SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 24-05-2013 23:40:04 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
To trail!
Ik loop op mijn Bikila's trouwens ook wel erg fijn door het bos, maar als het iets natter en modderiger wordt merk je toch echt wel dat je snel gaat glijden. Ook een beetje snel door de bocht kan ervoor zorgen dat je niet meer helemaal stabiel loopt. Vooral daarom ook gekozen voor trailschoenen nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat je op afdalingen en klimmen er ook wel veel profijt van kunt hebben trouwens, al heb ik dat hier niet in de buurt. Maar aangezien ik wat leuke trails in de planning heb staan is dat wel handig.
![]()
Ik heb vorige week pasta met konijn gegeten. Die was heel lief voor mijn smaakpapillen en maag!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:20 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Do you think that's air you're breathing? hmm....![]()
En nee, geen konijn eten!Konijntjes zijn lief!
Nu net dürüm döner op. Ook lekker, maar niet gezond
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ready, stready.... cross!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Is het al morgenochtend?
Ik wil rennen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Bloody Mary, misschien heb ik jou wel gezien vandaag, ik was daar vanmiddag om m'n tubes op te halen en zooltjes voor in m'n schoenen. Heb jij toevallig de HM van Eindhoven gelopen?![]()
Ik heb ook zin om morgen te rennen! Met mijn nieuwe schoenen! Wel zonde, ze zijn zo mooi en dan komt er meteen modder op.... Maar ja dat is alleen de eerste keer.![]()
Haha, nee, zover ben ik nog lang niet. Op 1/3 zit ik ongeveer. Maar het had wel gekund dus. Toen ik er was is er maar 1 keer een andere mevrouw binnen gekomen en die was nog stukken ouder dan ik, dus dat was jij zeker niet. Woon jij in Eindhoven?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:41 schreef Nirak het volgende:
Bloody Mary, misschien heb ik jou wel gezien vandaag, ik was daar vanmiddag om m'n tubes op te halen en zooltjes voor in m'n schoenen. Heb jij toevallig de HM van Eindhoven gelopen?![]()
Zo na mijn dipje sinds moederdag (telkens ziekig voelen en keiharde klieren in mijn keel) weer officieel up and running. Woensdag een rustig rondje met geblesseerde huisgenoot meegerend. En vanavond de zon eruit gerend! Plus een mijlpaal: 5km (en 200m?) zonder te wandelen!!![]()
http://www.runtastic.com/(...)portsessies/75325714 (eerste 400m gebruikt om warm te hobbelen en nog te wandelen)![]()
To trail!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
Onama, kijk hier eens naar
http://triathlon.competit(...)-downhill-fast_54031
duidelijke en simple tipsHartelijk bedankt, heel bruikbare tips inderdaad. Met name het hete kolen stukje (zo kort mogelijk contact houden) en het cirkelen ipv voeten naar voren gooien moet ik echt gaan uitproberen, want dat doe ik nu helemaal niet.
Riep altijd dat ik nooit last heb van pijntjes, maar damn nu ik echt langere stukjes bergaf loop moet ik die woorden toch terug trekken. Moet dus echt even op techniek gaan letten. Bergop gaat dan wel weer heerlijk.
Hou morgen lekker je rust en loop zondag op je oude schoenen een dik PR. Heb het je afgelopen zondag ook al gezegd, jij kunt makkelijk onder de 55min lopen. We hadden een mooi tempo afgelopen zondag, maar je kon de hele tijd praten. Als je nou morgen op nieuwe schoenen gaat lopen zul je merken dat je voeten er toch even aan moeten wennen en er misschien wat pijntjes opspelen, al is het maar 15min.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:48 schreef Levitas het volgende:
Ik wil a.s zondag eigenlijk zó graag op m`n nieuwe schoenen lopen, maar ik denk ook weer dat het niet zo`n super idee is, want inlopen enzo.
Misschien morgen ff een héél kort en rustig rondje (15 minuten) lopen dan maar, ik wil gewoon een stukje op m`n nieuwe schoenen lopenAls ik je verhaal zo hoor is de Mizuno Wave Inspire serie misschien iets voor jou. Anti-pronatie, heel breed en goed ondersteunend. Heb ze zelf en herken je verhaal wel een beetje van brede voeten en schoenen die te lang gekocht worden. Maargoed, erg lastig bepalen of die schoenen goed werken voor jou ook. (Al zijn de reviews over de schoen wel heel lovend, altijd leuk als je iets koopt en dan later erachter komt dat de meeste mensen er heel tevreden over zijn).quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:03 schreef LadyOracle het volgende:
Als iemand nog een goede suggestie heeft voor een schoen die mogelijk wel zou passen en lijkt op Saucony Stabil CS2 hoor ik het graag trouwens. Eigenlijk zou ik gewoon die willen, maar dan kan ik maar op 1 voet hinken en dat schiet oo niet op.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Nou, ik ben al 32 hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, nee, zover ben ik nog lang niet. Op 1/3 zit ik ongeveer. Maar het had wel gekund dus. Toen ik er was is er maar 1 keer een andere mevrouw binnen gekomen en die was nog stukken ouder dan ik, dus dat was jij zeker niet. Woon jij in Eindhoven?En door m'n overgewicht lijk ik ouder helaas
![]()
Maar ik woon in Eindhoven idd![]()
![]()
Daarom, die vrouw was dus nog ouder dan ik. Gezellig Eindhovenaren! Ik woon nu aan de rand van de Groote Peel, maar geboren en getogen in Eindhoven en dat krijg je er dan toch niet meer uit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:47 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nou, ik ben al 32 hoorEn door m'n overgewicht lijk ik ouder helaas
![]()
Maar ik woon in Eindhoven idd![]()
Thanks, in ieder geval weer iets wat ik zou kunnen proberen. :-)quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:45 schreef Onama het volgende:
To trail!
[..]Hartelijk bedankt, heel bruikbare tips inderdaad. Met name het hete kolen stukje (zo kort mogelijk contact houden) en het cirkelen ipv voeten naar voren gooien moet ik echt gaan uitproberen, want dat doe ik nu helemaal niet.
Riep altijd dat ik nooit last heb van pijntjes, maar damn nu ik echt langere stukjes bergaf loop moet ik die woorden toch terug trekken. Moet dus echt even op techniek gaan letten. Bergop gaat dan wel weer heerlijk.
[..]
Hou morgen lekker je rust en loop zondag op je oude schoenen een dik PR. Heb het je afgelopen zondag ook al gezegd, jij kunt makkelijk onder de 55min lopen. We hadden een mooi tempo afgelopen zondag, maar je kon de hele tijd praten. Als je nou morgen op nieuwe schoenen gaat lopen zul je merken dat je voeten er toch even aan moeten wennen en er misschien wat pijntjes opspelen, al is het maar 15min.
[..]
Als ik je verhaal zo hoor is de Mizuno Wave Inspire serie misschien iets voor jou. Anti-pronatie, heel breed en goed ondersteunend. Heb ze zelf en herken je verhaal wel een beetje van brede voeten en schoenen die te lang gekocht worden. Maargoed, erg lastig bepalen of die schoenen goed werken voor jou ook. (Al zijn de reviews over de schoen wel heel lovend, altijd leuk als je iets koopt en dan later erachter komt dat de meeste mensen er heel tevreden over zijn).“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
hier welquote:![]()
en ik ga zo rennen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
* Nirakquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Daarom, die vrouw was dus nog ouder dan ik. Gezellig Eindhovenaren! Ik woon nu aan de rand van de Groote Peel, maar geboren en getogen in Eindhoven en dat krijg je er dan toch niet meer uit.Eindhoven
![]()
Wat Nirak zegt!quote:
Hier rennen zou mijn dood worden. Of de oorzaak oververmoeidheid wordt of simpelweg struikelen en van de berg flikkeren weet ik nog niet, maar ik zou hem niet overleven![]()
![]()
met deze slimme meid!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:28 schreef Twinky het volgende:
ik ga nu even een flink aantal uur ultraplanken.Trusten allemaal!
![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
met deze slimme meid!Trusten allemaal!
![]()
![]()
![]()
Nou dat!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Met gewoon daar zijn zou ik al genoegen nemen. Wat ontzettend mooi is dat![]()
***![]()
morgen weer eens kijken of ik de loopschoenen aan kan trekken.
nog steeds in de lappenmand met allerlei vage klachten.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
take it easy Stormpje en veel plezier en succes!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:39 schreef winterstorm666 het volgende:
morgen weer eens kijken of ik de loopschoenen aan kan trekken.
nog steeds in de lappenmand met allerlei vage klachten.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: