abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126952924
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Heb je er van genoten dan ;)
Oh zo. Nee :+. :P.
జ్ఞ‌ా
  vrijdag 24 mei 2013 @ 16:50:24 #52
13973 ranja
image means nothing
pi_126953065
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:28 schreef Luigi het volgende:

Velvet doet het nog wel leuk geloof ik.
Velvet is ondertussen al samenwerking aangegaan met Plato en Concerto. Samen zijn ze volgens mij de enige keten die er nog is :)

Nou ja, Plaatboef maar die hebben toch vooral veel 2e hands.
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 16:50:53 #53
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_126953089
;( kaalslag
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 17:04:32 #54
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_126953638
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:27 schreef Luigi het volgende:
Een plaat of album moet ook altijd een beetje een verhaal hebben voor mij. In de trant van 'ohja dat was die CD die ik toen kocht in Amsterdam weetjenog toen regende het zo zeiknat waren we'. Of ik heb bijvoorbeeld een LP van iemand gehad, Wish You Were Here, wat uiteindelijk een Israelische persing bleek te zijn. Zit ook weer een verhaaltje aan. Vind ik gewoon leuk.

Spotify of mp3's zijn gewoon kille, nikszeggende bestanden voor mij. Handig voor onderweg maar niet meer dan dat.
Inderdaad, heel herkenbaar.

Ik rij zo nog maar even snel naar de FRS om mijn kaartje in te leveren. Ze hadden vanmorgen nog wel een leuk dvd'tje staan. :@
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 17:05:22 #55
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_126953681
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:30 schreef Luigi het volgende:

[..]

Dat kan. Ik heb er niks mee. Muziek is tegenwoordig als water uit de kraan lijkt het, met Spotify en alles. Komt de beleving niet ten goede voor mij. Maar dat is voor iedereen weer persoonlijk.

Muziek luisteren, maar dan ook écht luisteren he, dat is rustig in m'n muziekhoekje, lichtje aan, platenspeler aan, (goede) koptelefoon op en dan de naald op het vinyl laten zakken... Whisky d'r bij en ff cocoonen.
Wij zijn het erg eens. Hoewel ik dan weer niet van het vinyl ben. :@
  vrijdag 24 mei 2013 @ 17:26:21 #56
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_126954521
Laatst kwam ik nog mijn oude platenspeler tegen op zolder. Maarja, heb geen recente platen meer. Mijn versterker heeft nog wel een Phono ingang dus ik zou nog wel kunnen afspelen.
Op die manier muziek luisteren had wel wat, je ging echt naar een plaat luisteren. Liefst in het midden van de kamer zitten en de speakers perfect afgesteld. Genieten. Na 40 minuten omdraaien....

Nu heb ik mp3tjes via de mac over de hifiset afspelen: 192kbps muziek, mainstream, en keuze uit vele duizenden nummers. Ik kan maanden achter elkaar muziek draaien zonder ook maar een keer hetzelfde nummer nogmaals te horen.
Zit eigenlijk niks moois meer aan. 't is klikken op de play button ipv de plaat schoonstoffen, de naald schoonblazen en vervolgens voorzichtig in de groef laten zakken.
Wilt u ook kruiden op uw vis?
pi_126954830
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:46 schreef belsen het volgende:

[..]

Ik heb nog een tegoedbonkaartje ding van ze liggen...
Me too...

Op de website staat:
N.a.v. de berichtgeving in de media over Free Record Shop Nederland:
De bestellingen op de webshop worden uitgeleverd. Helaas kan er geen gebruik gemaakt worden van de FRS cadeaucard.

Iemand die weet of de cadeaucard nog wel in de winkel is in te wisselen?
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 17:36:18 #58
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_126954901
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 17:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Laatst kwam ik nog mijn oude platenspeler tegen op zolder. Maarja, heb geen recente platen meer. Mijn versterker heeft nog wel een Phono ingang dus ik zou nog wel kunnen afspelen.
Op die manier muziek luisteren had wel wat, je ging echt naar een plaat luisteren. Liefst in het midden van de kamer zitten en de speakers perfect afgesteld. Genieten. Na 40 minuten omdraaien....

Nu heb ik mp3tjes via de mac over de hifiset afspelen: 192kbps muziek, mainstream, en keuze uit vele duizenden nummers. Ik kan maanden achter elkaar muziek draaien zonder ook maar een keer hetzelfde nummer nogmaals te horen.
Zit eigenlijk niks moois meer aan. 't is klikken op de play button ipv de plaat schoonstoffen, de naald schoonblazen en vervolgens voorzichtig in de groef laten zakken.
Als je van muzikaal behang houdt, dan ben je geen muziekliefhebber.
pi_126955574
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 17:34 schreef Franktastic1984 het volgende:

[..]

Me too...

Op de website staat:
De bestellingen op de webshop worden uitgeleverd. Helaas kan er geen gebruik gemaakt worden van de FRS cadeaucard.

Start gewoon een massale actie op. Toen HMV net na kerst failliet dreigde te gaan kwam ook iedereen in verzet omdat ze de net gekregen cadeaucards niet meer mochten inwisselen.
pi_126955638
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:53 schreef Bosbeetle het volgende:
OP 3voor12 stond een stuk dat dit nog wel eens slecht kan zijn voor de infrastructuur voor muziekdistributie en dergelijke in nederland. Je kunt veel zeggen maar ze waren natuurlijk een grote afnemener van grote labels. Die labels gaan nu misschien zeggen onze nederlandse tak hebben we niet meer nodig want daar is toch geen afzet.

FRS was volgens dat artikel ook nogsteeds groter kwa afzet dan bol.com

Het is wel een aderlating voor de nederlandse muziek cultuur. Waar je vroeger in elk stadje iig nog een FRS had zitten is het nu helemaal kaalslag -O-
dat boeit alleen mensen zonder internet...
pi_126955740
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 17:26 schreef gebrokenglas het volgende:

met als grote voordeel dat je niet meer vast zit aan de artiesten die de platenmaatschappij waard vond om te pluggen, maar gewoon zelf kunt beslissen welke muziek je leuk vindt
  vrijdag 24 mei 2013 @ 18:01:35 #62
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_126955816
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 17:36 schreef belsen het volgende:

[..]

De muziek van tegenwoordig kan me niet echt altijd behoren nee. Tegenwoordig is het muzikaal behang.

Soms, bij het draaien van oudere nummers is het echt luisteren naar het nummer zelf, en vooral hoe knap sommige in elkaar zitten.
Leuk is dat: ettelijke jaren niet gehoord en je brult gewoon de tekst mee.
pi_126956408
Moeten ze ook nog van alles gaan 'weggeven' aan iedereen die FRS-bonnen gaat inleveren. Handig :P.
జ్ఞ‌ా
  vrijdag 24 mei 2013 @ 18:20:37 #64
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_126956467
Ze hebben 43 jaar bestaan.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 18:27:50 #65
37295 Luigi
mario pls
pi_126956725
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 17:36 schreef belsen het volgende:

[..]

Mwoch, je hoeft niet áltijd met een heel moeilijk gezicht op muziek te gaan zitten luisteren... soms staat hier ook wel eens iets op de achtergrond op bij het koken of bij het lezen van een boek.
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 18:32:44 #66
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_126956898
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:27 schreef Luigi het volgende:

[..]

Mwoch, je hoeft niet áltijd met een heel moeilijk gezicht op muziek te gaan zitten luisteren... soms staat hier ook wel eens iets op de achtergrond op bij het koken of bij het lezen van een boek.
Klopt, hier ook, maar als je belangrijkste doel is om maandenlang niet twee keer hetzelfde nummer te horen, dan hou je volgens mij niet van muziek.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 18:34:32 #67
37295 Luigi
mario pls
pi_126956981
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:32 schreef belsen het volgende:

[..]

Klopt, hier ook, maar als je belangrijkste doel is om maandenlang niet twee keer hetzelfde nummer te horen, dan hou je volgens mij niet van muziek.
Hm ja, dat gaat in fases bij mij merk ik. De ene periode ben ik heel ontdekkerig (via Spotify bijv.) en slurp ik alles op wat nieuw en onbekend is en de andere vermaak ik me bijna uitsluitend met de 40 plaatjes vinyl die hier in een krat staan ;).
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 18:36:11 #68
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_126957046
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:34 schreef Luigi het volgende:

[..]

Hm ja, dat gaat in fases bij mij merk ik. De ene periode ben ik heel ontdekkerig (via Spotify bijv.) en slurp ik alles op wat nieuw en onbekend is en de andere vermaak ik me bijna uitsluitend met de 40 plaatjes vinyl die hier in een krat staan ;).
Maar dat is iets beide totaal anders dan een maandenlange playlist.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 18:38:47 #69
37295 Luigi
mario pls
pi_126957154
quote:
12s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:36 schreef belsen het volgende:

[..]

Maar dat is iets beide totaal anders dan een maandenlange playlist.
Klopt hoor. Ik kan me niet voorstellen dat ik maandenlang níet Miles Daves Live at Carnegie Hall zou draaien bijvoorbeeld ;). Ik heb echt m'n vaste pijlers die ik af en toe 'nodig' heb.
pi_126957526
Jammer dat de platenzaken verdwijnen :{

Het is lang geleden sinds ik in een platenzaak ben geweest, laatst gekochte cd uit een zaak was American Idiot van Green Day dacht ik dat is toch al 10 jaar geleden, laatst gekochte cd was van bol.com.

Ik vind het leuker om een cd te hebben dan een mp3. Om het artwork in je hand te hebben en door het cd boekje met foto's en teksten heen te bladeren is veel leuker dan op een mp3 te klikken in je media bibliotheek. Maar vooral door de prijs van cd's download ik liever.
Ze smelten de kazen!
  vrijdag 24 mei 2013 @ 18:50:52 #71
37295 Luigi
mario pls
pi_126957587
De (kleine) platenzaken doen het eigenlijk best goed (al zul je er niet rijk van worden), mede dankzij de vernieuwde vinyl hype. Het zijn juist die massa-ketens die het niet redden.
pi_126958057
Ik heb jaren van m'n leven versleten in platenzaken. Inmiddels kom ik er werkelijk nooit meer. Ook de kleine zaken hebben de laatste jaren nog maar weinig verrassends, kopen ook allemaal op veiligheid in. Laatste zaak met nog obscure zooi die me kon boeien was Lala-land ( O+ ), ook al weer een jaar of 2 dicht.

Vorig jaar heb ik zelfs m'n cd-speler de deur uitgegooid. Die enorme kast met cd's is alleen nog maar om indruk te maken op de visite. Alles staat op de harde schijf en de rest haal ik van Spotify. Afspelen gaat als een engeltje via m'n Sonos-systeem. Neh, platenzaken en lp's/cd's zijn net zulke nostalgie als VHS-banden, de groentewinkel en de vaste telefoonlijn. Leuk om weemoedig over te doen, maar eigenlijk gewoon omslachtig (en duur!).

Kan er inmiddels niet meer om rouwen, zeker niet om de FRS :r
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 19:05:07 #73
37295 Luigi
mario pls
pi_126958173
Wat voor verrassends kom je dan tegen op Spotify, vraag ik me af ;).
pi_126958341
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:05 schreef Luigi het volgende:
Wat voor verrassends kom je dan tegen op Spotify, vraag ik me af ;).
Ik kom verrassende dingen tegen in het echte leven en op internet. Meeste staat op Spotify, de rest is via webshops voor de helft te vinden van wat het bij de platenzaak kost. (Als het überhaupt al in de platenzaak te vinden is :'))
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 19:10:04 #75
37295 Luigi
mario pls
pi_126958447
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik kom verrassende dingen tegen in het echte leven en op internet. Meeste staat op Spotify, de rest is via webshops voor de helft te vinden van wat het bij de platenzaak kost. (Als het überhaupt al in de platenzaak te vinden is :'))
Ok, dat kan.

Maar als ik door een zaak als het vinylarchief in Nijmegen loop dan ben ik ten eerste een paar uurtjes heerlijk zoek en gegarandeerd dat ik met prachtig spul naar buiten komen. Nog nooit teleurgesteld geraakt. De standaard FRS en FRS-achtigen kwam ik ook al jaren niet meer hoor.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 19:11:36 #76
13973 ranja
image means nothing
pi_126958521
Tja. Hoop mensen kopen mp3's of streamen en degene die voor een fysieke schijf gaan hebben steeds vaker liever een LP dan een CD. Zelfs downloaden via torrents e.d. is al ouderwets nu er steeds meer spotify/deezer en bandcamp achtige dingen komen.
En tja, de grote namen zijn bij amazon of play.com toch veel goedkoper dan bij de nederlandse winkels.
pi_126958583
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:11 schreef ranja het volgende:
En tja, de grote namen zijn bij amazon of play.com toch veel goedkoper dan bij de nederlandse winkels.
De kleine namen ook. Als ze die al hebben bij de nederlandse winkels.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 19:14:25 #78
37295 Luigi
mario pls
pi_126958660
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:11 schreef ranja het volgende:
Tja. Hoop mensen kopen mp3's of streamen en degene die voor een fysieke schijf gaan hebben steeds vaker liever een LP dan een CD. Zelfs downloaden via torrents e.d. is al ouderwets nu er steeds meer spotify/deezer en bandcamp achtige dingen komen.
CD's zijn idd wel behoorlijk dood aan het gaan ja. Hoewel een echt goede CD speler op een leuke installatie goed kan klinken hoor. Maar de loudness wars zijn echt killing geweest voor de kwaliteit en dynamiek op dit medium. SACD's zijn erg leuk, maar weinig verkrijgbaar ook.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 19:15:40 #79
13973 ranja
image means nothing
pi_126958728
quote:
19s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:

De kleine namen ook. Als ze die al hebben bij de nederlandse winkels.
De kleine namen kom ik inderdaad vrijwel nooit tegen :)
pi_126958829
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:15 schreef ranja het volgende:

[..]

De kleine namen kom ik inderdaad vrijwel nooit tegen :)
En die verdienen er ook nog eens meer aan als je voor euro's minder rechtstreeks van hun eigen site (of label-webshop) koopt ^O^
  vrijdag 24 mei 2013 @ 19:30:44 #81
13973 ranja
image means nothing
pi_126959358
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:

En die verdienen er ook nog eens meer aan als je voor euro's minder rechtstreeks van hun eigen site (of label-webshop) koopt ^O^
Klopt. Net als bij concerten natuurlijk, als ze genoeg meenemen :)
Dat is toch wel het leukst eigenlijk.
pi_126959730
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:17 schreef ranja het volgende:
Tja, cd's 2 euro duurder dan Plato en/of Mediamarkt, dvd's idem, niet zo gek dus.
Hoewel er nog steeds mensen als eerste daarheen gaan voor de nieuwe Borsato of Emerald.

Nou ja, geen idee wanneer ik daar voor het laatst muziek heb gekocht. Dvd's uit de uitverkoopbakken nog wel eens.
Ik loop er wel eens rond en snuffel dan vooral in die uitverkoopbakken. Daar kom je soms nog wel een aardig album tegen voor een prijs tussen de 3 en 10 euro. Maar het valt me sowieso op dat in veel vestigingen hier in de regio het aanbod al veel kleiner is dan vroeger.

Laatst wilde ik voor iemand een album van OutKast kopen als verjaardagscadeau. Ik weet zeker dat die 10 jaar geleden zeker bij de FRS had gestaan, maar nu in vier vestigingen gewoon helemaal niks.

Maar goed, ik heb sowieso weinig meer met FRS. Hebben vaak weinig van mijn smaak en als ze het wel hebben is het vaak duurder dan in mijn vaste platenzaak. En dan nog, als ze wel 1 of 2 euro goedkoper zijn, dan gun ik het nog liever aan mijn vaste platenzaak en koop ik het alsnog niet bij FRS. Moeten echt 'domme aanbiedingen' zijn. Dan is het de moeite waard.

Bij de meeste FRS-winkels hier in de buurt heb ik ook altijd het idee dat het personeel je net zo goed een boek zou kunnen verkopen of een fles parfum of een paar schoenen of een dildo. Een leuk praatje over muziek zit er doorgaans niet in.

En nog iets, maar dat is misschien persoonlijk, maar toch... Als ik een artiestenbakje zie met de sticker 'Jeff Buckly', dan haak ik eigenlijk ook al af.

Desalniettemin vind ik het sneu voor het personeel dat hierdoor de baan verliest, dat natuurlijk wel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 20:20:38 #83
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_126961562
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 17:34 schreef Franktastic1984 het volgende:

[..]

Me too...

Op de website staat:

Jeps, ik heb net mijn 17 euro uit de inboedel gehaald. :P
pi_126962867
Ik vind het toch wel jammer. Ik vond dat er de afgelopen jaren vaak leuke deals er dergelijke waren. Verder vind ik het zelf geweldig om lekker een beetje door die bakken heen te gaan.
pi_126963210
Jammer voor de betrokkenen, maar doe mij maar een 'echte' platenzaak
pi_126963335
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Ze hebben 43 jaar bestaan.
Als ik in die 43 jaar er 10x wat gekocht heb is 't veel.
pi_126965203
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:40 schreef methodmich het volgende:

[..]

Maar goed, ik heb sowieso weinig meer met FRS. Hebben vaak weinig van mijn smaak en als ze het wel hebben is het vaak duurder dan in mijn vaste platenzaak. En dan nog, als ze wel 1 of 2 euro goedkoper zijn, dan gun ik het nog liever aan mijn vaste platenzaak en koop ik het alsnog niet bij FRS. Moeten echt 'domme aanbiedingen' zijn. Dan is het de moeite waard.

Bij de meeste FRS-winkels hier in de buurt heb ik ook altijd het idee dat het personeel je net zo goed een boek zou kunnen verkopen of een fles parfum of een paar schoenen of een dildo. Een leuk praatje over muziek zit er doorgaans niet in.

Precies dit. De laatste keer dat ik daar kwam met de bedoeling om een cd te kopen (5 jaar terug al) werd me vrolijk mede gedeeld dat ze die niet hadden maar dat het wel een hele toffe plaat was, einde gesprek. Daar had ik nu ff helemaal niks aan.

Vlak daarna werd er een muziekspeciaalzaak geopend in dezelfde straat. Met die man heel veel kunnen praten over muziek en een aantal aankopen gedaan van artiesten waar ik nog nooit van gehoord had. Die heeft een paar honderd euro aan mij verdiend in twee jaar tijd.

Aan de FRS ga ik niks missen. Als ik me ergens in de stad wil vermaken zoek ik wel een speciaalzaak op. :)
pi_126968043
Wel jammer dat we die helicopter niet meer zien vanaf de snelweg...
  vrijdag 24 mei 2013 @ 23:26:34 #89
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_126971094
De enige winkel waar je nog CD's kan kopen in Den Helder is dan nu de V&D :') Als die nou ook nog even stopt, begin ik een eigen platenzaak hier, als enige moet je toch wel iets verkopen lijkt me :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_126971184
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
De enige winkel waar je nog CD's kan kopen in Den Helder is dan nu de V&D :') Als die nou ook nog even stopt, begin ik een eigen platenzaak hier, als enige moet je toch wel iets verkopen lijkt me :P
Ik vrees het ergste voor je.
pi_126971466
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:58 schreef µ het volgende:
Op naar digitaal ^O^.
Ik vind een hoesje met artwork en een boekje met foto's en een stukje tekst van de band toch meer ziel hebben dan een mapje mp3's op je computer.
pi_126971586
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 23:34 schreef BMTH182 het volgende:

[..]

Ik vind een hoesje met artwork en een boekje met foto's en een stukje tekst van de band toch meer ziel hebben dan een mapje mp3's op je computer.
Vergeleken met een LP was een CD al een mager aftreksel.
pi_126971588
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:49 schreef Stickertje het volgende:
Jammer dat de platenzaken verdwijnen :{

Het is lang geleden sinds ik in een platenzaak ben geweest, laatst gekochte cd uit een zaak was American Idiot van Green Day dacht ik dat is toch al 10 jaar geleden, laatst gekochte cd was van bol.com.

Ik vind het leuker om een cd te hebben dan een mp3. Om het artwork in je hand te hebben en door het cd boekje met foto's en teksten heen te bladeren is veel leuker dan op een mp3 te klikken in je media bibliotheek. Maar vooral door de prijs van cd's download ik liever.
Die is volgend jaar 10 :)
En dat was mijn eerste cd :D
pi_126971631
Morgen als ik toch in de stad ben ga ik wel ff toffe cd's scoren, 50% korting hoorde ik O+
pi_126971685
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 23:38 schreef BMTH182 het volgende:
Morgen als ik toch in de stad ben ga ik wel ff toffe cd's scoren, 50% korting hoorde ik O+
Toffe cd's bij de Free record shop. :')
  vrijdag 24 mei 2013 @ 23:45:43 #96
159761 Arn0
Abbey Road
pi_126971889
Tja.. Ik gun niemand een faillissement maar de afgelopen paar jaren is de plaatselijke Free Record Shop zoveel veranderd. Vroeger was er best een redelijk aanbod van CDs / DVDs / games en beetje extra spullen. Nu nemen die "extra spullen" ('artsy' dingen, posters, bekers, bestek, weet ik veel, ..) meer in dan het oorspronkelijke aanbod :D Ik vond bijna nooit een CD die ik wou, en het ging nog niet eens over obscure meuk.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_126978614
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 23:40 schreef sig000 het volgende:

[..]

Toffe cd's bij de Free record shop. :')
Ik heb vandaag toch wel mooi blink-182 - enema of the state en de nieuwe nofx gekocht met 50% korting :Y
pi_126978677
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:37 schreef BMTH182 het volgende:

[..]

Ik heb vandaag toch wel mooi blink-182 - enema of the state en de nieuwe nofx gekocht met 50% korting :Y
Zat er veel stof op?
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 12:14:16 #99
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_126980852
quote:
19s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Neh, platenzaken en lp's/cd's zijn net zulke nostalgie als VHS-banden, de groentewinkel en de vaste telefoonlijn.
Dat heb ik allemaal nog... :{
pi_126981045
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:14 schreef belsen het volgende:

[..]

Dat heb ik allemaal nog... :{
Je stuurt ook nog telegrammen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')