Dat van die exclusives weet je niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar de Playstation is meer gericht op gamers, je weet wel, naar wie dit geadverteerd wordt.
Ik durf te wedden dat bijna alle exclusives Kinect spellen zijn, die ook niet gericht zijn op de hardcore gamer.
Playstation is krachtiger dan de xbox, daarnaast zal je ook meer moeten betalen vanwege de VERPLICHTE kinect.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:54 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dat van die exclusives weet je niet.
Tegenwoordig is 90% van de games multiplatform dus komt bijna alles gewoon op beide consoles uit en dan heb ik liever xbox dan Playstation want daar weigeren ze de controller aan te passen. Dan gaat het voor de ''hardcore'' gamer om enkele spellen per jaar.
Buiten dat moet Sony nog naar buiten komen met teksten als 1 mld investeren en 15 exclusives waarvan 8 nieuwe ip's (in het eerste jaar na launch niet te vergeten).
Hier ben ik echt benieuwd naar ja als dit kan zoals ms zegt dan hebben ze wel iets tofs in handen.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:37 schreef CaasS het volgende:
DE XBOX ONE CLOUD IS ALMACHTIG. MICROSOFT HEEFT NAMELIJK LATEN WETEN DAT DE CLOUD DRIE KEER ZOVEEL CPU EN OPSLAG BIEDT DAN DE CONSOLE ZELF.
De cloud van Xbox One biedt hetzelfde als drie Xbox One consoles. Dat wil zeggen dat de Xbox One drie keer meer CPU en opslagcapaciteit heeft dan er in de kern van de console aanwezig is. Dit is cruciaal voor developers voor Microsoft’s nieuwe console volgens Jeff Henshaw, manager of Xbox Incubation and Prototyping:
[FOR EVERY XBOX ONE] WE'RE PROVISIONING THE CPU AND STORAGE EQUIVALENT OF THREE XBOX ONES ON THE CLOUD. WE'RE DOING THAT FLAT OUT SO THAT ANY GAME DEVELOPER CAN ASSUME THAT THERE'S ROUGHLY THREE TIMES THE RESOURCES IMMEDIATELY AVAILABLE TO THEIR GAME, SO THEY CAN BUILD BIGGER, PERSISTENT LEVELS THAT ARE MORE INCLUSIVE FOR PLAYERS. THEY CAN DO THAT OUT OF THE GAME
De vraag is hoe dat in de praktijk gaat werken en of het substantieel mooiere games op gaat leveren, aangezien bijna alle games multiplatform zijn en ik niet zo snel een reden kan verzinnen waarom ontwikkelaars tijd, energie en geld in het mooier maken van PS4 games zou steken.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Playstation is krachtiger dan de xbox, daarnaast zal je ook meer moeten betalen vanwege de VERPLICHTE kinect.
Je kan wel 1 miljard ernaar gooien maar dat zegt niet dat het succes zal leveren.
Ik heb het toch niet per se over mooier? Spellen werken ook soepeler, Far Cry 3 zakte naar 15 FPS op consoles, als de ene console dat probleem niet zou hebben en meer rekenkracht zou hebben dan is dat een gigantisch voordeel.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:12 schreef CaasS het volgende:
[..]
De vraag is hoe dat in de praktijk gaat werken en of het substantieel mooiere games op gaat leveren, aangezien bijna alle games multiplatform zijn en ik niet zo snel een reden kan verzinnen waarom ontwikkelaars tijd, energie en geld in het mooier maken van PS4 games zou steken.
Je kan er ook niet 1 mld tegenaan smijten idd.
Ik kan me vergissen maar het klinkt meer als marketing. Ws. naar aanleiding van het bericht dat PS4 50% krachtiger zou zijn. Het zou mooi zijn als het werkt maar wat zou dan de impact zijn als je last van lag hebt vraag ik me af. Dit roept nog veel meer vragen op.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hier ben ik echt benieuwd naar ja als dit kan zoals ms zegt dan hebben ze wel iets tofs in handen.
Weet alleen dat de Azure-cloud als een tierelier werkt voor mijn developer-omgeving, maar hoe die rekenkracht wordt omgezet voor games moet ik nog zien. Heel wat back-end processing zou daardoor overgenomen kunnen worden (mits genoeg bandbreedte / caching).quote:Op maandag 27 mei 2013 18:16 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen maar het klinkt meer als marketing. Ws. naar aanleiding van het bericht dat PS4 50% krachtiger zou zijn. Het zou mooi zijn als het werkt maar wat zou dan de impact zijn als je last van lag hebt vraag ik me af. Dit roept nog veel meer vragen op.
Sony heeft wat dat betreft nog niks naar buiten gebracht, Microsoft daarentegen wel, terwijl van Sony wordt gezegd dat het alleen om gaming gaat itt Microsoft.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet per se over mooier? Spellen werken ook soepeler, Far Cry 3 zakte naar 15 FPS op consoles, als de ene console dat probleem niet zou hebben en meer rekenkracht zou hebben dan is dat een gigantisch voordeel.
Nee ze zullen waarschijnlijk er niets aan doen, ze maken een console en doen er vervolgens helemaal niets mee, het is natuurlijk 1 miljard of niets.
Sony heeft spellen laten zien. Microsoft heeft TV een sport laten zien.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:21 schreef CaasS het volgende:
[..]
Sony heeft wat dat betreft nog niks naar buiten gebracht, Microsoft daarentegen wel, terwijl van Sony wordt gezegd dat het alleen om gaming gaat itt Microsoft.
Dat bewaren ze voor de E3 idd, maar dat mag niet van gamers want dan voelen ze zich op hun pik getrapt.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sony heeft spellen laten zien. Microsoft heeft TV een sport laten zien.
Het is op zich zeker interessant maar het lijkt me onwerkbaar voor developers (als leek) omdat niet iedereen dezelfde internetsnelheid haalt idd. Hoe dat dan gaat werken is mij een raadsel met zoveel variabelen. Maar er zullen het wellicht op E3 zien. Als het gerucht klopt uiteraard.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Weet alleen dat de Azure-cloud als een tierelier werkt voor mijn developer-omgeving, maar hoe die rekenkracht wordt omgezet voor games moet ik nog zien. Heel wat back-end processing zou daardoor overgenomen kunnen worden (mits genoeg bandbreedte / caching).
Ligt ook sterk aan de developer natuurlijk, die cloud is krachtig genoeg.
Waarom ben je hier eigenlijk zo fanatiek aan het haten? (serieuze vraag) Volgens mij is het intussen al wel duidelijk dat je voor een PS4 gaatquote:Op maandag 27 mei 2013 18:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet per se over mooier? Spellen werken ook soepeler, Far Cry 3 zakte naar 15 FPS op consoles, als de ene console dat probleem niet zou hebben en meer rekenkracht zou hebben dan is dat een gigantisch voordeel.
Nee ze zullen waarschijnlijk er niets aan doen, ze maken een console en doen er vervolgens helemaal niets mee, het is natuurlijk 1 miljard of niets.
Terechte kritiek is gelijk aan haten?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:51 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Waarom ben je hier eigenlijk zo fanatiek aan het haten? (serieuze vraag) Volgens mij is het intussen al wel duidelijk dat je voor een PS4 gaat
Wel terechte kritiek. Daarnaast game ik nauwelijks op console, het is gewoon duidelijk dat Playstation voorop loopt.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:59 schreef L3viathan het volgende:
Terechte kritiek niet nee.. maar volgens mij is je punt na tig topics al wel duidelijk
Het begint alleen nogal eentonig te worden om steeds hetzelfde te lezen
Overigens ben ik het wel hier en daar met je eens hoor
Dat weten we pas echt na de E3 wat mij betreft. MS heeft ook duidelijk gezegd dat afgelopen week voor alles behalve de games was en op de E3 gaan ze (als het goed is) knallen met veel games dus dat moeten we wel afwachten. Neemt niet weg dat ik op het moment ook nog vrij negatief ben door wat ze hebben laten zien en wat ze van plan zijn met 2de hands enz.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wel terechte kritiek. Daarnaast game ik nauwelijks op console, het is gewoon duidelijk dat Playstation voorop loopt.
Ze focussen enorm op de Kinect en ze willen 15 exclusives uitbrengen voor de xbox. Naast de standaard Halo en Gears of War zullen dat waarschijnlijk allemaal dansspellen zijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat weten we pas echt na de E3 wat mij betreft. MS heeft ook duidelijk gezegd dat afgelopen week voor alles behalve de games was en op de E3 gaan ze (als het goed is) knallen met veel games dus dat moeten we wel afwachten. Neemt niet weg dat ik op het moment ook nog vrij negatief ben door wat ze hebben laten zien en wat ze van plan zijn met 2de hands enz.
Dat geloof ik niet! Zie ook Quantum Break en tuurlijk zal Epic wel weer met een gears achtig iets komen maar dat is tof en een nieuwe Halo ook altijd misschien werkt dat nog wel samen met die serie die er gaat komen ofzo? En verder veel nieuwe IP's en vast ook wel Kinect games maar die wil ik nu ook nog niet afschrijven want als dat gewoon tof werkt zie ik dat ook nog wel zitten i.t.t. de huidige kinect.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ze focussen enorm op de Kinect en ze willen 15 exclusives uitbrengen voor de xbox. Naast de standaard Halo en Gears of War zullen dat waarschijnlijk allemaal dansspellen zijn.
Er zijn op dit moment geen goede Kinect spellen, tenminste niet voor iemand die zich een gamer wilt noemen, ik weet niet waarom Kinect 2.0 wel goede Kinect spellen zou moeten leveren.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet! Zie ook Quantum Break en tuurlijk zal Epic wel weer met een gears achtig iets komen maar dat is tof en een nieuwe Halo ook altijd misschien werkt dat nog wel samen met die serie die er gaat komen ofzo? En verder veel nieuwe IP's en vast ook wel Kinect games maar die wil ik nu ook nog niet afschrijven want als dat gewoon tof werkt zie ik dat ook nog wel zitten i.t.t. de huidige kinect.
Omdat:quote:Op maandag 27 mei 2013 20:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Er zijn op dit moment geen goede Kinect spellen, tenminste niet voor iemand die zich een gamer wilt noemen, ik weet niet waarom Kinect 2.0 wel goede Kinect spellen zou moeten leveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |