Dagelijkse kost voor mij.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:08 schreef Moira. het volgende:
Waargebeurd verhaal:
Er was eens een demente gekke vent de in zijn hand had gepoept, en het vervolgens in de koelkast legde.
Mono's mama (werkte in dat verzorgingstehuis) kwam binnen en de man vroeg aan haar of ze wel een broodje lustte.
Mono's mama sloeg af, maar zei dat de man wel een broodje voor zichzelf kon maken.
Zodoende pakte de man een wit bolletje van de Plus supermarkt.
Toen de man de koelkastdeur open deed rook Monomama al een luchtje aan de situatie.
De man pakte zijn hoopje poep uit de koelkast, pakte een smeermes, en begon zijn poep op het broodje te smeren.
Poep zat overal over de koelkast en het aanrecht gesmeerd.
Monomama zei "Eehhh, laten we dat maar niet doen." en hield de man maar tegen voor hij zijn zelfgemaakte broodje poep zou nuttigen.
We kunnen een soort van KKK beweging opstarten. maar dan anti-friet ipv anti-gekleurden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is hoe men hoort te rollen. Ik heb eens iemand die friet verkocht zijn zaak compleet gesloopt, het schijnt dat dat niet mag.
iemand twee keer quoten is ook dagelijkse kost?quote:
dit is ook hoe friet gemaakt wordtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:08 schreef Moira. het volgende:
Waargebeurd verhaal:
Er was eens een demente gekke vent de in zijn hand had gepoept, en het vervolgens in de koelkast legde.
Mono's mama (werkte in dat verzorgingstehuis) kwam binnen en de man vroeg aan haar of ze wel een broodje lustte.
Mono's mama sloeg af, maar zei dat de man wel een broodje voor zichzelf kon maken.
Zodoende pakte de man een wit bolletje van de Plus supermarkt.
Toen de man de koelkastdeur open deed rook Monomama al een luchtje aan de situatie.
De man pakte zijn hoopje poep uit de koelkast, pakte een smeermes, en begon zijn poep op het broodje te smeren.
Poep zat overal over de koelkast en het aanrecht gesmeerd.
Monomama zei "Eehhh, laten we dat maar niet doen." en hield de man maar tegen voor hij zijn zelfgemaakte broodje poep zou nuttigen.
Burgerrecht, ik vind dat dat mag.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is hoe men hoort te rollen. Ik heb eens iemand die friet verkocht zijn zaak compleet gesloopt, het schijnt dat dat niet mag.
Ik pleit er ook voor dat er bij de McDonalds geen 'French Fries' meer worden verkocht, maar "French patatjes".quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We kunnen een soort van KKK beweging opstarten. maar dan anti-friet ipv anti-gekleurden.
Zodoende kunnen we Nederland verlossen van de frietbeweging die onze glorieuze Hollandse keuken verzieken met hun walgelijke producten.
Zo strijden we landelijk voor een beter Nederland waar onze kinderen en kleinkinderen later van zullen profiteren
Nee ikzelf niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
VAN OME WILLEM MAG JE GEEN BROODJES POEP ETEN MAAR BLOEMKOOL MET EEN PAPJE.
Dit zou ik gaarne willenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We kunnen een soort van KKK beweging opstarten. maar dan anti-friet ipv anti-gekleurden.
Zodoende kunnen we Nederland verlossen van de frietbeweging die onze glorieuze Hollandse keuken verzieken met hun walgelijke producten.
Zo strijden we landelijk voor een beter Nederland waar onze kinderen en kleinkinderen later van zullen profiteren
Whehehe, hilarischquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:12 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nee ikzelf niet.![]()
Ik werk ook met oude demente poepvreters.
Goede zaak, ik ben trots op jequote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Burgerrecht, ik vind dat dat mag.
Sommige verkopers proberen de friet echt door de strot te duwen.Ik heb voor straf in zijn mayonaise gecumd.
Ik leer het mijn nichtje ook al aan. Ik vroeg wat ze wilde hebben en ze zei: "Ik wil graag friet met, oom Kaneel.![]()
"
Ik liet haar naar huis lopen vanuit Noordwijk.
Dat zal haar leren! Waar heeft ze die vuige taal in godesnaam opgepikt? Je moet het er bij de kleinere kinderen altijd vroeg instampen, dat werkt beter.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Burgerrecht, ik vind dat dat mag.
Sommige verkopers proberen de friet echt door de strot te duwen.Ik heb voor straf in zijn mayonaise gecumd.
Ik leer het mijn nichtje ook al aan. Ik vroeg wat ze wilde hebben en ze zei: "Ik wil graag friet met, oom Kaneel.![]()
"
Ik liet haar naar huis lopen vanuit Noordwijk.
Haar pa komt uit het zuiden van Zuid-Holland, ik vrees dat het daar vandaan komt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zal haar leren! Waar heeft ze die vuige taal in godesnaam opgepikt? Je moet het er bij de kleinere kinderen altijd vroeg instampen, dat werkt beter.
En gewoon de zweep erover elke keer als het fout gezegd wordt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zal haar leren! Waar heeft ze die vuige taal in godesnaam opgepikt? Je moet het er bij de kleinere kinderen altijd vroeg instampen, dat werkt beter.
Ga wegquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is friet, ik weet nie welke Gast frieten patat heeft genoemt maar dat is echt zo belachelijk he
Wie noemt er nu frieten patat
Het officiële Nederlandse woord is friet
De fik erin, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar pa komt uit het zuiden van Zuid-Holland, ik vrees dat het daar vandaan komt.
Ga zelf weg, denk je dat je stoer bent omdat je mono irl kentquote:
Och jee, terwijl ze in de de rest van Zuid-Holland gewoon patat zeggenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar pa komt uit het zuiden van Zuid-Holland, ik vrees dat het daar vandaan komt.
http://www.patatoffriet.nlquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is friet, ik weet nie welke Gast frieten patat heeft genoemt maar dat is echt zo belachelijk he
Wie noemt er nu frieten patat
Het officiële Nederlandse woord is friet
Doen we!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit zou ik gaarne willen
We kunnen dan met vrolijk gekleurde mutsen alle zaken langsgaan en een brandend patatje in hun establishment neerzetten om zo een statement te maken.
Nederland Frietvrij!
Het is wel effectief, jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:15 schreef Monopoly het volgende:
Je kan het er bij kinderen nog uitslaan ja
En als er andere mensen in de buurt zijn kan je tenminste nog in hun oren fluisteren dat als ze nog een keer friet zeggen, je hun ouders vermoord met een roestig aardappelschilmesje en dat je er voor zorgt dat Sinterklaas haar enorm hard in haar poeperd verkracht terwijl hij bier drinkt met Adolf Hitler.
Angst is de manier om iemands gedrag te zuiveren van walgelijke gedachtes
Echt, ik kan niet wachten tot dat ik vader ben
Geen idee waar je het over hebt vriendquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen die frieten patat noemen hebben een vijs los
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |