Nee, maar nu moet ik of naar de winkel of naar de snackbar oid. En ik had me wel verheugd op lekker decadent dinerenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:37 schreef wyccie het volgende:
Ziet er alsnog lekker uit. Grote cake!
TM, vanavond zonder eten naar bed dus?
quote:
Ik ga zo na het douchen macarons maken, maar heb nu ook best honger ... nu al zin in de lunch morgen (dim sum).quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, maar nu moet ik of naar de winkel of naar de snackbar oid. En ik had me wel verheugd op lekker decadent dineren![]()
ik moet nog een half uur werken en drie kwartier in de auto zitten voor ik aan eten kan gaan denken...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ga zo na het douchen macarons maken, maar heb nu ook best honger ... nu al zin in de lunch morgen (dim sum).
nee, 3 fout, maar ik mocht er 5 hebben, dus dat ging goed.quote:
Macarons...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ga zo na het douchen macarons maken, maar heb nu ook best honger ... nu al zin in de lunch morgen (dim sum).
Hahaha!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee, 3 fout, maar ik mocht er 5 hebben, dus dat ging goed.
en met jou?
dan heb je teveel geleerdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:49 schreef wyccie het volgende:
Ik heb aardbeitjes van Haribo. En slechts 1 fout.![]()
Bij Place de Madeleine staan ze er voor in de rij.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:49 schreef wyccie het volgende:
MM, ik heb macarons uit Parijs gehad mmmmm, ben benieuwd hoe de mijne eruit gaan zien. Waarschijnlijk als zielige hoopjes.
Alsnog met ijs opeten, maar dan als saus gebruikenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:19 schreef Etcetera het volgende:
https://www.dropbox.com/s/slxg4510kvfrtxe/IMG-20130524-WA0008.jpg
Deze dan?
Volwassen scouts nog steeds niet. Want alle homo's zijn pedofielen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Iets overdreven, maar ik snap je wel.
Sowieso denken die (religieuze) homofoben niet na. En dat net nadat vandaag bekend is geworden dat boyscouts openlijk homo mogen zijn. Ze komen er wel.
De pro-speech van dat Nieuw-Zeelandse parlementslid vond ik echt heel goed.
Ik moet nog 1,5 uur en dan 1,5 uur reizen. Maar er ligt nog een kwart snickers in de ladequote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik moet nog een half uur werken en drie kwartier in de auto zitten voor ik aan eten kan gaan denken...
maar ik heb nog banaantjes van haribo in de auto
Heb je de verhoudingen veranderd? Bijvoorbeeld twee keer zoveel alles en dan niet 2x zoveel meel?quote:
Kan, maar maakt dat zoveel verschil?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:02 schreef Etcetera het volgende:
of misschien 1 eetlepel zout ipv 1 theelepel. Blokkeert het rijs-proces wat.
Is dat Laduree? Dat is de oorspronkelijke macaronpatissier, maar belachelijk dur allemaal.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:52 schreef MadMaster het volgende:
Bij Place de Madeleine staan ze er voor in de rij.
Achter de Notre Dame, op dat eiland, zitten ook allemaal van die kleine bakkertjes die macarons maken...![]()
Dat zou heel goed kunnen, weet de naam niet meer.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat Laduree? Dat is de oorspronkelijke macaronpatissier, maar belachelijk dur allemaal.
Misschien een volgende keer toch maar een proeftestje houden.
Wat is dit precies?quote:
Mislukte browniequote:
Nee er was een geleverd vandaagquote:
7 inch, da's ook net een iets te grote telefoon.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:42 schreef Etcetera het volgende:
Nee er was een geleverd vandaagde Nexus 7, maar ik vind 'm toch te klein qua formaat. Net ruilproces gestart en volgende week komt de Samsung Note 10.1 (kon ook morgen al, maar nu hoef ik niks meer voor te schieten, gaan ze het verschil gewoon verrekenen).
Ben zeer tevreden met mijn Tab, maar veel plezier met je Note...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:46 schreef Etcetera het volgende:
In mijn geval: zeer waarschijnlijk niet gebruiken, maar de specs zijn beter dan die van de Samsung Tab
Dat kan je toch overal halen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Bestel je dit: http://www.proton-modelbouw.nl/shop/product.php?id_product=319
En dan vergeet je een niet onbelangrijk iets erbij te bestellen, namelijk lijm
waren ze wel lekker?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:21 schreef wyccie het volgende:
Stomme tablet. Was ik aan het diy multiquoten, sluit ie alles weer af. Kopiëren en plakken lijkt de trigger te zijn.![]()
PS, mijn macarons hadden niet zo'n mooi lintje. En ik had ook naar de markt willen gaan, maar er was niet genoeg tijd.
Verkopen ze daar niet meer. Modelbouw spul is ingruild voor dvd's en gamesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan nog, ga naar een speelgoedzaak en ze kunnen je vast helpen...
Dan niet...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Verkopen ze daar niet meer. Modelbouw spul is ingruild voor dvd's en games
Balenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Verkopen ze daar niet meer. Modelbouw spul is ingruild voor dvd's en games
Kijken of Lotusss en ik morgen een speciaalzaak kunnen bezoeken. Mag geen auto rijdenquote:
Klinktquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Kipsate met stokbrood en als toetje aardbeien, toch nog best ok
Dat je die moeite nog doet...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:38 schreef Etcetera het volgende:
Kreeg een whatsappje van m'n ex met een foto van een beeldscherm met daarop een afbeelding. Of ik kon vinden wat voor tekening het was. Uiteindelijk:
whatsapp afbeelding naar dropbox gegooid. Dropbox geopend, reversed image search van Google gepakt. Afbeelding uit dropbox in image search. Tadaaaaa: http://www.greetz.com/us/cards/collection/twinny/ Dat is het.
Seriously. Hóe kan dat
Technologyquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:38 schreef Etcetera het volgende:
Kreeg een whatsappje van m'n ex met een foto van een beeldscherm met daarop een afbeelding. Of ik kon vinden wat voor tekening het was. Uiteindelijk:
whatsapp afbeelding naar dropbox gegooid. Dropbox geopend, reversed image search van Google gepakt. Afbeelding uit dropbox in image search. Tadaaaaa: http://www.greetz.com/us/cards/collection/twinny/ Dat is het.
Seriously. Hóe kan dat
Je kan het goedmaken door ons te laten proeven van je bakselsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:14 schreef wyccie het volgende:
Excuses voor de grootte en kwaliteit van de foto.
Ziet er goed uit hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:08 schreef wyccie het volgende:
Zie hier de meest gelukte zijden van de twee meest gelukte macarons.
[ afbeelding ]
Crème is iets te zoet, de volgende keer minder suiker. Smaakt verder goed.
volgens mij vergelijkt het gegroepeerde pixels/kleurcombinatiesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:12 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat ze dan echt uit de database gingen vergelijken. Met reversed image search is het toch Google goggles? Je kunt ook foto's van schilderijen scannen en dan weet je wie het geschilderd heeft en zo.
Klopt, als ik bij FMT vragen stel met een bestaand plaatje, vervorm ik het. Alleen croppen is niet genoeg.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
volgens mij vergelijkt het gegroepeerde pixels/kleurcombinaties
Je laten rijden is altijd beter. Dat bevalt ons prima.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kijken of Lotusss en ik morgen een speciaalzaak kunnen bezoeken. Mag geen auto rijden
Proost. Ik hou het tot 0800 uur weer bij koffie.quote:
Hey cobraquote:
Ja, ik blijf nog wel even blauw.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey cobra
Heb je al besloten of je mod wil blijven?
Ah dat is goed om te horenquote:
Klinkt als een goed plan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dat is goed om te horenZullen we dat bezegelen met een saffie?
En dan ga ik slapen, moet morgen weer fit zijn om te drummen met mijn bandquote:
Fit? Je kunt toch gewoon zitten?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
En dan ga ik slapen, moet morgen weer fit zijn om te drummen met mijn band
Dat is waarquote:
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waarMaar wel handig als ik het ritme aan kan houden en niet in slaap val
Truste![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:46 schreef MaJo het volgende:
Ik wist ook dat wyccie een tattoo heeftOp je enkel toch?
Mogguhquote:Op zaterdag 25 mei 2013 05:11 schreef lubje25 het volgende:
Hopelijk hebben het doktersbezoek en de veranderingen van je medicatie straks een positieve invloed
Gebruik je een wegwerpspuitzak? Want dan kan je ook gewoon een iets groter stuk van de punt afknippen. Eenvoudige rondjes zonder tierelantijnen lukken op die manier primaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:57 schreef wyccie het volgende:
De eerste keer macarons maken is een beetje voor spek en bonen.![]()
Spul in spuitzak gespateld, bleek ik een veel te kleine spuitmond te hebben, er kwam een dun sliertje uit en er bleef een stukje minder goed gemalen amandel steken.
Dat is wel geniaalquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:49 schreef Etcetera het volgende:
Net een Kickstarter project gesponsord
[ afbeelding ]
Geen sleutelring maar een sleutelhouderben benieuwd
- zijkant van de houderquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is wel geniaal
Maar ik mis de flessenopener
Daar ben ik niet handig inquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
- zijkant van de houder
- iedere willekeurige sleutel (de tandjes)
He, ik hoorde van zwabber dat de stout goed in de smaak gevallen is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
- zijkant van de houder
- iedere willekeurige sleutel (de tandjes)
Kloptquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
He, ik hoorde van zwabber dat de stout goed in de smaak gevallen is.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt
En ik heb gisteren besloten dat ik hem vandaag in Den Haag ook op de tap ga gooien
Hier schijnt een flets zonnetje dus het zou kunnenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo maar eens naar buiten een terrasje pakken![]()
En gelijk ff langs een modelbouwzaak om lijm te kopen.
Zijn die te koop? Zo ja, waar?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:49 schreef Etcetera het volgende:
Net een Kickstarter project gesponsord
[ afbeelding ]
Geen sleutelring maar een sleutelhouderben benieuwd
Daar kan m'n bonus kaart dus ook opquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:11 schreef Etcetera het volgende:
Ze zijn te reserveren, planning is dat ze vanaf juli dit jaar gaan uitleveren. http://www.kickstarter.co(...)key-free-your-pocket
Ik ben bang dat mijn sleutels er niet aan passen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:11 schreef Etcetera het volgende:
Ze zijn te reserveren, planning is dat ze vanaf juli dit jaar gaan uitleveren. http://www.kickstarter.co(...)key-free-your-pocket
In welk opzichtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn sleutels er niet aan passen.
Sla dus maar over...
Blond, ja. Knap? Nee. PS is mooierquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:27 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt ze wel of niet op PS
nee.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:27 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Blond, ja. Knap? Nee. PS is mooier
wat een irritante sitequote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weekje geleden heb ik mijn eerste Kickstarter-ding thuis gekregen: Lace anchors. Ik heb ze overigens nog niet geprobeerd. Wees overigens voorbereid op eindeloos veel project updates via e-mail
guinness-timequote:
Absoluut, iets ronder gezicht, maar de ogen/die blik; ech wel...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:27 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
De zak was wegwerp, spuitmondje niet. En die had ik er waarschijnlijk niet goed uit kunnen duwen. Had ik de zak boven het mondje afgeknipt, was het te groot geweest, denk ik. Ach, het was ook meer een proefbaksessie.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gebruik je een wegwerpspuitzak? Want dan kan je ook gewoon een iets groter stuk van de punt afknippen. Eenvoudige rondjes zonder tierelantijnen lukken op die manier prima
ErwinRommel gaat zo weer slapen. Het duurt hem allemaal te lang maar hij moet maar geduld hebben.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ErwinRommel gaat zo weer slapen. Het duurt hem allemaal te lang maar hij moet maar geduld hebben.
Rogerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zie ik 'm rond 0200 wel weer op FOK! verschijnen.
Lekker.quote:
quote:
aan. Afgezien van de taalfout lijkt het me geen goed idee om een tent te kopen waarvan het slaapgedeelte al gejat isquote:Gelert 3-persoons tent met verduistert slaapgedeelte
Zo zag ik een jaar of wat geleden een keer een reclamebord bij een schoenenzaak in winkelcentrum Overvecht:quote:Op zondag 26 mei 2013 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een van de iBood-sites biedt nu een
[..]
aan. Afgezien van de taalfout lijkt het me geen goed idee om een tent te kopen waarvan het slaapgedeelte al gejat is
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:23 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Zo zag ik een jaar of wat geleden een keer een reclamebord bij een schoenenzaak in winkelcentrum Overvecht:
"Heren schoenen: 3 halen, 2 betalen."
Afgezien van de foute spatie vraag ik me tot op de dag van vandaag af wat je met die derde schoen moet. En wat voor schoen krijg je dan, links of rechts? Of mag je kiezen?
quote:
quote:
zoals altijd jaquote:
Dat snap ik jaquote:Op zondag 26 mei 2013 04:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
zoals altijd ja
Ik word er knettergek van
Ik pak zo maar een whisky, kijken of ik straks alsnog een paar uurtjes slaap kan pakkenquote:
Da's weer vroeg.quote:
Tja...quote:Op zondag 26 mei 2013 06:28 schreef iamredleader het volgende:
Jaik wil ook wel een keertje uitslapen
dan dat gewoon zeggen en niet via fokquote:Op zondag 26 mei 2013 06:46 schreef iamredleader het volgende:
Mwahhet zou wel fijn zijn als tinu dan een keertje opstaat...
Euh, ik vroeg het vanochtend hoor... Het antwoord was alleen neequote:Op zondag 26 mei 2013 06:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dan dat gewoon zeggen en niet via fok![]()
ja maar dan niet hier klagen want ze leest meequote:Op zondag 26 mei 2013 06:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Euh, ik vroeg het vanochtend hoor... Het antwoord was alleen nee
Dus? Ze weet het best, en mag het hier prima zien/lezenquote:Op zondag 26 mei 2013 06:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar dan niet hier klagen want ze leest mee![]()
hm hm okayquote:Op zondag 26 mei 2013 06:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dus? Ze weet het best, en mag het hier prima zien/lezen
Reünie van lagere school?quote:Op zondag 26 mei 2013 07:13 schreef iamredleader het volgende:
David de kabouter en Niels Holgersonjeugdsentiment
Hype bandjes, ben niet kapot van hun CD's ook...quote:Op zondag 26 mei 2013 10:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Handsome poets en Kensington zijn live even matig als ik had gedacht.
idd, 3Fm heeft er ook een handje van om zon bandje helemaal de hemel in te prijzen, alles wat ze doen is geweldig super hyperdeluxe fantastisch, maar dat is niet echt zo. Ik vind go back to the zoo daar ook een mooi voorbeeld van.quote:Op zondag 26 mei 2013 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hype bandjes, ben niet kapot van hun CD's ook...
Moet je weer de apen kooi in?quote:Op zondag 26 mei 2013 10:40 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga binnenkort weer naar Artis. Ben ik nu slecht?
Ja, sinds jij thuis zit hebben ze een tekort in die kooi.quote:
Nou, gezien jouw opmerking over Back to the zoo.quote:
Doe ze de groeten van mequote:Op zondag 26 mei 2013 10:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, sinds jij thuis zit hebben ze een tekort in die kooi.
ik ben een half uurtje wakker jaquote:Op zondag 26 mei 2013 10:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, gezien jouw opmerking over Back to the zoo.
quote:
Nee, juist heel tof. Toevallig 6 juli?quote:Op zondag 26 mei 2013 10:40 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga binnenkort weer naar Artis. Ben ik nu slecht?
Ja!quote:Op zondag 26 mei 2013 10:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, juist heel tof. Toevallig 6 juli?
Dat kun je wel zeggen ja!quote:
Ahhquote:Op zondag 26 mei 2013 11:30 schreef iamredleader het volgende:
We gaan kijken naar een glijbaan voor in de tuin voor de jongens
quote:Op zondag 26 mei 2013 11:37 schreef iamredleader het volgende:
En stiekem ga ik ook bij de bbq's kijken![]()
Mijn broertje heeft een hele mooie van Boretti gekocht voor ¤300,-, op kolen en met een aantal handigheden.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:37 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Hmmm. Ik moet binnenkort ook weer een bbq aanschaffen. Op kolen uiteraard. Geen gas
¤300quote:Op zondag 26 mei 2013 11:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een hele mooie van Boretti gekocht voor ¤300,-, op kolen en met een aantal handigheden.
Ken je het boek Rupsje Nooitgenoeg? Dat is broer D.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
¤300![]()
Ik moet gewoon een simpel ding hebben. Hebben geen tuin maar een klein balkon, snap je?
Nee voor mij gewoon iets simpels bij de Karwei of zo.
Boek ken ik nietquote:Op zondag 26 mei 2013 11:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ken je het boek Rupsje Nooitgenoeg? Dat is broer D.en ik hoef niks groots/duurs, wel een aardig tuintje maar het moet leuk blijven
goed spul kost geldquote:Op zondag 26 mei 2013 11:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ken je het boek Rupsje Nooitgenoeg? Dat is broer D.en ik hoef niks groots/duurs, wel een aardig tuintje maar het moet leuk blijven
deels waar. Zo lang de extra kosten gebruikt worden om het beter te maken mag het. Als het alleen is vanwege het merk dan is het wat andersquote:
Ik!quote:Op zondag 26 mei 2013 12:19 schreef Etcetera het volgende:
Wie gaat er kijken bij Serious Request dit jaar
Lotusss en ik waarschijnlijk. Boeken we wel weer een hotelletjequote:Op zondag 26 mei 2013 12:19 schreef Etcetera het volgende:
Zou ik niet te lang wachten, kan het al wel eens druk zijn met boekingen.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss en ik waarschijnlijk. Boeken we wel weer een hotelletje
Wordt dus weer een bed euh hotelkamer voor 3 personenquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss en ik waarschijnlijk. Boeken we wel weer een hotelletje
I think we'll meetquote:
Thanksquote:Op zondag 26 mei 2013 12:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Zou ik niet te lang wachten, kan het al wel eens druk zijn met boekingen.
Tip: de hotelschool (Stenden) heeft hele goede kamers voor weinig geld
http://www.stendenhotel.nl/
Ik denk dat dit de SR wordt waar ik op meerdere vlakken way maar dan ook WAY out of my comfort zone ga stappenquote:
Ik hou zelf niet zo van logeren bij anderen. Dit ivm toch een stukje bewegingsvrijheid. Maar dat ligt echt aan mijquote:Op zondag 26 mei 2013 12:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
of natuurlijk bij Etcie op de logeerkamer
Etcie gaat in bikini de ramen van het Glazen Huis lappen!quote:Op zondag 26 mei 2013 12:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de SR wordt waar ik op meerdere vlakken way maar dan ook WAY out of my comfort zone ga stappen![]()
Gisteren gehoord dat vrienden met wat plannen bezig zijn voor SR en ik heb toegezegd om mee te helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Etcie gaat in bikini de ramen van het Glazen Huis lappen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets ander niveau
maar voor mijn doen wel even slikken af en toe
![]()
En dat weet ik, daarom zeg ik het ook nu al
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
*nieuwgierig is.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de SR wordt waar ik op meerdere vlakken way maar dan ook WAY out of my comfort zone ga stappen![]()
Gisteren gehoord dat vrienden met wat plannen bezig zijn voor SR en ik heb toegezegd om mee te helpen
Dit keer ga jij in het midden.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wordt dus weer een bed euh hotelkamer voor 3 personen
ik ben benieuwd.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]Iets ander niveau
maar voor mijn doen wel even slikken af en toe
![]()
quote:En dat weet ik, daarom zeg ik het ook nu al
Wtf, het is mei. Ik vind het echt een kuthype. *insert grumpy smiley*quote:Op zondag 26 mei 2013 12:19 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wtf, het is mei. Ik vind het echt een kuthype. *insert grumpy smiley*
Jij bent er dus ook bij!quote:Op zondag 26 mei 2013 12:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Prima toch? Dan knuffel je mij ipv dat je stiekem Cobra4 knuffelt...quote:
Ik wacht even tot er een site live staatquote:
quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tja, het is ondoenlijk om dingen een maand van tevoren te regelen als je het goed wil doenquote:Op zondag 26 mei 2013 12:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]je zegt het iets directer dan ik het zei
Gvd, dat hoeft niet iedereen te wetenquote:Op zondag 26 mei 2013 12:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Prima toch? Dan knuffel je mij ipv dat je stiekem Cobra4 knuffelt...
Jij legt het wel duidelijker uit.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]je zegt het iets directer dan ik het zei
Ze hebben het over bedden, niet over autorijden he....quote:Op zondag 26 mei 2013 12:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij legt het wel duidelijker uit.
![]()
Ik mag altijd voorin of in het midden omdat ik wagenziek ben. De laatste keer dat ik heb overgegeven was al wel tien jaar geleden. Nuchtere maag op een Magnum na. Net voor we de snelweg opreden, moest de deur open.
Ja, voor zeker 3 uur broodnodige slaap. Ik heb nog nooit zo diep geslapen.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat, lag jij de vorige keer in het midden?
ik net wel over auto'squote:Op zondag 26 mei 2013 12:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze hebben het over bedden, niet over autorijden he....
Kan die niet gewoon aan het reguliere assortiment toegevoegd worden? Of een lettertje uit het alfabet krijgen.quote:
Een barbecue?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik weet al wat ik voor mijn 40ste verjaardag wil
Gaat je niet lukken. LMB komt onder Duits bevel. Niet dat van jou.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik weet al wat ik voor mijn 40ste verjaardag wil
Enkel de 3 para-cie's komen onder Duits bevel meende ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken. LMB komt onder Duits bevel. Niet dat van jou.
Roger.quote:
Vinden VBL'ers vast niet leukquote:
quote:
Hij weet toch wel dat die dingen moeilijker te bedienen zijn dan een printer?quote:
Doe je toch een grijze pruik op. Dan merkt hij het verschil toch niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Prima toch? Dan knuffel je mij ipv dat je stiekem Cobra4 knuffelt...
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doe je toch een grijze pruik op. Dan merkt hij het verschil toch niet.
Iteejer.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar wie moeten we omkopen, smileytechnisch?
Pff, jij ging zelfs over een boomstronk heen.quote:
Daar had ik nog een maand last van jaquote:Op zondag 26 mei 2013 13:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pff, jij ging zelfs over een boomstronk heen.
En dat moest ik vaak zat aanhoren...quote:Op zondag 26 mei 2013 13:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar had ik nog een maand last van ja
Volgende keer voldoende bescherming gebruiken dus.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar had ik nog een maand last van ja
Ah, de bikkel uithangen en thuis huilen?quote:
Dat ja.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, de bikkel uithangen en thuis huilen?
RealtimeWWII wel.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Cobra en ER volgens jullie deze tweets?
https://twitter.com/WW2Today
https://twitter.com/RealTimeWWII
Gaat eens tijd worden.quote:
Goeie film! De eerste drie kwartier kan ik bijna helemaal meepraten/zingen.quote:
Lotusss wist me dat te vertellenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wist jij dat niet?![]()
(Ik weet niet eens over wie je het hebt, laat staan dat ik een van die 2 series gezien heb)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |