Nooit naar gekeken eigenlijk...quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Apart dat ik dan met de MP7 een 2.35 KD heb en met de MSMC een 1,6 ofzoiets
Ik weet niet waarom maar vind hem niet fijn meer werken, op SnD iig toch niet.. MSMC is mn favoriete SMG daar, 3/4 kogels en dood..quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
PDW is beter dan de MSMC want 50 round clip
PDW is zoveel slechter gemaakt na de patch opeens, kan helemaal niks meer raken met dat ding.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:53 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar vind hem niet fijn meer werken, op SnD iig toch niet.. MSMC is mn favoriete SMG daar, 3/4 kogels en dood..
Hij is iet meer zo overpowered als in het begin maar nog steeds het beste door zijn clipsize je hoeft gewoon maar 3 keer te reloaden per potjequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:53 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar vind hem niet fijn meer werken, op SnD iig toch niet.. MSMC is mn favoriete SMG daar, 3/4 kogels en dood..
Zouden ze met die KAP40 en B23R moeten doen, single en dual.. Weet dat ze afgelopen week gepatched zijn maar vind het nog drama hoe ze mij ermee killenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:54 schreef BzP het volgende:
[..]
PDW is zoveel slechter gemaakt na de patch opeens, kan helemaal niks meer raken met dat ding.
eensch, ben je ps3?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:56 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zouden ze met die KAP40 en B23R moeten doen, single en dual.. Weet dat ze afgelopen week gepatched zijn maar vind het nog drama hoe ze mij ermee killen
Als ze maar van de tac 45 afblijvenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:56 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zouden ze met die KAP40 en B23R moeten doen, single en dual.. Weet dat ze afgelopen week gepatched zijn maar vind het nog drama hoe ze mij ermee killen
Dan pak je de LSAT, gewoon wat meer achterover hangen en iedereen neerstrepen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik dacht dus dat het aan mij lag dat ik geen flikker meer kon raken met die PDWMaar met welke perks spelen jullie eigenlijk? Ik speel meestal toch wel met Ghost en Hardline, Scavenger en Toughness, en dan vaak Extreme Conditioning of Engineer als ik met care package speel. Ik wil iig van die Scavenger af, maar sommige wapens speelt echt niemand mee en als je dan zonder ammo zit moet je zo'n kut wapen pakken van een enemy
win/loss is echt niet realistisch, want hoeveel mensen al wel niet gedashboard hebben op mij wat een loss oplevert of hoe vaak ik solo speel en in playing games gedropt wordt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mijn k/d is 1.37 en win/loss 3.7, als je met een 2-3 man party gewoon objective based speelt haal je ook gewoon goede scores.
In hoeverre is het dan niet realistisch? Als ik het zo lees zou mijn win/loss dus eigenlijk nóg hoger moeten zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:41 schreef Koenani het volgende:
[..]
win/loss is echt niet realistisch, want hoeveel mensen al wel niet gedashboard hebben op mij wat een loss oplevert of hoe vaak ik solo speel en in playing games gedropt wordt.
sinds ik veel meer solo speel is mijn win/loss van 3.5 naar 2 gegaan puur omdat ik veel eruit ga omdat ik alle noob spelers krijg en tegen full parties speel of ik in die playing games gedropt wordt met swarm en alles in de lucht
Host migration en lost connection to host op 25 SnD winstreakquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:41 schreef Koenani het volgende:
[..]
win/loss is echt niet realistisch, want hoeveel mensen al wel niet gedashboard hebben op mij wat een loss oplevert of hoe vaak ik solo speel en in playing games gedropt wordt.
sinds ik veel meer solo speel is mijn win/loss van 3.5 naar 2 gegaan puur omdat ik veel eruit ga omdat ik alle noob spelers krijg en tegen full parties speel of ik in die playing games gedropt wordt met swarm en alles in de lucht
ja ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar ik ga kansloze potjes die al meer dan halverwege zijn niet afmaken, daarom zou mijn win/loss nog wel een heel stuk hoger moeten zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
In hoeverre is het dan niet realistisch? Als ik het zo lees zou mijn win/loss dus eigenlijk nóg hoger moeten zijn.
Speel je wel Mercenary? Heb je van parties in ieder geval geen lastquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:43 schreef Koenani het volgende:
net solo gespeelt, alleen maar tryhard quickscope parties tegen, en echt de dikste kankernoobs die je je kan voorstellen bij mij.
daarnaast van de 30 potjes waren er 27 playing games waarvan 25 kansloos achter met vsat en shit..
echt solo is dit spel echt pure kanker gewoon
Op Xbox zijn echt 50 mensen dat aan het spelen, je vindt nooit een gamequote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Speel je wel Mercenary? Heb je van parties in ieder geval geen last
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Op Xbox zijn echt 50 mensen dat aan het spelen, je vindt nooit een game
Ik heb echt altijd met een paar tellen een game als ik daar op zoekquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Op Xbox zijn echt 50 mensen dat aan het spelen, je vindt nooit een game
Ja maar of je het potje nou afmaakt of verlaat, het is hoe dan ook een loss. Ik heb zo vaak dat ik een TDM lobby join en dat we 10-35 achter staan en dat we alsnog winnen. Bekijk het zo; als je joined en je leaved weer heb je niks, als je het potje afmaakt maak je misschien nog wat kills.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:18 schreef Koenani het volgende:
[..]
ja ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar ik ga kansloze potjes die al meer dan halverwege zijn niet afmaken, daarom zou mijn win/loss nog wel een heel stuk hoger moeten zijn.
en ik speel ook niet meer swarm en dogs enzo want alles gaat meteen eruit, wil wel een beetje tegenstand hebben, zeker als ik met maten van mij speel die ook gewoon goeie spelers zijn
ja ik speel domination en is makkelijker streaks te halen, dus je zit dan in een team met noobs die gratis vsats weggeven en shit, echt superfijnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja maar of je het potje nou afmaakt of verlaat, het is hoe dan ook een loss. Ik heb zo vaak dat ik een TDM lobby join en dat we 10-35 achter staan en dat we alsnog winnen. Bekijk het zo; als je joined en je leaved weer heb je niks, als je het potje afmaakt maak je misschien nog wat kills.
en moshpit speelde ik eerst altijd maar ik kan moeilijk potjes vinden en zitten voortaan ook alleen maar tryhard TDM spelers in die streaks willen halenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Speel je wel Mercenary? Heb je van parties in ieder geval geen last
Wat moeten we daar mee?quote:
Ik vroeg jou niets of wel?quote:
Daar heb je gelijk in. Ik vond het wel tof gemaaktquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je stelde dan ook geen vraag maar je post een filmpje van een ander "spel"
Lijkt me een goed plan misschien vanavond?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik vond het wel tof gemaakt
Gaan we weer eens een potje clubsen?
Hmz, kijken of het lukt. Anders na het weekend.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan misschien vanavond?
Zonde inderdaad, ik deed ook altijd Mercenary Moshpit. Nauwelijks games te vindenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:00 schreef Koenani het volgende:
[..]
en moshpit speelde ik eerst altijd maar ik kan moeilijk potjes vinden en zitten voortaan ook alleen maar tryhard TDM spelers in die streaks willen halen
Ach, ik had een 27 gunstreak (ik speel momenteel alleen met non-lethal killstreaks), bijna die Nuclear dings, ging de host ragequitten en kregen we geen nieuwe host maar werden we weer in de matchmaking lobby gepleurd. Het kan altijd erger.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:56 schreef Koenani het volgende:
Mijn poepertje doet aardig ben, want gisteren ben ik weer flink getreyarched..
Haal je je brutal medal, met een vsat, zet je die in ren je de hoek om...????
Combat axe raakt me om de hoek in mijn schoen, zo gay
scheelt niet veel maar is inderdaad nog lelijker dan die van mij, maar ik speel ook veel met non-lethals want met hoge scorestreaks spelen loopt meteen heel de lobby leeg..quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ach, ik had een 27 gunstreak (ik speel momenteel alleen met non-lethal killstreaks), bijna die Nuclear dings, ging de host ragequitten en kregen we geen nieuwe host maar werden we weer in de matchmaking lobby gepleurd. Het kan altijd erger.
UAV & C UAV want bij een VSAT OF EMP naait iedereen er snel uitquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:45 schreef Koenani het volgende:
[..]
scheelt niet veel maar is inderdaad nog lelijker dan die van mij, maar ik speel ook veel met non-lethals want met hoge scorestreaks spelen loopt meteen heel de lobby leeg..
alleen de tryhards leaven dan hoor, de rest valt wel mee.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
UAV & C UAV want bij een VSAT OF EMP naait iedereen er snel uit
haha te lui om croissantje te typenquote:
een AR met quickdraw en dexterity (om op range ook snel te killen ten opzichte van SMG)quote:Op zondag 9 juni 2013 10:15 schreef speciaal het volgende:
Iemand zombies?
En wat is trouwens best HC wapen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |