Heb 'm er effe onder gezet, de mooie linkjes en OP is voor de volgendequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:02 schreef Nattekat het volgende:
Heb ik nu weer de OP gemist?
Voeg even dit linkje toe
https://maps.google.nl/ma(...)b74944b5253e5a&msa=0
Dat is al weken zo...quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:38 schreef aloa het volgende:
GFS ziet er niet verkeerd uit op lt. De warmte zit vooral in het oosten van Europa. Spanje en Frankrijk valt ook tegen qua temperatuur.
Ik weet... ik weet... 2 aparte regenbogenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:22 schreef leroytje het volgende:
Vandaag al wel 2 hele mooie regenbogen gezien.
In Oslo en Stockholm is het nog steeds tien graden warmer dan hier.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is noord europa nog steeds abnormaal warm?
Het begint te kriebelen, hooikoorts komt er toch wel. Minder heftig, dat wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:43 schreef INViCTuS het volgende:
Gewoon nemen zoals het iser zijn wel minder insecten en er is minder last van pollen dus wat dat betreft he...
Een dag warmte is al genoeg, dus geef mij dan meteen maar een paar maanden. De winter is ook al erg gunstig geweest voor insecten dus het is wachten op een explosie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:43 schreef INViCTuS het volgende:
Gewoon nemen zoals het iser zijn wel minder insecten en er is minder last van pollen dus wat dat betreft he...
Idd... alles druist tegen je gevoel in. Alle bomen staan in blad, het is om 22:00u 's avonds nog licht/schemerig en het vriest bijna.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:07 schreef kermit71 het volgende:
Ik liep net buiten, raar om te zien dat het zo laat nog niet donker is, terwijl het zo koud is
Het had er al lang stukken warmer moeten zijn inderdaad ook in Frankrijk. De echte warmte zit er nog niet in daar. Bijna het hele zuiden van Europa zit onder het gemiddelde (volgens cfs zet die trend zich voort in juni...zuiden te koud, noorden te warm en Nederland normaal)quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat is al weken zo...
Maar Spanje wordt nu in rap tempo warmer, dus daar gaat het de goede kant op. Skidorpjes in de Pyreneeën waar het nu 10/-2 is, zouden volgende week 22/10 moeten zijn. Smelt die sneeuw eindelijk!
Ik merk het aan onze zonnepanelen, die krijgen een volle boost na 18 uurquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:08 schreef Gwywen het volgende:
Het valt me op dat het na een regendag telkens 's avonds tegen zessen opklaart (heb vanmiddag toen het eten opstond zelfs nog even zonder jas in de zon gezeten!).
Een paar jaar terug hadden we ook zo'n mei en daar volgde een prachtige zomer op
In de zon van 21:00 was het buiten aangenaam genoeg om in korte broek en t-shirt te gaan hardlopen, maar ik ademde wel zichtbare wolkjes uitquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:08 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Idd... alles druist tegen je gevoel in. Alle bomen staan in blad, het is om 22:00u 's avonds nog licht/schemerig en het vriest bijna.
Bijna hetzelfde hier. Was prima hardloopweer rond die tijd. Ook met t-shirt, alleen wel met een lange broekquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:26 schreef Symer het volgende:
[..]
In de zon van 21:00 was het buiten aangenaam genoeg om in korte broek en t-shirt te gaan hardlopen, maar ik ademde wel zichtbare wolkjes uit
Wow, 18 graden op 6 juni. Maar twee graden onder normaal.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:16 schreef aloa het volgende:
Gemiddelde gaat langzaam omhoog.
[ afbeelding ]
beter dan 6quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:59 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Wow, 18 graden op 6 juni. Maar twee graden onder normaal.
En dan te bedenken dat we vijf jaar geleden nog zeiden dat het in Nederland nooit sneeuwt en de lente de beste tijd is om het land te bezoeken...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:11 schreef VacaLoca het volgende:
1.8 graden in Arnhem en dalende. Benieuwd of we sneeuw gaan zien.
0,8 ook gehaald in Volkel, Brabant.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:13 schreef roislecxe het volgende:
0.8 ergens in groningen. we zijn dr bijna.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:37 schreef roislecxe het volgende:
Hier 3.7. Lijkt wel een hittegolf. Kan niet slapen van die ellendige hitte.
Wordt tijd dat het weer eens afkoelt. Ben die die warmte meer dan beu.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:37 schreef roislecxe het volgende:
Hier 3.7. Lijkt wel een hittegolf. Kan niet slapen van die ellendige hitte.
Wordt tijd dat het weer eens afkoelt. Ben die die warmte meer dan beu.
Dat vonden wij voor de crisis ook koud in de zomer.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:00 schreef Dven het volgende:
Regen regen regen regen regen regen regen en nog wat regen en boven dat ook nog de koudste dag in ruim een maand. Het wordt vandaag 23 graden. Maar de natuur zal er wel blij mee zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |