Je vergeet blijkbaar dat de hardcore gamers de 360 groot hebben gemaakt, die hardcore gamers worden nu lekker in het kontje genomen.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:01 schreef Chevalric het volgende:
Net even bijgelezen en ik vind het bijzonder dat mensen vinden dat ze door MS genaaid worden. Voor zover ik het heb gelezen komt MS niet bij je aan de deur met een SWAT team als je geen Xbox One koopt, dus als je het niet eens bent met hun keuzes, dan hoef je dat ding niet te kopen. Koop lekker een PS4 of een WiiU. Zeker met de PS4 krijg je voor 95% dezelfde games. Die paar exclusives die je mist, overleef je wel (is mij ook gelukt met alle PS3 exclusives).
En dan laat ik nog even buiten beschouwing dat er nog niks 100% zeker is en MS houdt meer van centjws verdienen dan gelijk krijgen, dus ze zorgen er wel voor dat er oplossingen zijn voor de grote issues die potentiële klanten nu hebben.
De hardcore gamers spelen op de pcquote:Op zondag 26 mei 2013 21:07 schreef Rogan het volgende:
[..]
Je vergeet blijkbaar dat de hardcore gamers de 360 groot hebben gemaakt, die hardcore gamers worden nu lekker in het kontje genomen.
Ik ben daar 1 van.
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De hardcore gamers spelen op de pc
de x360 is vooral gekocht door ouders voor hun kids 13+, anders WII, en ze konden kiezen tussen de relatief goedkope X360 en de dure ps4
Specs heb je geen kut aan zonder het verschil te zien. Zeker niet bij deze specs overigens.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:18 schreef AQuila360 het volgende:
Hoop nog wel op wat goeie vergelijkingen van de specs van ps4 en Xbox onze want dat is ook wel een ding, en wat die cloud dan eventueel kan betekenen in de toekomst.
Je gaat het hier toch wel zien neem ik aan! Ik heb liever ook een console van 200 euro meer als de specs dan ook weer een boost krijgen. Ding moet weer 7 jaar ofzo maar misschien met de power van de azure cloud in de toekomst erbijquote:Op zondag 26 mei 2013 21:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Specs heb je geen kut aan zonder het verschil te zien. Zeker niet bij deze specs overigens.
Hardcore gamers kopen de games toch wel, ook als ze ze niet door kunnen verkopen.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:07 schreef Rogan het volgende:
[..]
Je vergeet blijkbaar dat de hardcore gamers de 360 groot hebben gemaakt, die hardcore gamers worden nu lekker in het kontje genomen.
Ik ben daar 1 van.
Beetje specs is leuk, maar de PS3 deed het met relatief beroerde specs niet slecht...quote:Op zondag 26 mei 2013 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je gaat het hier toch wel zien neem ik aan! Ik heb liever ook een console van 200 euro meer als de specs dan ook weer een boost krijgen. Ding moet weer 7 jaar ofzo maar misschien met de power van de azure cloud in de toekomst erbij
Echt mensen, wacht nou eens tot na de E3...quote:
Idd. T begint een beetje een triest topic te worden zo.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Echt mensen, wacht nou eens tot na de E3...
Traditie bij elke nieuwe consolequote:Op maandag 27 mei 2013 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Echt, ik gebruik de term niet vaak, maar wat een autistisch gejank hier. Het is anders, dus het is kut, want.. eeehmmm, sja, heb het ding nog niet gezien, maar toch kut!
Bij de opvolger krijgen we weer precies hetzelfde, de Xbox ONE wat geweldig, die nieuwe is kut man!.
Echt hoor, hoe durft men voor hun rechten op te komen inderdaadquote:Op maandag 27 mei 2013 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Echt, ik gebruik de term niet vaak, maar wat een autistisch gejank hier. Het is anders, dus het is kut, want.. eeehmmm, sja, heb het ding nog niet gezien, maar toch kut!
Bij de opvolger krijgen we weer precies hetzelfde, de Xbox ONE wat geweldig, die nieuwe is kut man!.
Ja, want je hebt er al 1? En alle geruchten zijn over de ONE opeens 100% waar ipv speculatief?quote:Op maandag 27 mei 2013 10:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Echt hoor, hoe durft men voor hun rechten op te komen inderdaadHet is toch absurd dat mensen een goed product wilt? Microsoft moet ook hun geld verdienen. We zouden gewoon met z'n allen voorover bukken zodat het makkelijker voor Microsoft is, het liefst zonder glijmiddel want dat kost ook geld.
Dat ze het eerst zelf zeggen en daarna niet en daarna wel etc. etc. zegt toch ook wel een hoop?quote:Op maandag 27 mei 2013 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want je hebt er al 1? En alle geruchten zijn over de ONE opeens 100% waar ipv speculatief?
De gemiddelde poster hier komt niet op voor z'n rechten, die is op internet aan het zeiken om het vervolgens alsnog te kopen en verder te klagen.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Echt hoor, hoe durft men voor hun rechten op te komen inderdaad...
Wie weet, misschie, misschien niet. Ik wacht het lekker af tot hij er is, is het een kutding, koop ik een PS4.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat ze het eerst zelf zeggen en daarna niet en daarna wel etc. etc. zegt toch ook wel een hoop?
Het enige wat dat zegt is dat ze er nog niet helemaal over uit zijn, en dat je dus gewoon zult moeten wachten tot je het wel weet.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat ze het eerst zelf zeggen en daarna niet en daarna wel etc. etc. zegt toch ook wel een hoop?
Ik weet wel dat hij hier niet binnenkomt en een gros zal het ook niet doen.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De gemiddelde poster hier komt niet op voor z'n rechten, die is op internet aan het zeiken om het vervolgens alsnog te kopen en verder te klagen.
Dat eerste was allang duidelijkquote:Op maandag 27 mei 2013 10:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik weet wel dat hij hier niet binnenkomt en een gros zal het ook niet doen.
Europa is altijd al Playstation-minded geweest, dat zal niet veranderen.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat eerste was allang duidelijk
Dat laatste moet ik nog zien, vooral in Amerika zal het ding weer gretig afname vinden, Japan doet ie sowieso niets (net als de vorige 2) en Europa zal weer 50/50 worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |