik mank, dat was echt een beetje nasty, zo pijnlijk. Maar bij mij was het inderdaad wel aan de binnenkant van het onderbeen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Shin splints wordt toch vaak van gezegd dat je tijdens het lopen zelf steeds meer last van krijgt, tot je niet eens meer kan lopen?
Is het niet de buitenkant van je knie?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:28 schreef Dynamic83 het volgende:
[..]
Dacht ik zelf ook aan, maar wat ik zo lees heb je het dan aan de binnenkant van je been. Zit bij mij echt aan de buitenkant, tussen de knie en de enkel in. Voel het bij het traplopen en bij het hardlopen het ergst. Is idd balen, ga morgen wel mee naar Brussel en beslis daar dan of ik wel of niet mee doe. Maar als het zo als nu is kan ik het maar beter laten.
Draag je hem dan onder of over je shirt?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:31 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik ben vast raar, maar ik draag hem onder mijn boezem.
Dit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:34 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Toen het bij mij op het ergst was toen had ik er een beetje last van in het begin toen ik nog een rondje ging. Dacht eerst dat het gewoon spierpijn was, en onder het lopen werd het juist minder. De volgende dag liep ik mank, dat was echt een beetje nasty, zo pijnlijk. Maar bij mij was het inderdaad wel aan de binnenkant van het onderbeen.
Onder mn jasje en boven mn shirt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:35 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Draag je hem dan onder of over je shirt?
Als je écht zekerheid wilt, zul je een opgeleid persoon ernaar moeten laten kijken. Die kan precies aanhoren wat je klachten zijn en specifiek voelen waar de pijn zit enzo. Het internet (en wij) kan dat niet..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:46 schreef LadyOracle het volgende:
Het is me nog steeds niet duidelijk hoe ik het verschil weet tussen shin splints en minder ernstige dingen. Ik heb pijn aan de binnenkant van mijn rechteronderbeen, alsof iemand erop drukt, maar het maakt niet echt uit verder wat ik doe, het is constant. Heb vanmiddag al allerlei sites af zitten struinen, maar veel concreter dan 'pijn in je onderbeen' wordt het niet.
Nee het zit echt lager als mijn knie, bij het afzetten is er een pijnlijke steek te voelen. Ga de site eens doorspitten misschien kan ik er idd wat op vinden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is het niet de buitenkant van je knie?
www.blessureaanwijzer.nl kan je wellicht nog wijzer maken.
Kijk probleem, boezem is een groot woord voor wat ik heb...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:31 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik ben vast raar, maar ik draag hem onder mijn boezem.
Auw... Beterschap!!!!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:58 schreef Dynamic83 het volgende:
[..]
Nee het zit echt lager als mijn knie, bij het afzetten is er een pijnlijke steek te voelen. Ga de site eens doorspitten misschien kan ik er idd wat op vinden.
Pak je scheenbeenbot tussen duim en wijsvinger net onder je knie vast en schuif je hand nu, terwijl je duim en wijsvinger stevig tegen het bot aanhoudt, naar beneden. Heb je een pijnlijkere plek? Dan zijn het shin splints.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:46 schreef LadyOracle het volgende:
Het is me nog steeds niet duidelijk hoe ik het verschil weet tussen shin splints en minder ernstige dingen. Ik heb pijn aan de binnenkant van mijn rechteronderbeen, alsof iemand erop drukt, maar het maakt niet echt uit verder wat ik doe, het is constant. Heb vanmiddag al allerlei sites af zitten struinen, maar veel concreter dan 'pijn in je onderbeen' wordt het niet.
Ik voel het bij beweging en in rust, het is niet rood of gezwollen, het doet niet meer zeer als ik erin prik dan op andere plekken, maar het voelt gewoon alsof er iemand met zn vinger in mn been prikt af en toe. Op een schaal van 1 tot 10 geef ik het niet meer dan een 2.
Is er bijv een beweging waarbij het meer zeer zou moeten doen als het shin splints zijn? Met lopen zelf had ik geen last gisteren. Maar vanmiddag met stofzuigen wel (al had ik toen net oefeningen gedaan voor voeten/enkels/kuiten).
Wat een blijheidquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Officiele uitslag:
http://www.racetimer.se/n(...)imer_eu&race_id=1156
Enne... een bijna Zeddie![]()
[ afbeelding ]
Erg herkenbaar en de klachten lijken erg op mijn kuitblessure van vorig jaar. In eerste instantie dacht ik ook aan shin splints, maar de symptomen zijn niet precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:58 schreef Dynamic83 het volgende:
[..]
Nee het zit echt lager als mijn knie, bij het afzetten is er een pijnlijke steek te voelen. Ga de site eens doorspitten misschien kan ik er idd wat op vinden.
Mooie negatieve splitquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Officiele uitslag:
http://www.racetimer.se/n(...)imer_eu&race_id=1156
Enne... een bijna Zeddie![]()
[ afbeelding ]
Daar voel ik niets bij in ieder geval.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Pak je scheenbeenbot tussen duim en wijsvinger net onder je knie vast en schuif je hand nu, terwijl je duim en wijsvinger stevig tegen het bot aanhoudt, naar beneden. Heb je een pijnlijkere plek? Dan zijn het shin splints.
Ja, als het erger wordt zal ik dat zeker doen. Maar heb al even genoeg geld naar de fysio gebracht dit jaar, dus als het niet nodig is, laat ik het liever. ;-)quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:49 schreef Levitas het volgende:
[..]
Als je écht zekerheid wilt, zul je een opgeleid persoon ernaar moeten laten kijken. Die kan precies aanhoren wat je klachten zijn en specifiek voelen waar de pijn zit enzo. Het internet (en wij) kan dat niet..
spannend, veel succes en plezier morgenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:23 schreef SEMTEX het volgende:
Morgen Marikenloop... zenuwachtigwel al alles klaar gelegd..
[ afbeelding ]
Je hebt in ieder geval genoeg veiligheidsspeldenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:23 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:26 schreef linebear het volgende:
[..]
spannend, veel succes en plezier morgen
Hier ook zenuwen!!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:23 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, dat is volgens mij even geleden! Heel veel succes morgen!!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:23 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
We moeten niet naast elkaar gaan staan, maar per persoon matchen we goedquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:39 schreef SEMTEX het volgende:
Mooie matching outfitsJullie ook succes morgen!
Wat heeft je mams (toch?) hippe sloffen!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier ook zenuwen!!en alles al klaargelegd
[ afbeelding ]
Succes morgenwij juichen voor je!
Ze is d'r ook heel blij mee, zegt ze! Dat ze maar snel mogen lopenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Wat heeft je mams (toch?) hippe sloffen!
Nou, bij de CPC was het echt verstenend koudquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:49 schreef DeeBee het volgende:
Ik pak morgenochtend m'n spullen wel even in, ben vooral benieuwd naar het weer.
Had wel beter weer verwacht dan bij de CPC, maar is bijna vergelijkbaar...
Ik kom er net een beetje achter dat ik morgen wel heel vroeg moet vertrekken om op tijd te zijn, maar de CL-finale is al begonnen, dus ik heb nu ook niet veel tijd om het klaar te leggen. Dat wordt denk ik morgenochtend paniekerig mijn kast overhoop trekken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:52 schreef Nirak het volgende:
Wat leuk dat alles zo klaar ligtZijn er nou echt geen mensen die morgen nog dingen van het wasrek moeten trekken ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |