Ja precies:quote:
quote:Curator Daan Schalken laat weten met verschillende geïnteresseerde partijen in gesprek te zijn voor een doorstart. Hij zegt goede hoop te hebben 'op korte termijn' hierover overeenstemming te bereiken. Ook hoopt Schalken snel met een oplossing te komen voor reparatie- en leveringsproblemen, aangezien het familiebedrijf momenteel geen reparaties kan uitvoeren of bestelde producten kan leveren.
laatst toch wel een deel van de productie er uit gegooid?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:22 schreef Kingstown het volgende:
Het goede nieuws is dat het oudste bedrijf van Nederland nog wél bestaat.
Koninklijke Tichelaar
Sinds 1572
Keine Ahnung. Ik ben wel eens in Makkum geweest, maar dat is al een hele tijd terug en verder hoor/lees ik er weinig van.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 07:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
laatst toch wel een deel van de productie er uit gegooid?
Beide winkels heten nu Polare. Hier op de Oudegracht in Utrecht zitten er nu dus 2 vlakbij elkaar. Een in het oude pand van De Slegte en een in het oude pand van Broese.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
beiden gekocht door dezelfde investeringsmaatschapij en worden nu samengevoegd in de steden waar ze beiden zitten
Nouja, zo goed als. Er zijn nog 2 vestigingen open in Nederland. Wereldwijd zijn ze er echter nog volop.quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh, de Pizza Hut is weg? Da's jammer.
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:07 schreef Nielsch het volgende:
In 2011 waren er nog ruim 300 rijdende SRV-wagens in Nederland, aldus wiki. Nogmaals, Nederland is gelukkig groter dan Amsterdam.
Bij Caraco hoort dan natuurlijk ook:quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:01 schreef WethouderHekking het volgende:
1 2 3 je proeft het zo, het is ijs van Caraco !
[ afbeelding ]
Ik zie deze post net en dacht ook meteen aan Van Putten.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:02 schreef Ferdo het volgende:
*moest ineens aan Flodder denken* tadadadadadadadadaaaaa
Het zijn er zelfs 320. Alleen al in Nederland dus, maar ze zijn wereldwijd actief.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:02 schreef Nielsch het volgende:
In Utrecht zitten nog 2 Spars. Denk dat er in heel Nederland nog ruim 200 zijn. Niet echt verdwenen dus. Nederland is gelukkig groter dan Amsterdam.
OK wist ik niet. Ik heb ze echt al jaaaren niet meer gezien. Wel iets wat er op lijkt, maar niet met die naam.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:07 schreef Nielsch het volgende:
In 2011 waren er nog ruim 300 rijdende SRV-wagens in Nederland, aldus wiki. Nogmaals, Nederland is gelukkig groter dan Amsterdam.
Dat was die reclame ook toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Krijg nou wat. Bij het zien van die foto realiseer ik me ineens dat ik die al erg lang niet meer heb zien rijden.
Nooit geweten dat ze failliet waren. Nooit echt opgevallen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |