quote:
Wat ik nu paraat heb qua beeld, dingen zoals dit:quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh mogen wij pretty please die beeldjes zien?????????
Oooh mijn ogenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat ik nu paraat heb qua beeld, dingen zoals dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet het bordje niet!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar het allemaal in temperatuurgereguleerde zones wordt bewaard.
Zoals een ieder inmiddels aanneemt.
Hendig, die dozen met meuk opslaan voor een jaar.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat ik nu paraat heb qua beeld, dingen zoals dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan het me voorstellenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Ik ben altijd met die twee in de war.......
\quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoiets staat altijd het mooist in de grijze container
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oooh mijn ogen![]()
Wij hebben een peper- en zoutstelletje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snobs have more fun!
KLIK!
Het is wel inbraakgevoelig natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:26 schreef Cat22 het volgende:
Zou je dat nu wel doen dude?Al die waardevolle stukken hier exposeren zodat eenieder weet dat jullie zulke zaken in huis hebben?
![]()
Hoog met die barricades!
Ja! Dat is dan wel weer heel bijzonder, dat ze dat zó natuurgetrouw wisten te treffen!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:27 schreef Cat22 het volgende:
Dat beeldje, is dat trouwens een natuurgetrouwe kopie van jou en je allerliefste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |