KD gaat meestal wel hand in hand met plezier in het spel of je moet het leuk vinden non stop dood te gaan en dan te winnenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Je druk maken om k/dWat is je W/L dan?
Mijn k/d is 1.37 en win/loss 3.7, als je met een 2-3 man party gewoon objective based speelt haal je ook gewoon goede scores.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
KD gaat meestal wel hand in hand met plezier in het spel of je moet het leuk vinden non stop dood te gaan en dan te winnen
Dit inderdaad. Ik speel vele malen beter als ik met anderen in een party speel, omdat ik dan weet dat ik niet de enige ben die voor objectives gaat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mijn k/d is 1.37 en win/loss 3.7, als je met een 2-3 man party gewoon objective based speelt haal je ook gewoon goede scores.
Als ik alleen ben spel ik meestal gun game of sticks and stones.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik speel vele malen beter als ik met anderen in een party speel, omdat ik dan weet dat ik niet de enige ben die voor objectives gaat.
Meestal ligt het niet aan perks/wapens het is je speelstijl die je aanpast op de enemies.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:15 schreef GlenSpey het volgende:
Gasten, hoe krijg ik in vredesnaam mijn K/D omhoog? Ik zit nu rond de 0.70
Aan mijn verbinding ligt het niet want die is prima (ligt tussen de 30 en 40 ms), maar toch gaat het telkens mis. Dat ik laatste eindig is eerder regel dan uitzondering en ik snap niet wat ik ertegen kan doen... Is mijn reactievermogen te laag? Ik kan het me haast niet voorstellen... toch lijkt het erop dat vijanden altijd sneller weten te reageren. Wat me ook opvalt in de killcams is dat vijanden zich vaak lijken te bedenken. Dan zie ik ze het hoekje om duiken en wil ik ze daarna pakken, enkel om zelf hard genakt te worden. In de killcam zie ik dat ze zich dan opeens omdraaiden, alsof ze wisten dat ik er liepDuels verlies ik vaak ook omdat vijanden mij makkelijker lijken te raken dan ik hun. Zijn er soms veelgebruikte cheats in het spel waar ik niets van weet?
Ik probeer ook vaak die tactiek om te springen of te liggen zodra ik iemand tegenkom, maar voor ik bij de knop ben is het vaak al te laat.
Om te compenseren speel ik voornamelijk met een SMG (MSMC) met suppressor en reflex, als perks gebruik ik o.a. coldblooded en blind eye. Maar doorgaans mag het niet baten en hoewel er soms goeie potjes bijzitten kan ik meestal rekenen op een zeer magere eindscore. Overigens speel ik op de PC (maar ik neem aan dat mijn vijanden dat ook doen, dus dat zou niks uit moeten maken toch?) Voorgaande titels speelde ik op de PS3 en dat ging stukken beter dus daarom vermoed ik dat iets goed verkeerd doe... Wie biedt hulp???
MSMC heeft meer damage, longshots zijn alleen niet meer zo goed als ze waren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
MP7>>>>>>>>>>>>>>>MSMC . MP7 heeft minder recoil en meer kogels in de clip
Apart dat ik dan met de MP7 een 2.35 KD heb en met de MSMC een 1,6 ofzoietsquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:56 schreef BzP het volgende:
[..]
MSMC heeft meer damage, longshots zijn alleen niet meer zo goed als ze waren.
Tis nog steeds de nr 1 SMG in competitive.
dat zegt toch geen reetquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Apart dat ik dan met de MP7 een 2.35 KD heb en met de MSMC een 1,6 ofzoiets
Als een wapen volgens jou zoveel beter is en door iedereen wordt gebruikt in MLG dan zou ik dat toch ook moeten zien in mijn KDquote:
de kd van een enkele random speler uit alle miljoenen is inderdaad de perfecte indicatie voor functionaliteit van een gun.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als een wapen volgens jou zoveel beter is en door iedereen wordt gebruikt in MLG dan zou ik dat toch ook moeten zien in mijn KD
Met stock en QD kun je juist agressief spelenquote:
dan zal je veel dood gaanquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:09 schreef maurisioo het volgende:
Speelde eerder altijd met de MSMC met red dot en lasersight. Werkte best goed. Van het aantal kogels heb ik geen last, aangezien ik toch om de kill automatisch ga herladen.
Ik heb auto reload syndrom toch al wat jaartjes geleden afgeleerdquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:30 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oh en ik gebruik fast reload.
Ik ben het inmiddels zo gewend dat het wel lukt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |