Nee, maar nu moet ik of naar de winkel of naar de snackbar oid. En ik had me wel verheugd op lekker decadent dinerenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:37 schreef wyccie het volgende:
Ziet er alsnog lekker uit. Grote cake!
TM, vanavond zonder eten naar bed dus?
quote:
Ik ga zo na het douchen macarons maken, maar heb nu ook best honger ... nu al zin in de lunch morgen (dim sum).quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, maar nu moet ik of naar de winkel of naar de snackbar oid. En ik had me wel verheugd op lekker decadent dineren![]()
ik moet nog een half uur werken en drie kwartier in de auto zitten voor ik aan eten kan gaan denken...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ga zo na het douchen macarons maken, maar heb nu ook best honger ... nu al zin in de lunch morgen (dim sum).
nee, 3 fout, maar ik mocht er 5 hebben, dus dat ging goed.quote:
Macarons...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ga zo na het douchen macarons maken, maar heb nu ook best honger ... nu al zin in de lunch morgen (dim sum).
Hahaha!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee, 3 fout, maar ik mocht er 5 hebben, dus dat ging goed.
en met jou?
dan heb je teveel geleerdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:49 schreef wyccie het volgende:
Ik heb aardbeitjes van Haribo. En slechts 1 fout.![]()
Bij Place de Madeleine staan ze er voor in de rij.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:49 schreef wyccie het volgende:
MM, ik heb macarons uit Parijs gehad mmmmm, ben benieuwd hoe de mijne eruit gaan zien. Waarschijnlijk als zielige hoopjes.
Alsnog met ijs opeten, maar dan als saus gebruikenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:19 schreef Etcetera het volgende:
https://www.dropbox.com/s/slxg4510kvfrtxe/IMG-20130524-WA0008.jpg
Deze dan?
Volwassen scouts nog steeds niet. Want alle homo's zijn pedofielen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Iets overdreven, maar ik snap je wel.
Sowieso denken die (religieuze) homofoben niet na. En dat net nadat vandaag bekend is geworden dat boyscouts openlijk homo mogen zijn. Ze komen er wel.
De pro-speech van dat Nieuw-Zeelandse parlementslid vond ik echt heel goed.
Ik moet nog 1,5 uur en dan 1,5 uur reizen. Maar er ligt nog een kwart snickers in de ladequote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik moet nog een half uur werken en drie kwartier in de auto zitten voor ik aan eten kan gaan denken...
maar ik heb nog banaantjes van haribo in de auto
Heb je de verhoudingen veranderd? Bijvoorbeeld twee keer zoveel alles en dan niet 2x zoveel meel?quote:
Kan, maar maakt dat zoveel verschil?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:02 schreef Etcetera het volgende:
of misschien 1 eetlepel zout ipv 1 theelepel. Blokkeert het rijs-proces wat.
Is dat Laduree? Dat is de oorspronkelijke macaronpatissier, maar belachelijk dur allemaal.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:52 schreef MadMaster het volgende:
Bij Place de Madeleine staan ze er voor in de rij.
Achter de Notre Dame, op dat eiland, zitten ook allemaal van die kleine bakkertjes die macarons maken...![]()
Dat zou heel goed kunnen, weet de naam niet meer.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat Laduree? Dat is de oorspronkelijke macaronpatissier, maar belachelijk dur allemaal.
Misschien een volgende keer toch maar een proeftestje houden.
Wat is dit precies?quote:
Mislukte browniequote:
Nee er was een geleverd vandaagquote:
7 inch, da's ook net een iets te grote telefoon.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:42 schreef Etcetera het volgende:
Nee er was een geleverd vandaagde Nexus 7, maar ik vind 'm toch te klein qua formaat. Net ruilproces gestart en volgende week komt de Samsung Note 10.1 (kon ook morgen al, maar nu hoef ik niks meer voor te schieten, gaan ze het verschil gewoon verrekenen).
Ben zeer tevreden met mijn Tab, maar veel plezier met je Note...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:46 schreef Etcetera het volgende:
In mijn geval: zeer waarschijnlijk niet gebruiken, maar de specs zijn beter dan die van de Samsung Tab
Dat kan je toch overal halen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Bestel je dit: http://www.proton-modelbouw.nl/shop/product.php?id_product=319
En dan vergeet je een niet onbelangrijk iets erbij te bestellen, namelijk lijm
waren ze wel lekker?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:21 schreef wyccie het volgende:
Stomme tablet. Was ik aan het diy multiquoten, sluit ie alles weer af. Kopiëren en plakken lijkt de trigger te zijn.![]()
PS, mijn macarons hadden niet zo'n mooi lintje. En ik had ook naar de markt willen gaan, maar er was niet genoeg tijd.
Verkopen ze daar niet meer. Modelbouw spul is ingruild voor dvd's en gamesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan nog, ga naar een speelgoedzaak en ze kunnen je vast helpen...
Dan niet...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Verkopen ze daar niet meer. Modelbouw spul is ingruild voor dvd's en games
Balenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Verkopen ze daar niet meer. Modelbouw spul is ingruild voor dvd's en games
Kijken of Lotusss en ik morgen een speciaalzaak kunnen bezoeken. Mag geen auto rijdenquote:
Klinktquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Kipsate met stokbrood en als toetje aardbeien, toch nog best ok
Dat je die moeite nog doet...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:38 schreef Etcetera het volgende:
Kreeg een whatsappje van m'n ex met een foto van een beeldscherm met daarop een afbeelding. Of ik kon vinden wat voor tekening het was. Uiteindelijk:
whatsapp afbeelding naar dropbox gegooid. Dropbox geopend, reversed image search van Google gepakt. Afbeelding uit dropbox in image search. Tadaaaaa: http://www.greetz.com/us/cards/collection/twinny/ Dat is het.
Seriously. Hóe kan dat
Technologyquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:38 schreef Etcetera het volgende:
Kreeg een whatsappje van m'n ex met een foto van een beeldscherm met daarop een afbeelding. Of ik kon vinden wat voor tekening het was. Uiteindelijk:
whatsapp afbeelding naar dropbox gegooid. Dropbox geopend, reversed image search van Google gepakt. Afbeelding uit dropbox in image search. Tadaaaaa: http://www.greetz.com/us/cards/collection/twinny/ Dat is het.
Seriously. Hóe kan dat
Je kan het goedmaken door ons te laten proeven van je bakselsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:14 schreef wyccie het volgende:
Excuses voor de grootte en kwaliteit van de foto.
Ziet er goed uit hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:08 schreef wyccie het volgende:
Zie hier de meest gelukte zijden van de twee meest gelukte macarons.
[ afbeelding ]
Crème is iets te zoet, de volgende keer minder suiker. Smaakt verder goed.
volgens mij vergelijkt het gegroepeerde pixels/kleurcombinatiesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:12 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat ze dan echt uit de database gingen vergelijken. Met reversed image search is het toch Google goggles? Je kunt ook foto's van schilderijen scannen en dan weet je wie het geschilderd heeft en zo.
Klopt, als ik bij FMT vragen stel met een bestaand plaatje, vervorm ik het. Alleen croppen is niet genoeg.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
volgens mij vergelijkt het gegroepeerde pixels/kleurcombinaties
Je laten rijden is altijd beter. Dat bevalt ons prima.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kijken of Lotusss en ik morgen een speciaalzaak kunnen bezoeken. Mag geen auto rijden
Proost. Ik hou het tot 0800 uur weer bij koffie.quote:
Hey cobraquote:
Ja, ik blijf nog wel even blauw.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey cobra
Heb je al besloten of je mod wil blijven?
Ah dat is goed om te horenquote:
Klinkt als een goed plan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dat is goed om te horenZullen we dat bezegelen met een saffie?
En dan ga ik slapen, moet morgen weer fit zijn om te drummen met mijn bandquote:
Fit? Je kunt toch gewoon zitten?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
En dan ga ik slapen, moet morgen weer fit zijn om te drummen met mijn band
Dat is waarquote:
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waarMaar wel handig als ik het ritme aan kan houden en niet in slaap val
Truste![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:46 schreef MaJo het volgende:
Ik wist ook dat wyccie een tattoo heeftOp je enkel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |