PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
dat is de nummer 1 oorzaak van verloren wedstrijden ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:14 schreef Djeetje het volgende:
tegenwoordig verlies ik aldoor doordat spelers gewoon niet scoren
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is de nummer 1 oorzaak van verloren wedstrijden ja.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar ze scoren niksquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hij was nog goedkoperquote:
Ja, ik wilde Baines en Anyukov kopen, niks werkt naar behoren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:17 schreef dion_v_k het volgende:
Ik kan nu niet 1 speler meer vinden![]()
Gore kutzooi, kut EA met hun kutwebzooi
Beetje kloten met bedragen en dat vind je het wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, ik wilde Baines en Anyukov kopen, niks werkt naar behoren.
Die verdedigingquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:21 schreef Maver24 het volgende:
heb gekozen voor 41212 opstelling, team ziet er nu voorlopig even zo uit,
[ afbeelding ]
Nu even wachten op een paar goede HH zodat ik de achterhoede kan vervangen door die van Bayern met Dante en Boateng en LM Reus moet ook nog komen
Wel weinig pace centraal nuquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:21 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu even wachten op een paar goede HH zodat ik de achterhoede kan vervangen door die van Bayern met Dante en Boateng en LM Reus moet ook nog komen
Ff serieus, hoeveel teams maak jij nou gemiddeld per week? Verkoop je die hele zooi gewoon om de paar dagen of wat doe je nou allemaal manquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:21 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Die keeper ziet er wel baas uit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:21 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen om je post.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:22 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ff serieus, hoeveel teams maak jij nou gemiddeld per week? Verkoop je die hele zooi gewoon om de paar dagen of wat doe je nou allemaal man
verkopen doe ik niet, ik heb alles in me club zitten, al deze spelers in het team had ik al in me club zitten, niet 1 van gekocht, behalve Robben dan vanavond en Trappquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:22 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ff serieus, hoeveel teams maak jij nou gemiddeld per week? Verkoop je die hele zooi gewoon om de paar dagen of wat doe je nou allemaal man
Nou, ze zijn wakker hoor.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 23-05-2013 om 23:22:51We are currently investigating issues affecting the #FUT Auction House. Stay tuned for more info. Apologies for the inconvenience. reageer retweet
Ja, ik heb dat pas vanaf 6 dure spelers.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef Djeetje het volgende:
vind het altijd zo knap dat wanneer ik met 2 dure spelers speel ik alles verlies
Je kan ook beter met 11 spelers spelenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef Djeetje het volgende:
vind het altijd zo knap dat wanneer ik met 2 dure spelers speel ik alles verlies
Nee, want op de console werkt(e) ook het vinden op Nationality en League niet net.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Beetje kloten met bedragen en dat vind je het wel.
Heb je de rest allemaal in pakjes gekregen? Tering.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
verkopen doe ik niet, ik heb alles in me club zitten, al deze spelers in het team had ik al in me club zitten, niet 1 van gekocht, behalve Robben dan vanavond en Trapp
Dus je hebt nu die hele rits TOTS in je team plus nog wat BPL TOTS en van de 1e serie had je ook een team gemaakt toch?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
verkopen doe ik niet, ik heb alles in me club zitten, al deze spelers in het team had ik al in me club zitten, niet 1 van gekocht, behalve Robben dan vanavond en Trapp
Geen geld voor IF Schurrle ?,quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:21 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Benteke speelt echt goed , maar scoort niksquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat pas vanaf 6 dure spelers.
Post je team 's.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef Djeetje het volgende:
morgen ook sk of vrij?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:28 schreef Reemi het volgende:
TOTY Vertonghen is binnen. Nog even een potje spelen
Niet 1 van gekocht.. sjissesquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vrij, heb EM.quote:
twee, morgen SK en maandag bioquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vrij, heb EM.Alleen dinsdag M&O nog.
Hoeveel moet jij er nog?
thanks, jij ook alvastquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ah, ben je nog eerder klaar dan ikSucces morgen!
Zijnesquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:32 schreef Djeetje het volgende:
serieus mijn benteke scoort niks speel tegen iemand met Benteke zijnes scoort 6x
6 tegengoals krijgenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:32 schreef Djeetje het volgende:
serieus mijn benteke scoort niks speel tegen iemand met Benteke zijnes scoort 6x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |