PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
dat is de nummer 1 oorzaak van verloren wedstrijden ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:14 schreef Djeetje het volgende:
tegenwoordig verlies ik aldoor doordat spelers gewoon niet scoren
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is de nummer 1 oorzaak van verloren wedstrijden ja.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar ze scoren niksquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hij was nog goedkoperquote:
Ja, ik wilde Baines en Anyukov kopen, niks werkt naar behoren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:17 schreef dion_v_k het volgende:
Ik kan nu niet 1 speler meer vinden![]()
Gore kutzooi, kut EA met hun kutwebzooi
Beetje kloten met bedragen en dat vind je het wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, ik wilde Baines en Anyukov kopen, niks werkt naar behoren.
Die verdedigingquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:21 schreef Maver24 het volgende:
heb gekozen voor 41212 opstelling, team ziet er nu voorlopig even zo uit,
[ afbeelding ]
Nu even wachten op een paar goede HH zodat ik de achterhoede kan vervangen door die van Bayern met Dante en Boateng en LM Reus moet ook nog komen
Wel weinig pace centraal nuquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:21 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu even wachten op een paar goede HH zodat ik de achterhoede kan vervangen door die van Bayern met Dante en Boateng en LM Reus moet ook nog komen
Ff serieus, hoeveel teams maak jij nou gemiddeld per week? Verkoop je die hele zooi gewoon om de paar dagen of wat doe je nou allemaal manquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:21 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Die keeper ziet er wel baas uit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:21 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen om je post.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:22 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ff serieus, hoeveel teams maak jij nou gemiddeld per week? Verkoop je die hele zooi gewoon om de paar dagen of wat doe je nou allemaal man
verkopen doe ik niet, ik heb alles in me club zitten, al deze spelers in het team had ik al in me club zitten, niet 1 van gekocht, behalve Robben dan vanavond en Trappquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:22 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ff serieus, hoeveel teams maak jij nou gemiddeld per week? Verkoop je die hele zooi gewoon om de paar dagen of wat doe je nou allemaal man
Nou, ze zijn wakker hoor.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 23-05-2013 om 23:22:51We are currently investigating issues affecting the #FUT Auction House. Stay tuned for more info. Apologies for the inconvenience. reageer retweet
Ja, ik heb dat pas vanaf 6 dure spelers.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef Djeetje het volgende:
vind het altijd zo knap dat wanneer ik met 2 dure spelers speel ik alles verlies
Je kan ook beter met 11 spelers spelenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef Djeetje het volgende:
vind het altijd zo knap dat wanneer ik met 2 dure spelers speel ik alles verlies
Nee, want op de console werkt(e) ook het vinden op Nationality en League niet net.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Beetje kloten met bedragen en dat vind je het wel.
Heb je de rest allemaal in pakjes gekregen? Tering.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
verkopen doe ik niet, ik heb alles in me club zitten, al deze spelers in het team had ik al in me club zitten, niet 1 van gekocht, behalve Robben dan vanavond en Trapp
Dus je hebt nu die hele rits TOTS in je team plus nog wat BPL TOTS en van de 1e serie had je ook een team gemaakt toch?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
verkopen doe ik niet, ik heb alles in me club zitten, al deze spelers in het team had ik al in me club zitten, niet 1 van gekocht, behalve Robben dan vanavond en Trapp
Geen geld voor IF Schurrle ?,quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:21 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Benteke speelt echt goed , maar scoort niksquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat pas vanaf 6 dure spelers.
Post je team 's.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef Djeetje het volgende:
morgen ook sk of vrij?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:28 schreef Reemi het volgende:
TOTY Vertonghen is binnen. Nog even een potje spelen
Niet 1 van gekocht.. sjissesquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vrij, heb EM.quote:
twee, morgen SK en maandag bioquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vrij, heb EM.Alleen dinsdag M&O nog.
Hoeveel moet jij er nog?
thanks, jij ook alvastquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ah, ben je nog eerder klaar dan ikSucces morgen!
Zijnesquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:32 schreef Djeetje het volgende:
serieus mijn benteke scoort niks speel tegen iemand met Benteke zijnes scoort 6x
6 tegengoals krijgenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:32 schreef Djeetje het volgende:
serieus mijn benteke scoort niks speel tegen iemand met Benteke zijnes scoort 6x
Geef hem anders aan mijquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:32 schreef Djeetje het volgende:
Je moet gewoon Jay Rodriguez kopen, die wint allesquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Candreva
wat een drama RM is dat zeg
Spreken ze daar Nederlands?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
in west friesland bestaat dat gewoon
Nee hoor...quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
in west friesland bestaat dat gewoon
net als zijnen inderdaad...quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:36 schreef Thorb het volgende:
Zijnes klinkt als een woord dat 200 jaar geleden gebruikt werd toen we nog naamvallen hadden
Je kan er niet mee omgaanquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Candreva
wat een drama RM is dat zeg
Uwesquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:40 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
en hunnie. En mensen die bijvoorbeeld "ik train al 5 maand" zeggen![]()
![]()
dan is ie toch drama ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je kan er niet mee omgaan
TOTS Arteta begin ik aan te wennen, speelt goed nu
quote:
NeeKwadraatquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:42 schreef Djeetje het volgende:
Had trouwens naar Reemi moeten luisteren Diamanti is echt slecht
Ik zie nu pas dat hij ook nog 4* skills heeft.quote:
IK ZIE HET VERSCHIL NIET!!!1!!11!! ZE ZIJN ALLEBEI ZWART.quote:
Je moet Lukaku ernaast zetten, dan gaat het allemaal opeens lopen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:48 schreef Djeetje het volgende:
na 5 wedstrijden verkoop ik sowieso Diamanti.
Het enigste wat hij goed heeft gedaan is 1x gescoord voor de rest echt helemaal niets.
Benteke heeft ook maar 2 keer gescoord en mirallas 0 keer
Alleen de Rossi, lulic, vidal, candreva iedereen speelt op eens slechtquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je moet Lukaku ernaast zetten, dan gaat het allemaal opeens lopen.
ja of nee. 50% kans.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:51 schreef MolFan het volgende:
Stel BiaBiany zou TOTS zijn zou die dan 99 pace hebben?
TOTS Benitez ook wellicht?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Deze ga ik maken als er een TOTS Jackson komt.
[ afbeelding ]
Altijd als het druk is tering EAquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:52 schreef TBakkert het volgende:
En ja, de completing bug is er weer hoor.![]()
1 van mijn spelers die het net hadden, is nu in mijn team. Anyukov.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:54 schreef dion_v_k het volgende:
Ik denk ik ga nog even snel Fellaini proberen, right
bij mij kan hij gewoon niet scorenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:55 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een beest. Hij is zooooooo clutch, echt niet te geloven.
Met 2 spitsen scoort ie echt een stuk minderquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:55 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een beest. Hij is zooooooo clutch, echt niet te geloven.
Ik vind hem wel echt veel beter met 2 wingers ernaast. Ik switch af en toe naar 3-5-2 als het niet loopt en dan scoort hij ook wel, maar komt hij toch minder tot zijn recht.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
bij mij kan hij gewoon niet scoren
ik ga hem denk ik nu maar in dit team proberen: http://wefut.nl/squad/1641
Maak anders geen team met een zilveren spits een een CDM <1,70 als je geen kut van FIFA kanquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
bij mij kan hij gewoon niet scoren
ik ga hem denk ik nu maar in dit team proberen: http://wefut.nl/squad/1641
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:57 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Maak anders geen team met een zilveren spits een een CDM <1,70 als je geen kut van FIFA kan
ik zet de xbox net uitquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Met 2 spitsen scoort ie echt een stuk minderMaar blijft een beest
Maar wil je een potje?
Oke balenquote:
daar speel ik met hem ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel echt veel beter met 2 wingers ernaast. Ik switch af en toe naar 3-5-2 als het niet loopt en dan scoort hij ook wel, maar komt hij toch minder tot zijn recht.
Heb morgen wel tijd, wil weleens tegen je spelen al ben ik bang dat je een slechte match-up voor me bent als ik het zo hoor qua draaikonten etcquote:
ik kan beter fifa dan jijquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:57 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Maak anders geen team met een zilveren spits een een CDM <1,70 als je geen kut van FIFA kan
Kan niet, om 12 uur gaat mijn xbox internet uitquote:
Dat weet je toch niet..quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |