trek je je toch niets van aanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
In de shop blowen hou dan weer niet zo van. In sommige shops staren de vaste klanten je dan gewoon bijna weg.
In andere steden niet als ik ergens woon wel ik weet niet waarom.quote:
als je er juist heen gaat, misschien een praatje maakt over iets luchtigs word het vanzelf beterquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In andere steden niet als ik ergens woon wel ik weet niet waarom.
Haha idd + hier hebben we veel Duitsersquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:54 schreef Ugjerke het volgende:
Ik heb totaal geen trek in in een shop blowen, die lui die daar zitten.
Heb ik in de avond nooit last van. Altijd opgewekt enzo.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:46 schreef Ugjerke het volgende:
Ik vind elk moment z'n voors en z'n tegens hebben.
's ochtends blowen zorgt voor een ultiem 'snooze gevoel'. Lekker uitslapen, nog lekker een beetje in bedje liggen. Nadeel is dat je wel makkelijk weer in slaap valt en 's middags wat brakker bent.
's Middags blowen vang je het meeste van mee, maar je moet eigenlijk wel wat te doen hebben waar het bij kan. Ook ben je 's avonds wat brakker.
's Avonds blowen kan heerlijk onderuitgezakt na een lange dag, maar je kan wel halverwege je stonedheid al in slaap vallen en je bent de volgende ochtend wat moeilijker wakker.
Bij ons in de shop is dit wel relaxxquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
In de shop blowen hou dan weer niet zo van. In sommige shops staren de vaste klanten je dan gewoon bijna weg.
Uuh ja denk t wel. Moet ik effe plannen, want hebquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gibson hedde gei weer es tijd voor een daggie demter of Zwolly deze maand?
Ja in Ankara en Cheersquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha idd + hier hebben we veel Duitsers!
Mijn kamer ruikt al naar wiet als ik een jointje heb gerold.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
hihi ik heb echt zovaak dat ik mijn kamer binnen loop en dat het hard naar wiet ruikt
Jij kan zingen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:23 schreef Amarantha het volgende:
Oh yeah over 2 weken weer karaoke feestje
Dus behalve Gaz en Charlotte wonen Sam en Ron er ook.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:30 schreef Amarantha het volgende:
Jezus we hebben een stelletje in huis (zijn anderhalf jaar samen) en die maken telkens ruzie. Net weerEcht hele huishouden wordt er zo moe van. Het is niet 1x per maand ofzo.. nee minstens 2x per week in het bij zijn van iedereen en hoor net van de gene die een kamer naast hun heeft dat ze ook telkens s'nachts ruzie maken. Fijne relatie haha, er lagen ook kapotte borden op de grond.. wtf?!
JA! Sam en Ron is echt een geweldige voorbeeld voor die tweequote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus behalve Gaz en Charlotte wonen Sam en Ron er ook.
Ze moeten er een realife soap van maken.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |