Ik ben mijn armspieren aan het trainen hiervoor. Je hebt meer evenwicht nodig dan ik dacht. Needless to say, eindigde ik met poep op mijn kachel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hanteer tegenwoordig de handstand methode.
Je moet er wel naakt voor zijn, anders krijg je poepvegen op je kleren.
De moeite waard, je haalt er veel voldoening uit.
ach, zo ben ikquote:
Ja. in de wintermaanden niet zo fijn. Dan krijg je zo'n natte walm die nogal riekt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben mijn armspieren aan het trainen hiervoor. Je hebt meer evenwicht nodig dan ik dacht. Needless to say, eindigde ik met poep op mijn kachel.
Het is dat het bijna weekend is..quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. in de wintermaanden niet zo fijn. Dan krijg je zo'n natte walm die nogal riekt.
Net alsof je een vieze ochten bierscheet laat onder een iets te warme douche.
Echte mannen weten wat ik bedoel
Had ik een kudde frieteters op Bart afgestuurdquote:
ik kan op dinsdagen ook je typo's fixen hoorquote:
En danquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:04 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Had ik een kudde frieteters op Bart afgestuurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Deal. Dinsdag ga je mijn typo's "fixen"quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:05 schreef Bart het volgende:
[..]
ik kan op dinsdagen ook je typo's fixen hoor
dan heeft hun laatste frietuur geslagenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:04 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Had ik een kudde frieteters op Bart afgestuurd
kunnen en doen, wereld van verschilquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:06 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Deal. Dinsdag ga je mijn typo's "fixen"
Kan niet wachtenquote:
Dat is hoe men hoort te rollen. Ik heb eens iemand die friet verkocht zijn zaak compleet gesloopt, het schijnt dat dat niet mag.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:06 schreef Monopoly het volgende:
Ik loop nog wel eens een snackbar binnen en vraag ik naar zijn specialiteiten. Als de beste man zegt dat hij friet verkoopt luister ik niet eens meer verder en loop ik gewoon weg uit zijn etablissement.
Ik probeer het verderop bij de andere snackbar gewoon weer opnieuw.
Zo maak ik langzaamaan een prima zwart lijst van snackbars die geen patat verkopen.
Ik gebruik dat als leidraad in mijn leven, een soort van snack-bijbel.
Ze zou die verhalen moeten opschrijven die ze daar meemaakte met die demente luiquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:08 schreef Moira. het volgende:
Waargebeurd verhaal:
Er was eens een demente gekke vent de in zijn hand had gepoept, en het vervolgens in de koelkast legde.
Mono's mama (werkte in dat verzorgingstehuis) kwam binnen en de man vroeg aan haar of ze wel een broodje lustte.
Mono's mama sloeg af, maar zei dat de man wel een broodje voor zichzelf kon maken.
Zodoende pakte de man een wit bolletje van de Plus supermarkt.
Toen de man de koelkastdeur open deed rook Monomama al een luchtje aan de situatie.
De man pakte zijn hoopje poep uit de koelkast, pakte een smeermes, en begon zijn poep op het broodje te smeren.
Poep zat overal over de koelkast en het aanrecht gesmeerd.
Monomama zei "Eehhh, laten we dat maar niet doen." en hield de man maar tegen voor hij zijn zelfgemaakte broodje poep zou nuttigen.
Is dit een ba dum tss momentje?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:08 schreef Moira. het volgende:
Waargebeurd verhaal:
Er was eens een demente gekke vent de in zijn hand had gepoept, en het vervolgens in de koelkast legde.
Mono's mama (werkte in dat verzorgingstehuis) kwam binnen en de man vroeg aan haar of ze wel een broodje lustte.
Mono's mama sloeg af, maar zei dat de man wel een broodje voor zichzelf kon maken.
Zodoende pakte de man een wit bolletje van de Plus supermarkt.
Toen de man de koelkastdeur open deed rook Monomama al een luchtje aan de situatie.
De man pakte zijn hoopje poep uit de koelkast, pakte een smeermes, en begon zijn poep op het broodje te smeren.
Poep zat overal over de koelkast en het aanrecht gesmeerd.
Monomama zei "Eehhh, laten we dat maar niet doen." en hield de man maar tegen voor hij zijn zelfgemaakte broodje poep zou nuttigen.
doe toch maarquote:
Het is gewoon een prachtig verhaalquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |