SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn:
Vrijdag 24 mei: Tamashii, Vinniiee, BobbyB
Zaterdag 25 mei: Tamashii, Faxie, BobbyB, Remlof
Vrijdag 31 mei: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Dqop (ovb)
Zaterdag 1 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB,Dqop (ovb)
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
en ja ik weet dat ze Dqod heet maar ik noem haar Dqop
Ik ben aanwezig. Wie komt mij vergezellen![]()
Heerlijkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heerlijk zo een brullende dieselmotor.
Ja graag, kan nu nog niet zeggen of het 8 OF 9 juni wordt, maar kom 1 van de 2 sowieso.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
Vansschoen? Jij wilde 7/8 juni toch naar de meet komen? Zal ik je in de OP zetten?
Top, dan zet ik je er wel ovb bijquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:40 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja graag, kan nu nog niet zeggen of het 8 OF 9 juni wordt, maar kom 1 van de 2 sowieso.
Wat voor auto?quote:
Gelukkig rijd ik volvo, genoeg ruimtequote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan je een honda civic coupe niet aanraden.
Haha no way....quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet dat gele koektrommeltje van Faxie.
Sowieso in een autoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat zouden we dan een keer moeten proberen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:43 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Gelukkig rijd ik volvo, genoeg ruimte
Gewoon zo'n Dodge Vanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Smoothquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat zouden we dan een keer moeten proberen.
Zou zo van Faxie kunnen komenquote:
Waarom?quote:
Dat is waar.quote:
Hoiquote:
En/of kleren aan trekkenquote:
Sorry, ben niet zo goed met subtiele hintsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:45 schreef Royco1 het volgende:
Dat weet ik niet, dat zouden we dan een keer moeten proberen.
Zo jammer weer he.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:05 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Sorry, ben niet zo goed met subtiele hints
Hoi, neuken?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:05 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Sorry, ben niet zo goed met subtiele hints
Af worden gewezen op uiterlijk.quote:
Tja, je raakt er gewend aan héquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:07 schreef Vansschoen het volgende:
AH, kijk het wordt weer faxie nivo, dan begrijp ik het tenminste!
Heb het zelf gister 1x fout gezecht en vandaag ook weer, maar mijn beste vriendin is een enorme taalnaziequote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:06 schreef Royco1 het volgende:
Sarcasm, learn it.
Ik weet dat het kost veel en is duur is.
Irritant hequote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:08 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Heb het zelf gister 1x fout gezecht en vandaag ook weer, maar mijn beste vriendin is een enorme taalnazie
Expres fouten makenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:08 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Heb het zelf gister 1x fout gezecht en vandaag ook weer, maar mijn beste vriendin is een enorme taalnazie
Wow goede combo!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb het heetlig in een lekker warm bad! Met rode vodka redbull
Te bedenken hoe ik morgen ga overleven als ik moet werken
Behoorlijk, maar ze verbeterd ook werkelijk alles. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik daardoor wel veel beter op mijn zinsopbouw let.quote:
Ik ga zo ook maar lekker in bad liggen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het niet erg als ik verbeterd wordt maar leg dan ook uit waarom het fout is, dan leer ik er misschien nog vanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:10 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Behoorlijk, maar ze verbeterd ook werkelijk alles. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik daardoor wel veel beter op mijn zinsopbouw let.
Lekker en lekkerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
Dat stadia heb ik inmiddels al lang gehad.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
Ik vind het niet erg als ik verbeterd wordt maar leg dan ook uit waarom het fout is, dan leer ik er misschien nog van
Je begrijpt wat je fout doet?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:12 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dat stadia heb ik inmiddels al lang gehad.
Ik word.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als ik verbeterd wordt maar leg dan ook uit waarom het fout is, dan leer ik er misschien nog van
Vakantie uitzoeken, morgen naar de bios denk ik en zondag feest van m'n tante geloof ikquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:14 schreef Royco1 het volgende:
En gaat iedereen hier nog wat leuks doen van het weekend?
Nope!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:14 schreef Royco1 het volgende:
En gaat iedereen hier nog wat leuks doen van het weekend?
Tip die bij mijn zoon heeft gewerkt!!quote:
Zo ver was ik al. Wat is les 2?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik word.
Ik -> stam van het werkwoord.
quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tip die bij mijn zoon heeft gewerkt!!
Vervang het woord (word, vind) door neuk!
Ik neukt is fout dus is ik wordt ook fout
Hahaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is misschien niet pedagogisch verantwoord maar het werkt welquote:
Nicequote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De verleden tijd van worden en vinden heeft nooit een t erachter!! Ook een belangrijke. Ik werd, hij werd. Ik vond, hij vond.quote:
Ik moet niks!!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De verleden tijd van worden en vinden heeft nooit een t erachter!! Ook een belangrijke. Ik werd, hij werd. Ik vond, hij vond.
Die moet je gewoon onthouden
Je mot je muil houwuh!!quote:
Dat snap ik wel, waar ik vooral moeite mee heb is correcte zinsopbouw.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De verleden tijd van worden en vinden heeft nooit een t erachter!! Ook een belangrijke. Ik werd, hij werd. Ik vond, hij vond.
Die moet je gewoon onthouden
Legologie!quote:
Aha, daar kan ik je, denk ik, niet mee helpen. Zelf heb ik dat ik ga twijfelen als het niet lekker bekt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, waar ik vooral moeite mee heb is correcte zinsopbouw.
Helaas ben ik dyslectisch en zullen die t's en d's wel een probleempje worden. Maar goed dat hoor je toch niet wanneer ik praatquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik word.
Ik -> stam van het werkwoord.
Zo ga ik het wel onthouden ja!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je dyslexie hebt kun je er niet veel aan doen nee. Vooralsnog heb ik nog weinig foutjes van je gezienquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:23 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Helaas ben ik dyslectisch en zullen die t's en d's wel een probleempje worden. Maar goed dat hoor je toch niet wanneer ik praat. Meestal wissel ik gewoon af het zelfde als bij ch's/g's dan is het iig 50% van de tijd goed!
Dat is wel een goede inderdaad.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha, daar kan ik je, denk ik, niet mee helpen. Zelf heb ik dat ik ga twijfelen als het niet lekker bekt.
Ook dan kan je er meer aan doen dan je denkt hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je dyslexie hebt kun je er niet veel aan doen nee. Vooralsnog heb ik nog weinig foutjes van je gezien
Ik heb zelf ook niet zoveel meerquote:
Klopt, er is wel veel mogelijkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook dan kan je er meer aan doen dan je denkt hoor
Zeg dan niet dat er niet veel aan te doen isquote:
In before ik geef haar wel mond op mond beademingquote:
je kent me tochquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker en lekker
Niet te veel zuipen dan
Oh wachtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat er niet veel aan te doen is
Ik had mijn baywatch zwembroek al in de handquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In before ik geef haar wel mond op mond beademing
Zonder zwembroek zou Charmed ook niet erg vinden denk ikquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had mijn baywatch zwembroek al in de hand
Dubieus, je broek uit doen terwijl de hulpbehoevende dame mogelijk buiten bewustzijn is.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:32 schreef Royco1 het volgende:
Ik had mijn baywatch zwembroek al in de hand
Maar ik ben een nette jongeman Tijn, ik doe zulke dingen niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zonder zwembroek zou Charmed ook niet erg vinden denk ik
Haha, enig voordeeltjequote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gelukkig sluit hier alles om 2 of 3 uur.
Sorry ik zat nog in Faxiemodusquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik ben een nette jongeman Tijn, ik doe zulke dingen niet.
5 minuten fietsenquote:
Nicequote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
5 minuten fietsen
If you wanna be my lover
You gotta get with my Friends
Make it last forever
Friendship never ends
Je hebt weer een 90's party?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
5 minuten fietsen
If you wanna be my lover
Make it last forever
Friendship never ends
Spice Girls- Wannebe volgens mijquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
5 minuten fietsen
If you wanna be my lover
Make it last forever
Friendship never ends
Dat zei ikquote:
Ja daarom moet hij worden opgevoedquote:
19, mooie leeftijdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja daarom moet hij worden opgevoed![]()
Ik heb dat ook met een collega. Hij is 19 en weet sommige dingen ook niet
Zatquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe is het ? Zat of zit je niet in Zwitserland?
Ik pas was een kuttijdquote:
Ik ben geen 19quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja daarom moet hij worden opgevoed![]()
Ik heb dat ook met een collega. Hij is 19 en weet sommige dingen ook niet
Hoe was het? Grote belangrijke vraag; beter weer dan in NL?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zatben alweer terug, vol aan het leren voor tentamens
![]()
hoe is het bij jou?![]()
kloptquote:
Was vet leukquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe was het? Grote belangrijke vraag; beter weer dan in NL?
Hier gaat alles lekker hoor.
Vetquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
AldoIk kom dit jaar door Zwitserland heen
Hoe oud dan wel?quote:
Oh dat niet eens, gepest worden op school, depressief zijnquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
klopt
te jong voor echte verantwoordelijkheid, en te oud om geen verwachtingen te hebben
Nice, wanneer?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vet![]()
ik ben er dit jaar ook 3 weken
21quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe oud dan wel?
[..]
Oh dat niet eens, gepest worden op school, depressief zijn
Klinkt supergezelligquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Was vet leuk
1 dag 22 graden en toen naar Bern geweestterras gepakt enzo
1 avond naar de bios, en zondag was de finale van het IJshockey: Zwitserland-Zweden. Alle kroegen vol, groot scherm alles
Eindelijk echt volwassenquote:
Nice, ik ben er de laatste week van juliquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vanaf half Juli tot begin augustus ofzo
Was ook heel tofquote:
Waar ga je in Zwitserland heen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, ik ben er de laatste week van juli
Dat klinkt wel chillquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Was vet leuk
1 dag 22 graden en toen naar Bern geweestterras gepakt enzo
1 avond naar de bios, en zondag was de finale van het IJshockey: Zwitserland-Zweden. Alle kroegen vol, groot scherm alles
Mja tis overal een beetje rukquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Was ook heel tof![]()
maar de andere 2 dagen regende het ook
Sowieso Basel, Bern, Luzern aandoenquote:
eens met Baselquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sowieso Basel, Bern, Luzern aandoen
Baselquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eens met Basel
Met wie ga je vin?
Hoi ouders van Aldo ik ben Vinniieequote:
Om wat te doen? Ik kom er alleen doorheen héquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sowieso Basel, Bern, Luzern aandoen
3 heel toffe steden
Alleenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eens met Basel
Met wie ga je vin?
Basel is een heel gezellige studentenstad, en er wordt gezwommen in de Rijn en is heel gezellig met terassen en aan het water enzo.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Om wat te doen? Ik kom er alleen doorheen hé
[..]
Alleen
hoelangquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Alleen
Zooo stoer hequote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Alleen
Mja, ik ben echt aan het rijden en alleen 's avonds heb ik tijd om wat te gaan doen. Maar dan ben ik waarschijnlijk kapot dus ga ik alleen wat drinken. Tussendoor natuurlijk wel even stoppen, maar ik zit zeker 5/6 uur per dag op de motorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Basel is een heel gezellige studentenstad, en er wordt gezwommen in de Rijn en is heel gezellig met terassen en aan het water enzo.
Luzern is een stad aan het meer, schitterend en een beetje het rijke van Zwitserland, dus ook leuk om te zien.
Bern is een beetje daartussenin, met een heel gezellige sfeer een een ziek berenreservaat middenin de stadheel vet
Dat weet ik nog niet preciesquote:
Als ik jou was zou ik het rustiger aan doen, en genieten van al het moois dat Zwitserland te bieden heeftquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, ik ben echt aan het rijden en alleen 's avonds heb ik tijd om wat te gaan doen. Maar dan ben ik waarschijnlijk kapot dus ga ik alleen wat drinken. Tussendoor natuurlijk wel even stoppen, maar ik zit zeker 5/6 uur per dag op de motor
[..]
Dat weet ik nog niet preciesIk heb 16 dagen de tijd, maar ik wil met uiterlijk 14 dagen wel weer terug zijn. Kan ik nog even uitrusten voordat ik weer moet werken
ik vind het wel stoer hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, ik ben echt aan het rijden en alleen 's avonds heb ik tijd om wat te gaan doen. Maar dan ben ik waarschijnlijk kapot dus ga ik alleen wat drinken. Tussendoor natuurlijk wel even stoppen, maar ik zit zeker 5/6 uur per dag op de motor
[..]
Dat weet ik nog niet preciesIk heb 16 dagen de tijd, maar ik wil met uiterlijk 14 dagen wel weer terug zijn. Kan ik nog even uitrusten voordat ik weer moet werken
Ik kan natuurlijk ook een dagje langer blijven in Zwitserland en dan door, ik moet even kijken hoe ik uit kom qua tijdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik het rustiger aan doen, en genieten van al het moois dat Zwitserland te bieden heeft
verstandigquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook een dagje langer blijven in Zwitserland en dan door, ik moet even kijken hoe ik uit kom qua tijd
Waarom? Gaan er geen meerdere vluchten?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
Zouden jullie nu al een vliegticket boeken voor in december als hij qua prijs normaal is, je de data precies zou weten, en de vlucht nog maar 4 stoelen heeft?
Ja als je perse naar toe wilt wel jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
Zouden jullie nu al een vliegticket boeken voor in december als hij qua prijs normaal is, je de data precies zou weten, en de vlucht nog maar 4 stoelen heeft?
Hoeveel km deed je per dag?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:24 schreef marc0871 het volgende:
kweenie of een vtr nou de geschiktste fiets is voor lange einden rijden.
met mijn rf600 had ik het na 2 dagen 8 uur echt wel gehad (beetje te veel opgevouwen bij de benen)
Jawel, maar dan heb ik een vervelende overstaptijd (van 1,5 uur in Amerika wat te kort isquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom? Gaan er geen meerdere vluchten?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja als je perse naar toe wilt wel ja
Toch kijken voor alternatieven danquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jawel, maar dan heb ik een vervelende overstaptijd (van 1,5 uur in Amerika wat te kort is)
[..]
Mmm boeken dan en snelquote:
Dat is ook veel te veel imo. Ik wil max 400 op een dag rijden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:31 schreef marc0871 het volgende:
[..]
zo'n 650 km.
fobo bekeken; jij hebt meer beenruimte dan ik op die rf.
zal allicht fijner zijn.
later op een vfr ook nog eens 650 km op 1 dag gereden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is ook veel te veel imo. Ik wil max 400 op een dag rijden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Daar ergens kom ik langsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee heb ik nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Awesome... heb je wel een goede camera ja
Je kan beter een goede camera kopenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee heb ik niet. Sterker nog, ik heb helemaal geen camera.
Ik heb ook nog zitten denken om een videocamera voor op de motor te kopen, maar ja.. prijzig
Ja, ik weet het. Maar is ook lastig meenemen op de motor, trillingen / waterdichtheid en zulks.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan beter een goede camera kopenMooie kiekjes
![]()
Bulshit smoesjes natuurlijkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Maar is ook lastig meenemen op de motor, trillingen / waterdichtheid en zulks.
Ja en je piemol ookquote:
Als jij een goeie rugzak heb oid met regenkapje/tas en je hebt speciale backpacks waar je je camera kan 'inpakken' zoals hier met van die stootdingetjes zoals hier bijvoorbeeld (dit is een camerarugtas maar dit heb je dus ook voor camera'squote:
zo een tas wil ik ookquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en je piemol ook
Deze opmerking slaat als een lul op een drumstel natuurlijk.
[..]
Als jij een goeie rugzak heb oid met regenkapje/tas en je hebt speciale backpacks waar je je camera kan 'inpakken' zoals hier met van die stootdingetjes zoals hier bijvoorbeeld (dit is een camerarugtas maar dit heb je dus ook voor camera's
Maar wat is er mis met een compact zoom cameraatje?
[ afbeelding ]
Heel lief van je schat, maar ik ga echt niet met een rugzak rijdenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en je piemol ook
Deze opmerking slaat als een lul op een drumstel natuurlijk.
[..]
Als jij een goeie rugzak heb oid met regenkapje/tas en je hebt speciale backpacks waar je je camera kan 'inpakken' zoals hier met van die stootdingetjes zoals hier bijvoorbeeld (dit is een camerarugtas maar dit heb je dus ook voor camera's
Maar wat is er mis met een compact zoom cameraatje?
[ afbeelding ]
Oh nou dat wist ik niet natuurlijkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heel lief van je schat, maar ik ga echt niet met een rugzak rijden
Een goede compact camera is wel een idee
iddquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh nou dat wist ik niet natuurlijk
Maar er zijn leuke compact cameraatjes voor niet te duur
Snap ik, kon je ook niet wetenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh nou dat wist ik niet natuurlijk
Maar er zijn leuke compact cameraatjes voor niet te duur
Dit bedoel je?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:02 schreef muhahaha het volgende:
Gewoon een camera op je harses monteren, werkt als een tierelier bro.
Je zult al die beelden maar uit moeten zoekenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja zoiets, gast had dat gedaan voor een 50.000 kilometer trip.
Ja of je vergeet em aan te zettenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zult al die beelden maar uit moeten zoeken
Was wel leuk om de relapse te zien.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zult al die beelden maar uit moeten zoeken
Ja, of je accu leeg of zoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja of je vergeet em aan te zettenen je rijdt per dag dus 500/600 km
Ja en volgens mij zijn ze niet goedkoop ....quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, of je accu leeg of zoGeheugenkaartje vol e.d. Dat is wel de pest met die dingen.
neequote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en volgens mij zijn ze niet goedkoop ....
Niet bepaald neequote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en volgens mij zijn ze niet goedkoop ....
zekerrrquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En een vakantie moet wel leuk blijven
Daarom, kost bij elkaar al genoegquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En een vakantie moet wel leuk blijven
ja,als het scheelt welquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:13 schreef AldoTheApache het volgende:
stel:
ik heb 2 weken de tijd voro 1 tentamen. Dat schema weet ik nog niet, maar het tentamen wat ik doe is nog nooit op de laatste dag geweest in de laatste 3 jaar.
Het scheelt 120E om op die dag te vliegen. Zouden jullie dat risico nemen?
Kan je 'm herkansen mocht hij toch op die dag zijn?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:13 schreef AldoTheApache het volgende:
stel:
ik heb 2 weken de tijd voro 1 tentamen. Dat schema weet ik nog niet, maar het tentamen wat ik doe is nog nooit op de laatste dag geweest in de laatste 3 jaar.
Kan je het tentamen missen en evt herkansen JAquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:13 schreef AldoTheApache het volgende:
stel:
Jep, maar dan is die in de zomerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan je 'm herkansen mocht hij toch op die dag zijn?
Dilemma's, jij hebt zequote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jep, maar dan is die in de zomer![]()
Ik wil niet zo heel veel herkansingen hebben, anders kan ik niet in 3 jaar mijn bachelor hebbenquote:
Nee snap ik, en je bent toch student, dus als je ¤120 kunt besparen is dat altijd mooi natuurlijkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil niet zo heel veel herkansingen hebben, anders kan ik niet in 3 jaar mijn bachelor hebben
preciesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee snap ik, en je bent toch student, dus als je ¤120 kunt besparen is dat altijd mooi natuurlijk
Oke als niet niet studentquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee snap ik, en je bent toch student, dus als je ¤120 kunt besparen is dat altijd mooi natuurlijk
Volgende week vakantiegeldquote:
vakantiegeld is 8% van je brutoloon dus van de maanden dat je werkzaam bent bij een bedrijf daar dus 8% van je brutoloonquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow nog ffkes.
[..]
Je werkt er net toch? Hoeveel krijg je dan?
Ah ok.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
vakantiegeld is 8% van je brutoloon dus van de maanden dat je werkzaam bent bij een bedrijf daar dus 8% van je brutoloon
Ik heb werkelijk geen flauw ideequote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow nog ffkes.
[..]
Je werkt er net toch? Hoeveel krijg je dan?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ok.
Kan er mooi mijn laatste les van betalen en daarna gaan kijken voor zo een geil apparaat.
OH ja die krijg ik ook nogquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
Geen vakantiegeld
Wel belastingcentjes
maar die zijn al op
Ga jij niet op vakantie?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
Geen idee wat ik er van ga doen eigenlijk. Waarschijnlijk gaat het op aan concerten en festivals
Nu al?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
Geen vakantiegeld
Wel belastingcentjes
maar die zijn al op
Mijn vakantie is meestal een festival in de zomer. iig dit jaar, volgend jaar misschien wel weer iets anders.quote:
zo snel?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
Geen vakantiegeld
Wel belastingcentjes
maar die zijn al op
beetje zuiniger zijn, dan komt het goedquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
Sonos
nieuwe schoenen
nieuwe tuinstoelen
Gaat best hard dan
Dit zeg je tegen een vrouw he.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:30 schreef henk3412 het volgende:
[..]
beetje zuiniger zijn, dan komt het goed
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:30 schreef henk3412 het volgende:
[..]
beetje zuiniger zijn, dan komt het goed
Precies ja, ZEG HET HEM LOLA!!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik bepaal zelf toch waar ik het aan uitgeef
ja en je kiest er ook voor dat jou centjes zo snel op zijnquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik bepaal zelf toch waar ik het aan uitgeef
quote:
Hoiquote:
Het daalt ook nog eens in waarde.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pcies. Als je je geld in de zak houdt komt die economie nooit meer op gang
Ja precies Maar daar kies ik zelf voor en dan ga jij me niet vertellen hoe ik mijn geld uitgeef of dat ik zuiniger moet doen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:33 schreef henk3412 het volgende:
[..]
ja en je kiest er ook voor dat jou centjes zo snel op zijn
Dan moet je wel dat geld hebben.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pcies. Als je je geld in de zak houdt komt die economie nooit meer op gang
Lolwut?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja precies Maar daar kies ik zelf voor en dan ga jij me niet vertellen hoe ik mijn geld uitgeef of dat ik zuiniger moet doen.
En gaarne ook optiefen uit mijn dm
Krijgen bedoel je, het hebben is nou juist net het punt.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja precies Maar daar kies ik zelf voor en dan ga jij me niet vertellen hoe ik mijn geld uitgeef of dat ik zuiniger moet doen.
En gaarne ook optiefen uit mijn dm
Goed en geilquote:
Ja inderdaad, na 4 jaar niets erbij te hebben gekregen moet ik toch zuiniger met mij geld omgaan.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lolwut?
[..]
Krijgen bedoel je, het hebben is nou juist net het punt.
Ja flikker op, komt er een nieuwelingetje een beetje 'Neuken met lovelyladyquote:
You tell him girl!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja flikker op, komt er een nieuwelingetje een beetje 'Neuken met lovelylady' midden in het topic schreeuwen. Ik ben daar niet van gediend...
Kijk als jij dat nou zou zeggen of iemand anders oke. Maar niet zo'n kloonachtig ventje die denkt grappig te zijn of mij in de maling probeert te nemen.
Andere job zoeken?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad, na 4 jaar niets erbij te hebben gekregen moet ik toch zuiniger met mij geld omgaan.
quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja flikker op, komt er een nieuwelingetje een beetje 'Neuken met lovelylady' midden in het topic schreeuwen. Ik ben daar niet van gediend...
Kijk als jij dat nou zou zeggen of iemand anders oke. Maar niet zo'n kloonachtig ventje die denkt grappig te zijn of mij in de maling probeert te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |