O.quote:
Nee toch? Hij reekst gewoon niet automatisch, hij houdt de TT en de OP wel hetzelfde, maar die heb ik zelf beetje aangepastquote:
nee man, dat is altijd na het eerste deel. Ben jij nou mod geweest?quote:
Te lang uit de running geweest.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:42 schreef Bart het volgende:
[..]
nee man, dat is altijd na het eerste deel. Ben jij nou mod geweest?
zonde wel. Misschien maar eens solliciteren? Schijnt dat ze nog iemand zoeken.quote:
Ok ok ik verwarm de oven alvast voor, roken we peukje, doe jij 'm erinquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:49 schreef Monopoly het volgende:
Deze jongen luistert maar naar een paar dingen:
- seks
- Stokbrood met kruidenboter uit de oven (stille hint Moira.)
- Tabak
- De paringsroep van drachtige 17e eeuwse draken en zeemonsters.
Tijd om mijn signature maar eens te vervangen, maak iets leuks en je komt erinquote:
ik heb mijn stokbrood met kruidenboter liever in de ovenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:49 schreef Monopoly het volgende:
Deze jongen luistert maar naar een paar dingen:
- seks
- Stokbrood met kruidenboter uit de oven (stille hint Moira.)
- Tabak
- De paringsroep van drachtige 17e eeuwse draken en zeemonsters.
Goed ideequote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ok ok ik verwarm de oven alvast voor, roken we peukje, doe jij 'm erin
Maar wanneer ga je dan dat stokbrood bakken?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ok ok ik verwarm de oven alvast voor, roken we peukje, doe jij 'm erin
Niks stokbrood. Mono in de ovenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar wanneer ga je dan dat stokbrood bakken?
JoeyDB, een man waar vele vrouwen een natte vagijn van krijgenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:51 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Tijd om mijn signature maar eens te vervangen, maak iets leuks en je komt erin
Bohquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niks stokbrood. Mono in de ovenLekker met aardappelschijfjes en gevulde pepertjes
Heb je nog last van je anus waar ik de spies in moest steken?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:54 schreef Monopoly het volgende:
Laatst moest ik naakt van haar op een groot dienblad liggen met een appel in mijn mond. Armpjes op de rug vastgebonden.
Ze zei dat het voor de wetenschap was, maar ik weet wel beter nu
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JoeyDB, een man waar vele vrouwen een natte vagijn van krijgen
Dat komt door zijn luide paringdans die hij heeft geleerd van de Nquzuu 'Krela stam in Donker Afrika.
sindsdien kun je alleen nog maar zittend poepen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:54 schreef Monopoly het volgende:
Laatst moest ik naakt van haar op een groot dienblad liggen met een appel in mijn mond. Armpjes op de rug vastgebonden.
Alles voor de wetenschap, ik begrijp je wel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:54 schreef Monopoly het volgende:
Wie poept er staand of liggend?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:55 schreef Bart het volgende:
[..]
sindsdien kun je alleen nog maar zittend poepen?
Nee, je had genoeg spuug gebruikt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je nog last van je anus waar ik de spies in moest steken?
wie nietquote:
Ik had gewoon honger.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, je had genoeg spuug gebruikt.
Echter riep ik nog (tenminste, dat probeerde ik) : 'Draw me like your French girls'
Maar je wou me niet schilderen. Jammer wel, zou een bazig stuk kunst zijn geworden!
Je vergeet de pijnboompit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:56 schreef Monopoly het volgende:
Liggend kan je schijten
maar het is beter als je zit.
Om Teeuwen maar even te quoten
Dit had ik net in mijn hoofd zittenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:56 schreef Monopoly het volgende:
Liggend kan je schijten
maar het is beter als je zit.
Om Teeuwen maar even te quoten
quote:
zittend poepen is voor frietetersquote:
Ik ben mijn armspieren aan het trainen hiervoor. Je hebt meer evenwicht nodig dan ik dacht. Needless to say, eindigde ik met poep op mijn kachel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hanteer tegenwoordig de handstand methode.
Je moet er wel naakt voor zijn, anders krijg je poepvegen op je kleren.
De moeite waard, je haalt er veel voldoening uit.
ach, zo ben ikquote:
Ja. in de wintermaanden niet zo fijn. Dan krijg je zo'n natte walm die nogal riekt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben mijn armspieren aan het trainen hiervoor. Je hebt meer evenwicht nodig dan ik dacht. Needless to say, eindigde ik met poep op mijn kachel.
Het is dat het bijna weekend is..quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. in de wintermaanden niet zo fijn. Dan krijg je zo'n natte walm die nogal riekt.
Net alsof je een vieze ochten bierscheet laat onder een iets te warme douche.
Echte mannen weten wat ik bedoel
Had ik een kudde frieteters op Bart afgestuurdquote:
ik kan op dinsdagen ook je typo's fixen hoorquote:
En danquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:04 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Had ik een kudde frieteters op Bart afgestuurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Deal. Dinsdag ga je mijn typo's "fixen"quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:05 schreef Bart het volgende:
[..]
ik kan op dinsdagen ook je typo's fixen hoor
dan heeft hun laatste frietuur geslagenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:04 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Had ik een kudde frieteters op Bart afgestuurd
kunnen en doen, wereld van verschilquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:06 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Deal. Dinsdag ga je mijn typo's "fixen"
Kan niet wachtenquote:
Dat is hoe men hoort te rollen. Ik heb eens iemand die friet verkocht zijn zaak compleet gesloopt, het schijnt dat dat niet mag.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:06 schreef Monopoly het volgende:
Ik loop nog wel eens een snackbar binnen en vraag ik naar zijn specialiteiten. Als de beste man zegt dat hij friet verkoopt luister ik niet eens meer verder en loop ik gewoon weg uit zijn etablissement.
Ik probeer het verderop bij de andere snackbar gewoon weer opnieuw.
Zo maak ik langzaamaan een prima zwart lijst van snackbars die geen patat verkopen.
Ik gebruik dat als leidraad in mijn leven, een soort van snack-bijbel.
Ze zou die verhalen moeten opschrijven die ze daar meemaakte met die demente luiquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:08 schreef Moira. het volgende:
Waargebeurd verhaal:
Er was eens een demente gekke vent de in zijn hand had gepoept, en het vervolgens in de koelkast legde.
Mono's mama (werkte in dat verzorgingstehuis) kwam binnen en de man vroeg aan haar of ze wel een broodje lustte.
Mono's mama sloeg af, maar zei dat de man wel een broodje voor zichzelf kon maken.
Zodoende pakte de man een wit bolletje van de Plus supermarkt.
Toen de man de koelkastdeur open deed rook Monomama al een luchtje aan de situatie.
De man pakte zijn hoopje poep uit de koelkast, pakte een smeermes, en begon zijn poep op het broodje te smeren.
Poep zat overal over de koelkast en het aanrecht gesmeerd.
Monomama zei "Eehhh, laten we dat maar niet doen." en hield de man maar tegen voor hij zijn zelfgemaakte broodje poep zou nuttigen.
Is dit een ba dum tss momentje?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:08 schreef Moira. het volgende:
Waargebeurd verhaal:
Er was eens een demente gekke vent de in zijn hand had gepoept, en het vervolgens in de koelkast legde.
Mono's mama (werkte in dat verzorgingstehuis) kwam binnen en de man vroeg aan haar of ze wel een broodje lustte.
Mono's mama sloeg af, maar zei dat de man wel een broodje voor zichzelf kon maken.
Toen de man de koelkastdeur open deed rook Monomama al een luchtje aan de situatie.
De man pakte zijn hoopje poep uit de koelkast, pakte een smeermes, en begon zijn poep op het broodje te smeren.
Monomama zei "Eehhh, laten we dat maar niet doen." en hield de man maar tegen voor hij zijn zelfgemaakte broodje poep zou nuttigen.
doe toch maarquote:
Het is gewoon een prachtig verhaalquote:
Dagelijkse kost voor mij.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:08 schreef Moira. het volgende:
Waargebeurd verhaal:
We kunnen een soort van KKK beweging opstarten. maar dan anti-friet ipv anti-gekleurden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is hoe men hoort te rollen. Ik heb eens iemand die friet verkocht zijn zaak compleet gesloopt, het schijnt dat dat niet mag.
iemand twee keer quoten is ook dagelijkse kost?quote:
dit is ook hoe friet gemaakt wordtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:08 schreef Moira. het volgende:
Waargebeurd verhaal:
Burgerrecht, ik vind dat dat mag.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is hoe men hoort te rollen. Ik heb eens iemand die friet verkocht zijn zaak compleet gesloopt, het schijnt dat dat niet mag.
Ik pleit er ook voor dat er bij de McDonalds geen 'French Fries' meer worden verkocht, maar "French patatjes".quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We kunnen een soort van KKK beweging opstarten. maar dan anti-friet ipv anti-gekleurden.
Zodoende kunnen we Nederland verlossen van de frietbeweging die onze glorieuze Hollandse keuken verzieken met hun walgelijke producten.
Zo strijden we landelijk voor een beter Nederland waar onze kinderen en kleinkinderen later van zullen profiteren
Nee ikzelf niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
VAN OME WILLEM MAG JE GEEN BROODJES POEP ETEN MAAR BLOEMKOOL MET EEN PAPJE.
Dit zou ik gaarne willenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We kunnen een soort van KKK beweging opstarten. maar dan anti-friet ipv anti-gekleurden.
Zodoende kunnen we Nederland verlossen van de frietbeweging die onze glorieuze Hollandse keuken verzieken met hun walgelijke producten.
Zo strijden we landelijk voor een beter Nederland waar onze kinderen en kleinkinderen later van zullen profiteren
Whehehe, hilarischquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:12 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nee ikzelf niet.![]()
Ik werk ook met oude demente poepvreters.
Goede zaak, ik ben trots op jequote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Burgerrecht, ik vind dat dat mag.
Sommige verkopers proberen de friet echt door de strot te duwen.Ik heb voor straf in zijn mayonaise gecumd.
Ik leer het mijn nichtje ook al aan. Ik vroeg wat ze wilde hebben en ze zei: "Ik wil graag friet met, oom Kaneel.![]()
"
Ik liet haar naar huis lopen vanuit Noordwijk.
Dat zal haar leren! Waar heeft ze die vuige taal in godesnaam opgepikt? Je moet het er bij de kleinere kinderen altijd vroeg instampen, dat werkt beter.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Burgerrecht, ik vind dat dat mag.
Sommige verkopers proberen de friet echt door de strot te duwen.Ik heb voor straf in zijn mayonaise gecumd.
Ik leer het mijn nichtje ook al aan. Ik vroeg wat ze wilde hebben en ze zei: "Ik wil graag friet met, oom Kaneel.![]()
"
Ik liet haar naar huis lopen vanuit Noordwijk.
Haar pa komt uit het zuiden van Zuid-Holland, ik vrees dat het daar vandaan komt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zal haar leren! Waar heeft ze die vuige taal in godesnaam opgepikt? Je moet het er bij de kleinere kinderen altijd vroeg instampen, dat werkt beter.
En gewoon de zweep erover elke keer als het fout gezegd wordt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zal haar leren! Waar heeft ze die vuige taal in godesnaam opgepikt? Je moet het er bij de kleinere kinderen altijd vroeg instampen, dat werkt beter.
Ga wegquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is friet, ik weet nie welke Gast frieten patat heeft genoemt maar dat is echt zo belachelijk he
Wie noemt er nu frieten patat
Het officiële Nederlandse woord is friet
De fik erin, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar pa komt uit het zuiden van Zuid-Holland, ik vrees dat het daar vandaan komt.
Ga zelf weg, denk je dat je stoer bent omdat je mono irl kentquote:
Och jee, terwijl ze in de de rest van Zuid-Holland gewoon patat zeggenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar pa komt uit het zuiden van Zuid-Holland, ik vrees dat het daar vandaan komt.
http://www.patatoffriet.nlquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is friet, ik weet nie welke Gast frieten patat heeft genoemt maar dat is echt zo belachelijk he
Wie noemt er nu frieten patat
Het officiële Nederlandse woord is friet
Doen we!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit zou ik gaarne willen
We kunnen dan met vrolijk gekleurde mutsen alle zaken langsgaan en een brandend patatje in hun establishment neerzetten om zo een statement te maken.
Nederland Frietvrij!
Het is wel effectief, jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:15 schreef Monopoly het volgende:
Je kan het er bij kinderen nog uitslaan ja
En als er andere mensen in de buurt zijn kan je tenminste nog in hun oren fluisteren dat als ze nog een keer friet zeggen, je hun ouders vermoord met een roestig aardappelschilmesje en dat je er voor zorgt dat Sinterklaas haar enorm hard in haar poeperd verkracht terwijl hij bier drinkt met Adolf Hitler.
Angst is de manier om iemands gedrag te zuiveren van walgelijke gedachtes
Echt, ik kan niet wachten tot dat ik vader ben
Geen idee waar je het over hebt vriendquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen die frieten patat noemen hebben een vijs los
Ach, hij wil ook even wat zeggen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt vriend
Precies, als Google het zegt is het waar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ok is al goedGoogle laat een duidelijke overwinning voor patat zien
Alvast een levensles, belgen winnen het nooit van nederlandersquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ok is al goedGoogle laat een duidelijke overwinning voor patat zien
Ja 2 miljoen resultaten tegenover 655 duizend resultatenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Precies, als Google het zegt is het waar.
En die 655k resultaten komen allemaal uit tehuizen voor verstandelijk gehandicapten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja 2 miljoen resultaten tegenover 655 duizend resultaten
Dat was in 1985 anders toen we in een rechtstreeks duel moesten beslissen wie er naar het WK in 86 zou gaanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:18 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Alvast een levensles, belgen winnen het nooit van nederlanders
En patat frieten noemen..
Stop eens met irriterenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
En die 655k resultaten komen allemaal uit tehuizen voor verstandelijk gehandicapten.
Voetbalquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat was in 1985 anders toen we in een rechtstreeks duel moesten beslissen wie er naar het WK in 86 zou gaanvoetbal
Wat heeft België gepresteerd in het mondiale voetbal ?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat was in 1985 anders toen we in een rechtstreeks duel moesten beslissen wie er naar het WK in 86 zou gaanvoetbal
Maak een kloon en doe alsof je een Nederlandse patateter bent. Dan maak je wellicht nog kans gewaardeerd te worden op dit forum.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stop eens met irriteren
Je kwetst me
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maak een kloon en doe alsof je een Nederlandse patateter bent. Dan maak je wellicht nog kans gewaardeerd te worden op dit forum.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik, capuchon_jongen verdedigt de friet in dit topic
Grootste fout in je leven.. op naar de schandpaalquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik, capuchon_jongen verdedigt de friet in dit topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Dat is absoluut waar. Want frieten bestaan niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen die frieten patat noemen hebben een vijs los
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee het is geen patat, het is geen friet
Maar het is wel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
HORK, JIJ, IK, EEN HOOP POTTEN BIER,, BAKKEN PATAT EN ALLE 6 DE STAR WARS FILMS ACHTER ELKAARquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:24 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Er is geen friet in dit topic.
Alles wat niet groen is is ook niet/nauwelijks Nederland te noemen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:24 schreef JoeyDB het volgende:
Wie had het over friet? We zijn toch echt in de meerderheid![]()
[ afbeelding ]
Dit jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:19 schreef Moira. het volgende:
TT zou eigenlijk veranderd moeten worden in: Monopoly SC #2 - Weekendbagger
PATATBAKBIERDRINKSTARWARSATHONquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
HORK, JIJ, IK, EEN HOOP POTTEN BIER,, BAKKEN PATAT EN ALLE 6 DE STAR WARS FILMS ACHTER ELKAAR
Deze zomer nog. Dat is vanaf nu een doel. Achter elkaar zonder slaap. Het liefst met zoveel mogelijk verschillende geestverruimende middelen om zo optimaal in de wereld van de Republic in te gaanquote:
Dit klopt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor de duidelijkheid:
Het is patat.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze zomer nog. Dat is vanaf nu een doel. Achter elkaar zonder slaap. Het liefst met zoveel mogelijk verschillende geestverruimende middelen om zo optimaal in de wereld van de Republic in te gaan
Fixedquote:
Graag gedaan el Stinhoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedankt voor je bijdrage, Monopoly.
gr gr
Maar jij bent een kutuser, dus het is terecht.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik stap naar algemeen feedback. een moderator die me berichten zonder enig reden wijzigt kan niet door de beugel.
Ik eis een schade vergoeding
nu snel een FA zoeken die friet zegt i.p.v patat
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik stap naar algemeen feedback. een moderator die me berichten zonder enig reden wijzigt kan niet door de beugel.
Succes met je queeste. Houdt ons gaarne op de hoogte van je bevindingen bitte.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pharkusquote:
hier niet, laat even weten of het doorzet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Er hangt trouwens een rare samenstelling in de lucht hier. Het gaat straks onweren denk ik.
Tot zo ver deze onzinnige bijdrage.
Neem een patatje op mijn kostenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bedankt voor je interesse. Als blijk van waardering ga ik een kuttopic openen in KLB.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
hier niet, laat even weten of het doorzet.
pata's zijn voor aan je voeten, friet zijn die goudgele genotsstaven die je met mayo dient te verorberen.quote:
Ik zal mijn collega's op de hoogte notificeren.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt voor je interesse. Als blijk van waardering ga ik een kuttopic openen in KLB.
Pharkusquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
pata's zijn voor aan je voeten, friet zijn die goudgele genotsstaven die je met mayo dient te verorberen.
Het hagelt nu.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zal mijn collega's op de hoogte notificeren.
Zo grappen en rollen wij in de klb.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:34 schreef Monopoly het volgende:
Dankzij Pharkus en Frank heb ik KLB weten te waarderen.
Waar ik het voorheen een walgelijk subforum vond kan ik nu de grappen en grollen wel waarderen.
Alleen een beetje jammer dat Pharkus blijkbaar een frietaanhanger isquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:34 schreef Monopoly het volgende:
Dankzij Pharkus en Frank heb ik KLB weten te waarderen.
Waar ik het voorheen een walgelijk subforum vond kan ik nu de grappen en grollen wel waarderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lompehork, moet je Pharkus zijn berichten niet wijzigen?Wat "Oh wachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."? Denk je dat dat niet kan ofzo?
![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:35 schreef JoeyDB het volgende:
Ik vond altijd dat Hork wel heel mannelijk deed voor een vrouw.. kwam ik er toch achter dat het een dude is
Ik zit hier ook huilend mijzelf te kastijden. Inderdaad, mijn waardering voor Pharkus daalt wel immer. Erg matigquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat Pharkus blijkbaar een frietaanhanger is
Hoe je je toch in mensen kunt vergissen, hč?![]()
Jezusquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:35 schreef JoeyDB het volgende:
Ik vond altijd dat Hork wel heel mannelijk deed voor een vrouw.. kwam ik er toch achter dat het een dude is
Hij heeft af en toe gewoon gekke kronkels in zijn breinquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat "Oh wacht"? Denk je dat dat niet kan ofzo?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lompehork, moet je Pharkus zijn berichten niet wijzigen?Ik heb net al bij Lompe getracht, hij is ninja's vlug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
Frietkronkels.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij heeft af en toe gewoon gekke kronkels in zijn brein
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb net al bij Lompe getracht, hij is ninja's vlug.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:35 schreef JoeyDB het volgende:
Als je elkaars berichten kunt wijzigen met evenveel rechten dan snap ik het syteem van rechten niet in FOK!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat "Oh wacht"? Denk je dat dat niet kan ofzo?
Dat kan dus wel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je elkaars berichten kunt wijzigen met evenveel rechten dan snap ik het syteem van rechten niet in FOK!
Ik als user kan ook geen berichten wijzigen bij een andere user
Dus logischer dat een crewlid geen berichten kan wijzigen bij een andere crewlid?
Dan moet in principe een FA de berichten van een crewlid wel kunnen wijzigen maar van FA tot FA weer niet.
Dan kan wel weer een Admin wel de berichten wijzigen van een FA. Maar van admin tot admin niet.
Ja je hebt gelijk, kaart het aan bij iemand.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je elkaars berichten kunt wijzigen met evenveel rechten dan snap ik het syteem van rechten niet in FOK!
Dus logischer dat een crewlid geen berichten kan wijzigen bij een andere crewlid?
Dan moet in principe een FA de berichten van een crewlid wel kunnen wijzigen maar van FA tot FA weer niet.
Dan kan wel weer een Admin wel de berichten wijzigen van een FA. Maar van admin tot admin niet.
Bazen sigquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Naar het ministerie van FOK!zaken?quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee naar de tweede kamer.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Naar het ministerie van FOK!zaken?
Stuur het naar Dhr Wilders, dan heb je misschien nog een zaakquote:
Dat is sowieso een busjostiquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:42 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Stuur het naar Dhr Wilders, dan heb je misschien nog een zaak
Alleen waar ze modrechten hebben.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kunnen mods berichten wijzigen van (forum)admins?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben vorige week maar liefst een half uur FA geweest, alleen toen luisterden ze ook niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stop eens met die domme gif's ziekelijk AMBETANTquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stop eens met die domme gif's ziekelijk AMBETANT
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Allez stop daar nu eens mee si, das wel ambetant he, wa peisde gij wel?quote:
Wat een vocabulaire voor iemand zoals jijquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Allez stop daar nu eens mee si, das wel ambetant he, wa peisde gij wel?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goed ben blij, dit topic brengt me in de top 100 dagcijfers
Eerder in de flop van de dagquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nou, geweldig.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van waar haalde gij die gifs ?quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Van waar haalde gij die gifs ?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Van waar haalde gij die gifs ?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
iK GA STOPPEN MET TE POSTEN IN DIT TOPIC
BYE
BYE
BYE
quote:
Toch niet stoppen, heb versterking gekregenquote:
Begin er maar niet aan, het wordt je doodquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Toch niet stoppen, heb versterking gekregen
Ik had beter van jou verwacht.quote:
Inderdaad, het is gewoon friet zonder hoofdletter.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Toch niet stoppen, heb versterking gekregen
Jij ook hier.. nu wordt het helemaal erg.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:54 schreef Fopje het volgende:
[..]
Inderdaad, het is gewoon friet zonder hoofdletter.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:54 schreef Fopje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Friet Friet Friet ja het is toch Frieten
En Tiet Tiet tiet je we willen Tieten
Lompehork en anderen zeggen patat
maar dat is niet waar. gooi ze maar snel in een gat
Moet wel zeggen dat dit een bazen gif isquote:
Doodsbedreiging ban.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:02 schreef Pharkus het volgende:
Ik moet helaas melden dat overal waar ik f... in dit topic gebruikt heb, het overduidelijk natuurlijk patat moest zijn. Het spijt me mono en lompe en alle andere users dat ik zo heb lopen trollen.
Ik heb mijn vertrouwen lichtelijk verloren. Ik vind dat je een puik biertopic kan openen vanavond in ONZ om mijn vertrouwen weder terug te winnen!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:02 schreef Pharkus het volgende:
Ik moet helaas melden dat overal waar ik f... in dit topic gebruikt heb, het overduidelijk natuurlijk patat moest zijn. Het spijt me mono en lompe en alle andere users dat ik zo heb lopen trollen.
Helaas, vanavond zit ik offline aan het goudgele pils, eh bier.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb mijn vertrouwen lichtelijk verloren. Ik vind dat je een puik biertopic kan openen vanavond in ONZ om mijn vertrouwen weder terug te winnen!
Dat doet me dan wel weer goed. Wetende dat ook jij liefhebber bent van het vloeibare goud.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Helaas, vanavond zit ik offline aan het goudgele pils, eh bier.
Dat zijn daadwerkelijk twee verschillende dingen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Helaas, vanavond zit ik offline aan het goudgele pils, eh bier.
Friet zonder hoofdletter, als je dat bestelt kom je nog dommer over dan als je gewoon friet bestelt in een snackbar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:54 schreef Fopje het volgende:
[..]
Warsteinerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zijn daadwerkelijk twee verschillende dingen.
Ze lijkt er wel op.quote:
Du bist ein sehr schönes frauleinquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze lijkt er wel op.
In dit geval zal het Fraulein Ingrid der Braune zijn
Darf ich dir ficken? In dein arsch?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Danke ja. Ich habe shöne Titten ja. Frauen mussen shöne Titten haben ja
Ik kon het niet laten, thuis gelijk de laptop aan en even kijken wat voor leuks er hier gepost isquote:
Klopt, ik ben nooit grappig geweest.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:24 schreef spierbal het volgende:
Monopoly was toch maar een droppie die dacht dat ie grappig was.
Is dat inge de boer?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:09 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Beiers bier.
Eind september ga ik voor het eerst daar heen
Mijn oom woont in München, dus ik heb een slaap plek om mijn katers uit te zingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |