PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
dat is de nummer 1 oorzaak van verloren wedstrijden ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:14 schreef Djeetje het volgende:
tegenwoordig verlies ik aldoor doordat spelers gewoon niet scoren
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is de nummer 1 oorzaak van verloren wedstrijden ja.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar ze scoren niksquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hij was nog goedkoperquote:
Ja, ik wilde Baines en Anyukov kopen, niks werkt naar behoren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:17 schreef dion_v_k het volgende:
Ik kan nu niet 1 speler meer vinden![]()
Gore kutzooi, kut EA met hun kutwebzooi
Beetje kloten met bedragen en dat vind je het wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, ik wilde Baines en Anyukov kopen, niks werkt naar behoren.
Die verdedigingquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:21 schreef Maver24 het volgende:
heb gekozen voor 41212 opstelling, team ziet er nu voorlopig even zo uit,
[ afbeelding ]
Nu even wachten op een paar goede HH zodat ik de achterhoede kan vervangen door die van Bayern met Dante en Boateng en LM Reus moet ook nog komen
Wel weinig pace centraal nuquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:21 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu even wachten op een paar goede HH zodat ik de achterhoede kan vervangen door die van Bayern met Dante en Boateng en LM Reus moet ook nog komen
Ff serieus, hoeveel teams maak jij nou gemiddeld per week? Verkoop je die hele zooi gewoon om de paar dagen of wat doe je nou allemaal manquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:21 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Die keeper ziet er wel baas uit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:21 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen om je post.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:22 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ff serieus, hoeveel teams maak jij nou gemiddeld per week? Verkoop je die hele zooi gewoon om de paar dagen of wat doe je nou allemaal man
verkopen doe ik niet, ik heb alles in me club zitten, al deze spelers in het team had ik al in me club zitten, niet 1 van gekocht, behalve Robben dan vanavond en Trappquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:22 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ff serieus, hoeveel teams maak jij nou gemiddeld per week? Verkoop je die hele zooi gewoon om de paar dagen of wat doe je nou allemaal man
Nou, ze zijn wakker hoor.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 23-05-2013 om 23:22:51We are currently investigating issues affecting the #FUT Auction House. Stay tuned for more info. Apologies for the inconvenience. reageer retweet
Ja, ik heb dat pas vanaf 6 dure spelers.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef Djeetje het volgende:
vind het altijd zo knap dat wanneer ik met 2 dure spelers speel ik alles verlies
Je kan ook beter met 11 spelers spelenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef Djeetje het volgende:
vind het altijd zo knap dat wanneer ik met 2 dure spelers speel ik alles verlies
Nee, want op de console werkt(e) ook het vinden op Nationality en League niet net.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Beetje kloten met bedragen en dat vind je het wel.
Heb je de rest allemaal in pakjes gekregen? Tering.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
verkopen doe ik niet, ik heb alles in me club zitten, al deze spelers in het team had ik al in me club zitten, niet 1 van gekocht, behalve Robben dan vanavond en Trapp
Dus je hebt nu die hele rits TOTS in je team plus nog wat BPL TOTS en van de 1e serie had je ook een team gemaakt toch?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
verkopen doe ik niet, ik heb alles in me club zitten, al deze spelers in het team had ik al in me club zitten, niet 1 van gekocht, behalve Robben dan vanavond en Trapp
Geen geld voor IF Schurrle ?,quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:21 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Benteke speelt echt goed , maar scoort niksquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat pas vanaf 6 dure spelers.
Post je team 's.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef Djeetje het volgende:
morgen ook sk of vrij?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:28 schreef Reemi het volgende:
TOTY Vertonghen is binnen. Nog even een potje spelen
Niet 1 van gekocht.. sjissesquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vrij, heb EM.quote:
twee, morgen SK en maandag bioquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vrij, heb EM.Alleen dinsdag M&O nog.
Hoeveel moet jij er nog?
thanks, jij ook alvastquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ah, ben je nog eerder klaar dan ikSucces morgen!
Zijnesquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:32 schreef Djeetje het volgende:
serieus mijn benteke scoort niks speel tegen iemand met Benteke zijnes scoort 6x
6 tegengoals krijgenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:32 schreef Djeetje het volgende:
serieus mijn benteke scoort niks speel tegen iemand met Benteke zijnes scoort 6x
Geef hem anders aan mijquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:32 schreef Djeetje het volgende:
Je moet gewoon Jay Rodriguez kopen, die wint allesquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Candreva
wat een drama RM is dat zeg
Spreken ze daar Nederlands?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
in west friesland bestaat dat gewoon
Nee hoor...quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
in west friesland bestaat dat gewoon
net als zijnen inderdaad...quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:36 schreef Thorb het volgende:
Zijnes klinkt als een woord dat 200 jaar geleden gebruikt werd toen we nog naamvallen hadden
Je kan er niet mee omgaanquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Candreva
wat een drama RM is dat zeg
Uwesquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:40 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
en hunnie. En mensen die bijvoorbeeld "ik train al 5 maand" zeggen![]()
![]()
dan is ie toch drama ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je kan er niet mee omgaan
TOTS Arteta begin ik aan te wennen, speelt goed nu
quote:
NeeKwadraatquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:42 schreef Djeetje het volgende:
Had trouwens naar Reemi moeten luisteren Diamanti is echt slecht
Ik zie nu pas dat hij ook nog 4* skills heeft.quote:
IK ZIE HET VERSCHIL NIET!!!1!!11!! ZE ZIJN ALLEBEI ZWART.quote:
Je moet Lukaku ernaast zetten, dan gaat het allemaal opeens lopen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:48 schreef Djeetje het volgende:
na 5 wedstrijden verkoop ik sowieso Diamanti.
Het enigste wat hij goed heeft gedaan is 1x gescoord voor de rest echt helemaal niets.
Benteke heeft ook maar 2 keer gescoord en mirallas 0 keer
Alleen de Rossi, lulic, vidal, candreva iedereen speelt op eens slechtquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je moet Lukaku ernaast zetten, dan gaat het allemaal opeens lopen.
ja of nee. 50% kans.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:51 schreef MolFan het volgende:
Stel BiaBiany zou TOTS zijn zou die dan 99 pace hebben?
TOTS Benitez ook wellicht?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Deze ga ik maken als er een TOTS Jackson komt.
[ afbeelding ]
Altijd als het druk is tering EAquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:52 schreef TBakkert het volgende:
En ja, de completing bug is er weer hoor.![]()
1 van mijn spelers die het net hadden, is nu in mijn team. Anyukov.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:54 schreef dion_v_k het volgende:
Ik denk ik ga nog even snel Fellaini proberen, right
bij mij kan hij gewoon niet scorenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:55 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een beest. Hij is zooooooo clutch, echt niet te geloven.
Met 2 spitsen scoort ie echt een stuk minderquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:55 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een beest. Hij is zooooooo clutch, echt niet te geloven.
Ik vind hem wel echt veel beter met 2 wingers ernaast. Ik switch af en toe naar 3-5-2 als het niet loopt en dan scoort hij ook wel, maar komt hij toch minder tot zijn recht.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
bij mij kan hij gewoon niet scoren
ik ga hem denk ik nu maar in dit team proberen: http://wefut.nl/squad/1641
Maak anders geen team met een zilveren spits een een CDM <1,70 als je geen kut van FIFA kanquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
bij mij kan hij gewoon niet scoren
ik ga hem denk ik nu maar in dit team proberen: http://wefut.nl/squad/1641
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:57 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Maak anders geen team met een zilveren spits een een CDM <1,70 als je geen kut van FIFA kan
ik zet de xbox net uitquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Met 2 spitsen scoort ie echt een stuk minderMaar blijft een beest
Maar wil je een potje?
Oke balenquote:
daar speel ik met hem ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel echt veel beter met 2 wingers ernaast. Ik switch af en toe naar 3-5-2 als het niet loopt en dan scoort hij ook wel, maar komt hij toch minder tot zijn recht.
Heb morgen wel tijd, wil weleens tegen je spelen al ben ik bang dat je een slechte match-up voor me bent als ik het zo hoor qua draaikonten etcquote:
ik kan beter fifa dan jijquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:57 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Maak anders geen team met een zilveren spits een een CDM <1,70 als je geen kut van FIFA kan
Kan niet, om 12 uur gaat mijn xbox internet uitquote:
Dat weet je toch niet..quote:
quote:
Ik denk juist andersom, aangezien ik nooit een hele wedstrijd geconcentreerd benquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb morgen wel tijd, wil weleens tegen je spelen al ben ik bang dat je een slechte match-up voor me bent als ik het zo hoor qua draaikonten etc
Mertens? Compleet België van gemaakt?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:56 schreef Tim86 het volgende:
Hazard en Mertens wel pas 14 en 13 goals respectievelijk in hetzelfde aantal wedstrijden
dat ontkracht zijn stelling nietquote:
zelfde probleem hier!quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan niet, om 12 uur gaat mijn xbox internet uit
Wij hebben nog nooit gespeeld broederquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk juist andersom, aangezien ik nooit een hele wedstrijd geconcentreerd benMaar ik heb de komende 2 weken tijd zat dus laat maar een keer weten
Tot nu toe is het eigenlijk tegen elke Fok!ker wel dat ik weleens win en weleens verlies (ook echt 50-50) Alleen Mathijs wint vaker van me
ja zo dom ben ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet..
Maar wel grote klasse dat je "dan jij" zei ipv "als jij"
Ik heb dan ook niet echt het idee dat jij veel met FUT bezig bentquote:
Jawel maar PC is echt vertieftquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet echt het idee dat jij veel met FUT bezig bent
Oh je speelt op PC, ik dacht op xboxquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jawel maar PC is echt vertieftSnap niet dat EA ff patched ivm die hack dat men insta kan leaven
Ja speelde heb beide consoles niet meer. Wacht op next genquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh je speelt op PC, ik dacht op xbox
Djeetje is best goed in FIFA nog hoor. Maar het kan ook gewoon zo zijn dat het niet zijn type spits is...quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:57 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Hoe de neuk kom ik nou weer bij Mertens. Dat andere tuigjong uit Eindhoven bedoel ikquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mertens? Compleet België van gemaakt?
of dan jou.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet..
Maar wel grote klasse dat je "dan jij" zei ipv "als jij"
Nee kut grote negersquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Djeetje is best goed in FIFA nog hoor. Maar het kan ook gewoon zo zijn dat het niet zijn type spits is...
TheFinebrosquote:
Zekerquote:
Dit vooralquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zeker
Af en toe ook wel dubieuze jailbaitkandidaten bij Teens react to
Nou nog 100x en je kan betaald partner wordenquote:
Kan je 0,70 per 3.000 views verdienen, dik binnenlopen #YOLOquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou nog 100x en je kan betaald partner worden
Ik vond Lukaku en Agbonlahor ook tegenvallen. Voor dat eerste word ik waarschijnlijk weer gebashed maar het is niet mijn soort speler. Ik heb wel Nouble die vergelijkbaar is met Lukaku (groot en redelijke strength en bronze ipv silver) Met hem heb ik de meeste goals gescoord.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee kut grote negers
Toewel ik echt veel kansen met hem krijg maar hij scoort gewoon niet.
70 cent per 3.000? Wie maakt je die onzin wijs?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:07 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Kan je 0,70 per 3.000 views verdienen, dik binnenlopen #YOLO
Best netjes in 1 maand alles gedaanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou nog 100x en je kan betaald partner worden
Ik was ook cray-cray YouTube partner, 1.000 abblemeesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:07 schreef MolFan het volgende:
[..]
70 cent per 3.000? Wie maakt je die onzin wijs?
1-5$ per 1.000 views is iets realistischer met Adsense danquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:08 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Ik was ook cray-cray YouTube partner, 1.000 abblemees
PACEHOER!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vond Lukaku en Agbonlahor ook tegenvallen. Voor dat eerste word ik waarschijnlijk weer gebashed maar het is niet mijn soort speler. Ik heb wel Nouble die vergelijkbaar is met Lukaku (groot en redelijke strength en bronze ipv silver) Met hem heb ik de meeste goals gescoord.
Misschien komt het bij mij ook wel door Diamanti die is zo veel slechter vergeleken met Coutinho.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vond Lukaku en Agbonlahor ook tegenvallen. Voor dat eerste word ik waarschijnlijk weer gebashed maar het is niet mijn soort speler. Ik heb wel Nouble die vergelijkbaar is met Lukaku (groot en redelijke strength en bronze ipv silver) Met hem heb ik de meeste goals gescoord.
In vergelijking met de Lukaku van vorig jaar vond ik hem ook wel wat tegenvallen. Toen was hij zo wendbaar voor zo'n grote kerel en dit jaar is die agility echt verneukt. In 3-4-2-1 deed hij het wel goed, maar mijn team is echt 100x beter met TOTS Benteke in de punt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
iddquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zeker
Adsense gaat alleen over je ads, partner met game video's sluit je extern af met een Machinema of zo. Het meeste dat je daarmee verdient is 0,70 cent per 3.000 views.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:09 schreef MolFan het volgende:
[..]
1-5$ per 1.000 views is iets realistischer met Adsense dan
Wellus!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik Agbonlahor niet goed vind ben ik juist geen pacehoer
Geloof me dat een MattHD wel meer krijgt dan dat. Volgens je berekening zou hij per 100.000 views 70 dollar krijgen ongeveer, denk wel iets meer he chefquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:10 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Adsense gaat alleen over je ads, partner met game video's sluit je extern af met een Machinema of zo. Het meeste dat je daarmee verdient is 0,70 cent per 3.000 views.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zeker
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iddhier ga ik maar niet verder op in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mikel kan geen Nederlands hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Arteta heeft hier gelezen dat ik hem weg zou doen denk ik. Wtf hij schiet ineens alles erin![]()
![]()
Heeft ook alleen betrekking tot Nederlandse, standaard contracten maar dat leek me vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:11 schreef MolFan het volgende:
[..]
Geloof me dat een MattHD wel meer krijgt dan dat. Volgens je berekening zou hij per 100.000 views 70 dollar krijgen ongeveer, denk wel iets meer he chef
Ja wou al zeggenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:12 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Heeft ook alleen betrekking tot Nederlandse, standaard contracten maar dat leek me vanzelfsprekend
Ik vind spelers met hoge agility het best spelen, daarom is Grabban ook zo'n goede bronzequote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In vergelijking met de Lukaku van vorig jaar vond ik hem ook wel wat tegenvallen. Toen was hij zo wendbaar voor zo'n grote kerel en dit jaar is die agility echt verneukt. In 3-4-2-1 deed hij het wel goed, maar mijn team is echt 100x beter met TOTS Benteke in de punt.
Agbon vond ik ook kut. Absurd snel in een rechte lijn, maar wendbaarheid viel tegen en zijn finishing eigenlijk ook wel. Saaie speler ook om mee te spelen. Als je dan zo'n snelle harry hebt verwacht je ook wel lekkere dribbling etc maar dat heeft hij gewoon niet.
ok meneer die Welliton gebruiktquote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lia
15 ofzo ook echt!
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
17 inmiddelsquote:
jup, heb hem nogquote:
gelukkigquote:
Vond je mij toen ik tegen jou speelde een sweaty pacehoer?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind spelers met hoge agility het best spelen, daarom is Grabban ook zo'n goede bronze
[..]
ok meneer die Welliton gebruikt
Gewoon geven denk ik of vragen jullie in de plaatselijke kroeg; Mag ik je paspoort zien alvorens ik hem erin ram?quote:
Vorig jaar had ik een team met SIF Hazard LCAM en SIF Menez RCAM..dat was zo geniaalquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:14 schreef Reemi het volgende:
IF Menez op CAM speelt zoveel beter dan TOTS Diamanti
Hoe is hij maar 25K? Ik ga hem ook halen, stats zien er ziek uitquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:14 schreef Reemi het volgende:
IF Menez op CAM speelt zoveel beter dan TOTS Diamanti
Heeft hij een goeie dribbel ja toch ?quote:
Nee, maar in die wedstrijd gebeurde er ook niet veel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vond je mij toen ik tegen jou speelde een sweaty pacehoer?
Dus, een morele kwestie: wil je dat er veel gebeurd en dat ik sweaty speel, of juist niet?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, maar in die wedstrijd gebeurde er ook niet veel.
Hij is echt heel goed jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heeft hij een goeie dribbel ja toch ?
Wil hem een keer proberen met coutinho IF
Ik heb hem als centrale CAM (3-5-2), hij geeft best geniale passjes soms.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een team met SIF Hazard LCAM en SIF Menez RCAM..dat was zo geniaal
[..]Het ergste is nog dat ze eerst bij Kids react zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Zou dr hard gevenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat ze eerst bij Kids react zat
Mijn teams namakenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een team met SIF Hazard LCAM en SIF Menez RCAM..dat was zo geniaal
ja die wachten allemaal tot de laatste 15 seconden met biedenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:19 schreef TBakkert het volgende:
PS3'ers, een ST-Menez staat nog maar op 4k bieden. Minder dan een minuut.
Zo'n jood ben ik zelf ook hihhi.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja die wachten allemaal tot de laatste 15 seconden met bieden
Dat team had ik meteen toen Hazard uit was, dus dat betwijfel ikquote:
Ik vond ze als duo niet echt fijn met de silver IF's..ik heb liever complementaire spitsen..1 grote en sterke spits en 1 kleinere dribbelaar erbij.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:22 schreef Nickskuh het volgende:
SIF Lukaku - SIF Benteke
IF Menez
Zou dat werken? rest van het team nog verzinnen
ok.quote:
Ik heb al spijt...quote:
Weer een nieuw team?quote:
Heb je ook wel eens ideetjes buiten je hoofd?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
neehoor, gewoon wat ideetjes in me hoofd
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens ideetjes buiten je hoofd?
quote:
Sorry, maar als ik dit soort opmerkingen typ, dan flitsen ze in mijn hoofd voorbij en lijken ze heel grappig, maar als ik ze dan zie staan, valt dat vaak vies tegen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:
Ik heb em zitten bekijken, het lijkt er wel een beetje op, of hij bakte er echt gewoon geen pepernoot vanquote:
Ik ben wel benieuwd naar Boatengquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:33 schreef pascal08 het volgende:
TOTS Boateng speelt echt briljant. 2 wedstrijden, 2 veldgoals van Dede. Die eerste was mooi, maar de tweede nog mooier. Met z'n zwakke been in de kruising.Hij is nu aan het uploaden.
Die tegenstander is ook gewoon focking slechtquote:
Waar moeten we haar van kennen?quote:
ok.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:42 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga slapen, morgen een wiskunde toets en als ik hoger haal dan een 4,5, ben ik zo goed als over.
Ik hoop dat je zakt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:42 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga slapen, morgen een wiskunde toets en als ik hoger haal dan een 4,5, ben ik zo goed als over.
deze opmerking leek zeker heel leuk in je hoofdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zakt.
Grapje
Of toch niet
wel hoor
Ik ben nu nog in een potje daarna is goedquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Even mijn lenzen uit doen en dan potje?
Is thad er nog? Anders kan straks ook wel hoor. Kijk maarquote:
Jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is thad er nog? Anders kan straks ook wel hoor. Kijk maar
i c whut u did thrquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
deze opmerking leek zeker heel leuk in je hoofd
Vooral dit soort dingen blijven posten om je medefutters te helpen. Maver moet gecompenseerd worden, anders zijn we straks allemaal blut.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:54 schreef StijnDa het volgende:
Laatste 75k verbrast vandaag, beste speler Ruiz. Helaas, blijft ook weinig van over dus.
Ga je gang Mavertwitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 01:00:08Happy Hour! 6pm-7pm PDT (2-3am UK). Prem Gold Jumbo 15K packs for those @kicker_bl_li #TOTS Bundesliga in-forms! #FUT reageer retweet
Dat ze dat voortaan er gewoon bij zeggenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:03 schreef Gramulanion het volgende:
Ga je gang Mavertwitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 01:00:08Happy Hour! 6pm-7pm PDT (2-3am UK). Prem Gold Jumbo 15K packs for those @kicker_bl_li #TOTS Bundesliga in-forms! #FUT reageer retweet
Dat is toch altijd zo?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat ze dat voortaan er gewoon bij zeggenElke keer 2 happy hours op 1 dag
BTW die goal Paul
Lewa ook 200kquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:08 schreef pascal08 het volgende:
Dante is echt konkohard gedaald. 100k in 24 uur.
Nee niet altijd, En vroeger zeiden ze gewoon vanavond nog eentje erbijquote:
Ik hoop gewoon dat Dortmund wint. Klöpp > Heynckes.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lewa ook 200k
Hopen op een dikke crash na het weekend. Saaie CL finale zou goed zijn voor de prijzen..al zal Gotze toch wel niet spelen. Laat Bayern maar winnen in ieder geval
haxquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Een of andere random heeft mij een friend request gestuurd, en die kan ik niet verwijderen wat is deze
Just Dave toevallig?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Een of andere random heeft mij een friend request gestuurd, en die kan ik niet verwijderen wat is deze
Ja wtf?quote:
Hoezo heeft hij ons beide een friend request gestuurd?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij stuurt mij: "Add me."
Ik druk: X Delete.
Doeiiii
Ik zou het niet weten. Ik heb ook nog nooit tegen 'm gespeeld, want ik kon geen player review geven.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo heeft hij ons beide een friend request gestuurd?
het zijn de reptiliansquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo heeft hij ons beide een friend request gestuurd?
Nee ik ook niet. Fucking vaagquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik heb ook nog nooit tegen 'm gespeeld, want ik kon geen player review geven.
Zal ik zo ff doenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Stuur 'm eens een bericht waarom 'ie wilt dat je hem toevoegt. Ben nu wel benieuwd.
Maakt nog niet veel indruk in ieder geval.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:15 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen bij wie TOTS Vertonghen keer op keer faalt in de lucht?
Maar was dat TOTS Cech? Pakte een bal van Benteke goed maar bij die cornerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hier is onderhoud zag ik toen ik postcode invoerde. Net toen ik een keer kon winnen
Bij mij doet ie het eigenlijk heel goed. TOTS Mangala vind ik eigenlijk wel beterquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:15 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen bij wie TOTS Vertonghen keer op keer faalt in de lucht?
Ja was hij. Dat was sws een vage corner want die had hij moeten vangen of boksen. Helaas is dit niet de eerste keer dat hij zon scrimage verliestquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar was dat TOTS Cech? Pakte een bal van Benteke goed maar bij die corner
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Maakt nog niet veel indruk in ieder geval.
Ik ben nog een beetje aan het experimenteren met hem. Ik vind hem over de grond erg sterk en op papier is Vertonghen - Kompany - Donk in mijn team het meest logisch. Toch vallen er weleens gaten en dus heb hem net eens in het centrum geprobeerd en daar was hij een stuk dominanter en stond het als team beter... maar in die 3 potjes kreeg ik meteen 4 kopgoals tegen, allemaal duels met hem (3 corners)...best irritant.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het eigenlijk heel goed. TOTS Mangala vind ik eigenlijk wel beter
Ik ga het eens uittesten, Kaboul links en Jantje centraal.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben nog een beetje aan het experimenteren met hem. Ik vind hem over de grond erg sterk en op papier is Vertonghen - Kompany - Donk in mijn team het meest logisch. Toch vallen er weleens gaten en dus heb hem net eens in het centrum geprobeerd en daar was hij een stuk dominanter en stond het als team beter... maar in die 3 potjes kreeg ik meteen 4 kopgoals tegen, allemaal duels met hem (3 corners)...best irritant.
Geen geld voor Valbuena?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ga het eens uittesten, Kaboul links en Jantje centraal.
[ afbeelding ]
Voel me wel een pauper met die RM
koop dan een fatsoenlijke RMquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die RM heb ik ook gehadquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valbuena heeft kutworkrates en is zwak. Dan lijkt dit me een veiligere optie.quote:
Hij valt ook helemaal niet tegen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die RM heb ik ook gehad
Die had ik nodig om Aubemeyang 9 chem te geven...deed het best aardig eigenlijk
Maar in 3421 hoefde hij minder te doen dan bij jou.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:30 schreef ThadCastle het volgende:
http://photos.nl.msn.com/(...)e-sporten/31bo66is#7
Lol
LFL
[ afbeelding ]
Onderhoud? EA praktijken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:27 schreef ThadCastle het volgende:
ZiggoOnderhoud maar max 20 min laten duren
te laat, toch bedanktquote:
Kom tegen mijquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
En toen verloor ik weer 3 x achter elkaar waaronder van een 5 atb smerig tyfusteam
Nee godverdomme ik moet Divisie 2 nog even winnenquote:
Oke sorry hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee godverdomme ik moet Divisie 2 nog even winnen
Ja echt sick die prijzenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:49 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb Boateng maar snel gedumpt voor 219k, Die gaat nog wel zakken straks.
Die was lekker bezig ja. Na mijn 1-0 kreeg ik wel ff ziek momentum en knalde ik eroverheen..in de rust switchte je naar defensive volgens mij? Het stond toen veel beter in ieder geval. Jammer dat ik in je GJE'tje trapte in blessuretijd..was een lekkere actie met Lens zo tussen je 2 CB's doorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:10 schreef ThadCastle het volgende:
GG. Courtois is wel ziek zegEn Mikel was er niet helemaal bij
okquote:
Nee ik zette hem na die 2 goals even op defensive, kon helemaal niksquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die was lekker bezig ja. Na mijn 1-0 kreeg ik wel ff ziek momentum en knalde ik eroverheen..in de rust switchte je naar defensive volgens mij? Het stond toen veel beter in ieder geval. Jammer dat ik in je GJE'tje trapte in blessuretijd..was een lekkere actie met Lens zo tussen je 2 CB's door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |