onder op de stapel?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gisteren 30 seconden MP gedaan was echt weer genieten eerst join ik een lobby dashboard de host na 3 seconden en klapt de game eruit en in het 2de potje werd ik gequickscoped terwijl ik de hoek om was. Heb hem er weer heel snel uit gedaan en weer onder op de stapel gegooid.
Volgens mij heb je het geduld van een eendagsvlieg. Oefenen bitch!quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gisteren 30 seconden MP gedaan was echt weer genieten eerst join ik een lobby dashboard de host na 3 seconden en klapt de game eruit en in het 2de potje werd ik gequickscoped terwijl ik de hoek om was. Heb hem er weer heel snel uit gedaan en weer onder op de stapel gegooid.
Dat snelle opgevenquote:
COD is nu niet meer constant het is alleen maar geluk en onzin wat er gebeurt in een potje. Vroeger werd je nog beloond als je map kennis had en wist waar enemy's vandaan kwamen sinds MW3 spawnen ze uit je reet en ga je non stop door door sniper shotguns en R870's met 20 meter rangequote:
Dan ga je S&D spelen..quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
COD is nu niet meer constant het is alleen maar geluk en onzin wat er gebeurt in een potje. Vroeger werd je nog beloond als je map kennis had en wist waar enemy's vandaan kwamen sinds MW3 spawnen ze uit je reet en ga je non stop door door sniper shotguns en R870's met 20 meter range
Want daar heb je die onzin niet?quote:
Al zou jij een game tegen bots doen dan zou je nog gequickscoped worden of ge720'd als je maar wat kan lopen kankeren..quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want daar heb je die onzin niet?![]()
S&D is nog veel erger omdat de meeste flippo's die dat spelen alleen maar voor 720 no scope ladderstall fakie lefty ballsack shots gaan
Dat is echt de grootste onzin ooit iedere lobby zit vol met die shit. Ik erger me nog veel meer aan quickscopers in dit spel als ze in mijn team zitten dan wanneer ze bij de tegenstanders zitten. Die faggots lopen alleen maar te kloten en spelen totaal niet om te winnen.Triest volk is het.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:38 schreef Timmos het volgende:
[..]
Al zou jij een game tegen bots doen dan zou je nog gequickscoped worden of ge720'd als je maar wat kan lopen kankeren..
Een hele enkele keer loop ik tegen een targetfinder aan of een quickscoper, maar die heb je in SnD zo te pakken.. Die gayshot boys zie ik zelden..
Alles is onzin in jouw ogen.. Ja er zit wel 's een quickscoper tussen of een gewone sniper, so be it, die wapens zitten nou eenmaal in de game.. Als je je verstand gebruikt heb je die ook zo kapot zonder zelf je playstation kapot te moeten slaanquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste onzin ooit iedere lobby zit vol met die shit. Ik erger me nog veel meer aan quickscopers in dit spel als ze in mijn team zitten dan wanneer ze bij de tegenstanders zitten. Die faggots lopen alleen maar te kloten en spelen totaal niet om te winnen.Triest volk is het.
Niet alles is onzin als ik dood ga door iemand die rushed met een SMG, AR of iemand die een LMG dan heb ik daar geen moeite mee omdat ik het gevoel heb dat ik die death had kunnen voorkomen. Als ik een sniper tegen kom die spastisch beide triggers induwt en mij killed dan kan je daar niets tegen doen en ben je direct dood ook al wordt je geraakt in je kleine teen. Het is gewoon lachwekkend hoe vaak dit gebeurt bij BO2 het is nog erger dan in MW3 en dat had ik nooit gedacht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:49 schreef Timmos het volgende:
[..]
Alles is onzin in jouw ogen.. Ja er zit wel 's een quickscoper tussen of een gewone sniper, so be it, die wapens zitten nou eenmaal in de game.. Als je je verstand gebruikt heb je die ook zo kapot zonder zelf je playstation kapot te moeten slaan.. Speel met een fatsoenlijke party, of al zijn het maar 2/3 mensen en 't is al heel anders..
Wil je mapkennis/skills gebruiken, geen irritante spawns etc. is SnD de enige optie.. Dat is dan weer wel jammer maar je kan je er best mee vermaken..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |