Echt? Netjes man!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:33 schreef franckribery22 het volgende:
Shit he, paar punten gemist door falen bij lezenMaar toch 66/67 punten, prima voor een aankomend Scheikunde student denk ik zo
Ja eiwitjes tekenen, aminozuurtjes ontcijferen enz.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:32 schreef SiIk het volgende:
Ik miste wel een hoop biochemie trouwens. Biochemie
Nice!!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:33 schreef franckribery22 het volgende:
Shit he, paar punten gemist door falen bij lezenMaar toch 66/67 punten, prima voor een aankomend Scheikunde student denk ik zo
Ja, zat er amper in. Beetje jammer.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:32 schreef SiIk het volgende:
Asymmetrisch C-atoom? Wat? Waar?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:37 schreef ShortyGirl het volgende:
Hadden ze niet ff erbij kunnen zetten dat je moest zeggen welk C atoom. Ik wou het nog tekenen maar dacht nee dat slaat nergens op xD bij die vraag over A-symmetrisch C atoom.
Inderdaad, ik heb gewoon gezegd dat er een assymetrisch c atoom aanwezig was.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:37 schreef ShortyGirl het volgende:
Hadden ze niet ff erbij kunnen zetten dat je moest zeggen welk C atoom. Ik wou het nog tekenen maar dacht nee dat slaat nergens op xD bij die vraag over A-symmetrisch C atoom.
Ja met die twee vormen. Dat was asymmetrie.quote:
Niet eens aan een asymmetrisch C-atoom gedacht daar.quote:
Ik heb geen bio, was dus wel blij.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:32 schreef SiIk het volgende:
Heeft eigenlijk zeer weinig met biologie als vak te maken.quote:
krijg je dan geen elektrochemische cellenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:11 schreef undifined1 het volgende:
Ging niet heel lekker, maar een 5je zal er wel inzitten, helemaal niet erg want ik sta een 7.6 en ga toch elektrotechniek studeren, dus die hele scheikunde kan ik mooi uit mn hoofdje verbannen als ik slaag.
Ik denk dat je daar een punt minder krijgtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:30 schreef kimm2013 het volgende:
bij de verhouding van etanoaat en ethaanzuur had ik het dus uitgerekend, en de verhouding goed gedaan, maar ik heb het niet doorgewerkt naar bijvoorbeeld 1:..
dus de verhoudingen zo gelaten van hoe ze zijn als jullie me een beetje snappen.
neem aan dat dit goed is aangezien ze gewoon om verhoudingen vragen en er niet bijstaat dat het in de vorm van 1:.. moet staan
Ze zeiden erbij dat je het in een bepaalde vorm moest noteren, dus ik denk dat je een punt minder krijgt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:30 schreef kimm2013 het volgende:
bij de verhouding van etanoaat en ethaanzuur had ik het dus uitgerekend, en de verhouding goed gedaan, maar ik heb het niet doorgewerkt naar bijvoorbeeld 1:..
dus de verhoudingen zo gelaten van hoe ze zijn als jullie me een beetje snappen.
neem aan dat dit goed is aangezien ze gewoon om verhoudingen vragen en er niet bijstaat dat het in de vorm van 1:.. moet staan
maar er staat, geef de verhouding...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:36 schreef ShortyGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar een punt minder krijgt
ja de makers van de examens van dit jaar hebben echt slechte verdeling gedaan.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:39 schreef wim209 het volgende:
Kom met vrij streng rekenen op 35 punten uit... In ieder geval een 5 gelukkig. Wel echt een kut toets zeg, vooral de verdeling van onderwerpen was ronduit dramatisch. Als je niet goed was in redox kon je nog net een 3 halen...
nee er staat noteer je antwoord zo ...:...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze zeiden erbij dat je het in een bepaalde vorm moest noteren, dus ik denk dat je een punt minder krijgt.
wat bedoel je precies met je laatste twee zinnetjes?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:08 schreef OudeBok het volgende:
Oh trouwens @ iedereen die zegt dat ze slecht verdelen en zulks.. Waarschijnlijk maken ze met opzet alles lastiger en lastiger. Komen nieuwe examenprogramma's aan.
Scheikunde, meh.. Zal een 5 inzitten denk ik. Poetst die wss 2,5 van Grieks mooi wegicm de rest van m'n cijfers
>
Is het zo lastig eruit te halen dat ik waarschijnlijk een 5 heb voor Scheikunde, die m'n waarschijnlijke 2,5 in combinatie met m'n andere cijfers weer enigszins goed maakt ?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:11 schreef kimm2013 het volgende:
[..]
wat bedoel je precies met je laatste twee zinnetjes?
Slechte dag gehad m'n jong?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:12 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Is het zo lastig eruit te halen dat ik waarschijnlijk een 5 heb voor Scheikunde, die m'n waarschijnlijke 2,5 in combinatie met m'n andere cijfers weer enigszins goed maakt ?
je gaat een 5 toch niet gebruiken om een 2,5 voor grieks te compenseren? zit je nog lang niet in de buurt van een 5,5quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:12 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Is het zo lastig eruit te halen dat ik waarschijnlijk een 5 heb voor Scheikunde, die m'n waarschijnlijke 2,5 in combinatie met m'n andere cijfers weer enigszins goed maakt ?
Denk eigenlijk precies 1,0. Was gewoon een goede toets.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:23 schreef Quaresma7 het volgende:
Wat denken jullie van de normering? (veel) hoger dan 1,0?
waar?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:11 schreef undifined1 het volgende:
Ging niet heel lekker, maar een 5je zal er wel inzitten, helemaal niet erg want ik sta een 7.6 en ga toch elektrotechniek studeren, dus die hele scheikunde kan ik mooi uit mn hoofdje verbannen als ik slaag.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Elektrochemiequote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:11 schreef undifined1 het volgende:
Nee, joh.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:19 schreef kimm2013 het volgende:
[..]
je gaat een 5 toch niet gebruiken om een 2,5 voor grieks te compenseren? zit je nog lang niet in de buurt van een 5,5
dan moet je die andere vakken wel heel erg goed hebben gemaakt
Dit denk ik ook!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:25 schreef remcoP het volgende:
[..]
Denk eigenlijk precies 1,0. Was gewoon een goede toets.
wauw, één korte pagina op wikipedia over elektrochemie, dat zal vast een goed beeld schetsen over de relatie tussen scheikunde en elektrotechniek wat betreft een studie elektrotechniekquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:00 schreef belkiss944 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Elektrochemie
Enschede. En die redox dingen en accu's enzo kan ik wel, alleen die koolstof chemie en naamgeving en die structuurformules vind ik moeilijker, dat lijkt me niet echt nodig voor Electrical Engineering. Waar jij?quote:
omdat het inzichtelijke vragen zijn met het oog op praktische toepasbaarheid van het molecuul/complex dat is onderzocht. de vragen die je stelt of kunt stellen hebben betrekking op het onderzoek en/of de praktische toepasbaarheid daarvan, en niet zozeer op de reacties an sich.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:40 schreef Tiezol het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik een vraag kan stellen of het giftig is ofzo begrijp ik de stof? Heeft volgens mij vrij weinig te maken met Redox-reacties opstellen en dat soort gein waar de voorafgaande vragen over gingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |