Ja, als ik echt stil zit wel ja, maar zodra ik een been optil schiet hij omhoog naar de 70 ofzoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:13 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Zelfde als ik![]()
Wou dat ik zo'n sporthart had als jij![]()
haha (jouw rusthartslag is lager
)
Lekker verwend hoor! Leuk!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:11 schreef Nirak het volgende:
[..]ik moet morgen mijn buddy run lopen, 3 km met een buddy van de volgende groep.. In de regen dus..
Heb mijn mevrouw gevraagd foto's te maken![]()
En van mijn mevrouw gekregen omdat ik morgen toch wel een soort van mijlpaal ga lopen. En ze het heel knap van me vind en trots op me is enzo![]()
[ afbeelding ]
Even terugzoeken welke docu jullie aan het kijken zijn
Oooh wat lief van je mevrouwquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:11 schreef Nirak het volgende:
[..]ik moet morgen mijn buddy run lopen, 3 km met een buddy van de volgende groep.. In de regen dus..
En van mijn mevrouw gekregen omdat ik morgen toch wel een soort van mijlpaal ga lopen. En ze het heel knap van me vind en trots op me is enzo![]()
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag erg veel meters gemaakt en heel veel trapje op, trapje af. trapje op, trap je af. En op sommige dagen ben ik meer vermoeid als anders. Maar aangezien ik zondag wil vlammen neem ik nu wat extra rustquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:29 schreef Muis84 het volgende:
Iedereen moe vandaag?![]()
Leuk, zo'n weegschaal met vetpercentage en zo.Ben wel 1,5 kg afgevallen. Raar....
Niet de mijne in ieder gevalquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:43 schreef Arquero het volgende:
Denk ik beetje gebaseerd op die zombie loop-app ofzoiets. Moet maar net je ding zijn denk ik
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier ook niet lopen hoor. Er wordt er gestofzuigd (ik krijg logees, en konijn denkt ook dat het lente is)
Nice!!! Veel plezier ermeequote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:11 schreef Nirak het volgende:
ik moet morgen mijn buddy run lopen, 3 km met een buddy van de volgende groep.. In de regen dus..
[ afbeelding ]
Jaloeeeerssssquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:11 schreef Nirak het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!!!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:11 schreef Nirak het volgende:
[ afbeelding ]
Gear junkie. Duidelijkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
als je het woordje ultra weg laten....vond dit hele topic in 1 plaatje.
[ afbeelding ]
Newbie :-)quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
als je het woordje ultra weg laten....vond dit hele topic in 1 plaatje.
[ afbeelding ]
idem plus trail runnerquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:46 schreef De_kluizenaar het volgende:
Gear junkie bij gebrek aan beter.Als ik zondag sneller dan mijn PR loop ben ik ook jogger af!
De pijn trekt snel weg als ik naar dat horloge kijk jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
enne Nirak, ik loop in gedachte mee met je in de regen...hier ziet het weerbericht er niet echt vrolijk uit voor het weekend met voor zondag snow down to sea level
maar ja, een nieuw horloge verzacht de pijn voor je
ik heb ze net boven mijn enkel en net onder mijn knie.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:54 schreef Nirak het volgende:
Gearjunky check
Beginner check![]()
Jero-nimo? Ik heb nu de tubes binnen, maar hoe trek je die fatsoenlijk aan? En hoe laag mogen ze zitten? Mij zijn "large" aangemeten met lengte, maar waar hoort zo'n tube te beginnen en eindigen?
Hetzelfde als hier dusquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb ze net boven mijn enkel en net onder mijn knie.
En gewoon aantrekken zoals je een sok aan trek, is in het begin wat lastig omdat het zo strak is maar went vanzelf
enne...eind van de herfst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |