Whahahahaha.. Ja drinkt wat lastig hequote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:49 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Gelukkig had ik het door voor het misging
Helemaal niet veel geblowd maar wel amnesia hazequote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Whahahahaha.. Ja drinkt wat lastig he
Minder blowen meid ^^
Yup, drinken pakken wordt al een heel avontuurquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:52 schreef Ceviche het volgende:
Ik hou zo van wiet omdat het doodnormale dingen heel mooi maakt
Lijkt me nou serieus niks aan.. (die electronische sigaret dan)quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:00 schreef Studeur het volgende:
Tijd om te stoppen met roken. Zo'n electronische sigaret besteld om toch wat uit te kunnen blazen wat op rook lijkt en nicotine binnen te krijgen, dan kan het niet moeilijk zijn
Voorspelbaar.quote:
Mocht je in de buurt van Groningen zijn, paas dan effequote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:16 schreef Klojo120 het volgende:
Laatste examens gehad![]()
Vakantie![]()
geld verdienen![]()
mensen meeten![]()
smoken
Regel mij ook zo'n splitterquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo net even een tv splitter gekocht met antenne kabel
Nu heb ik een tv op mijn slaapkamer én woonkamer
harold?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja in Ankara en Cheers
Bagger kenser shops trouwens.
Verrotte kut wiet hebben ze.
Christal Bud is duur en skir en de Jack Harold
is nog kutten. Verzopen brandnetels![]()
film de ruzie, en mooie ui.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:30 schreef Amarantha het volgende:
Jezus we hebben een stelletje in huis (zijn anderhalf jaar samen) en die maken telkens ruzie. Net weerEcht hele huishouden wordt er zo moe van. Het is niet 1x per maand ofzo.. nee minstens 2x per week in het bij zijn van iedereen en hoor net van de gene die een kamer naast hun heeft dat ze ook telkens s'nachts ruzie maken. Fijne relatie haha, er lagen ook kapotte borden op de grond.. wtf?!
Bij de hema voor 4 euro ofzo hahquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:23 schreef Olment het volgende:
[..]
Regel mij ook zo'n splitter
Wil ook 2 tv's
Haha jaquote:
Zal ik doen!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mocht je in de buurt van Groningen zijn, paas dan effe
een DM'metje ofzo, gaan we hier effe biertjes drinken
en chillen.
Nicequote:
Baas ! hahahaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:31 schreef Klojo120 het volgende:
Sommige mensen zitten nog een uur aan dit examen en ik ben al stoned
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |