OUD / Op vakantie geweestquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan er wel in. Eens wat moois brouwen nu, waarom ook niet..
Oh mevrouw Murp tochquote:
mono stomme homoquote:
oh jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet haten. Ik ben hetero, je weet zelf!
Da's goedquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar wanneer ik weer eens geld heb en ze toevallig weer eens een keer sjoelen en jij er dan ook toevallig eens bent, volgend jaar ofzo
whehehe
dat is je geradenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Komt wel goedIk blijf gewoon op FOK!.
Wou zeggen, beter hoor je bij ons dan bij die vieze blauwtjes als Bart, Oerbeer en LompeHorkquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe kunnen wij - WIJ - nou tegenvallen?
En bier drinken natuurlijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:31 schreef Cat22 het volgende:
Monononono![]()
Man met de cooole shirts.Volgende meet gaan we niet alleen zoenen maar ook praten.
crewbash, even een banaanvraag doenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wou zeggen, beter hoor je bij ons dan bij die vieze blauwtjes als Bart, Oerbeer en LompeHork![]()
Ja godverquote:
Echt hè, crew.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wou zeggen, beter hoor je bij ons dan bij die vieze blauwtjes als Bart, Oerbeer en LompeHork![]()
Aan het fappen op die naaktpics die je me laatst stuurdequote:Op donderdag 23 mei 2013 19:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja godver
JIJ WAS TOCH VOOR TEAM MOIRAPOLY? WAAR WAS JIJ TOEN DE WERELD VERGING?
Ohja hihiquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Aan het fappen op die naaktpics die je me laatst stuurde.
Frambozenbierquote:
srry toetsenbord toont kurenquote:
Sorryquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
srry toetsenbord toont kuren
Een goed spellchecker weet dat het patat is.quote:
gefrituurde aardappelreepjesquote:
Mensen die niet patatquote:
Na'ah, nu is het jouw beurt om het goed te maken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Sorry.
Maar je weet mijn mail te vinden voor meer pics.
Precies, ik zeg ook dat Belgen het altijd over friet hebben. Het is natuurlijk patat.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Een goed spellchecker weet dat het patat is.
quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Precies, ik zeg ook dat Belgen het altijd over friet hebben. Het is natuurlijk patat. [ afbeelding ]
Prima! Ik stuur je de foto's van jou wel terug, die zijn echt supergeil.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Na'ah, nu is het jouw beurt om het goed te maken.
Stuur mij vanavond maar eens wat geils.
Ik bedoel een nakende Bartmeneerquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Prima! Ik stuur je de foto's van jou wel terug, die zijn echt supergeil.
Sowieso altijd alles voor het gepeupel he.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
In Brabant was het nochtans Frietquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Precies, ik zeg ook dat Belgen het altijd over friet hebben. Het is natuurlijk patat. [ afbeelding ]
Brabantquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In Brabant was het nochtans Friet
Nu kan je me niet meer notenquote:
JA GODVERDOMMEquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nu kan je me niet meer noten
of in de Limburg of in Zeelandquote:
Oh die staat in mijn fobo.quote:
Of gewoon een pol maken tussen Vlaanderen+Zeeland+Brabant+Limburg en de rest van NLquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:51 schreef Bitterlemon het volgende:
Poll: Patat of friet?
• Patat
• Friet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Vals spelen mag nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:51 schreef Bitterlemon het volgende:
Poll: Patat of friet?
• Patat
• Friet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vals spelen mag niet
http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=386474&aid=1
http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=386474&aid=1
Dacht al, ik dach bij mezelf gadver ik had toch op friet gestemtquote:
Tsja. Ik ben ook niet aan het valsspelen, er is maar één goed antwoord.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dacht al, ik dach bij mezelf gadver ik had toch op friet gestemt
quote:
Ga jij 'm vervangen?quote:
wat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:15 schreef smitjew het volgende:
Mono wie drinkt er nog wel een keer één.
Nee, hoe kom je daar bij?quote:
Ik hoorde van een grote fan dat de automagische frituur nog wel draait.quote:
Donkere dagen voor Kerst sowieso.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoorde van een grote fan dat de automagische frituur nog wel draait.
Weer een keer een winterspecial doen? Het weer is er wel naar.
Dat is fijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Donkere dagen voor Kerst sowieso.
Mocht er nog een mod zijn die zich daartoe verlaagt dan geef je maar een gilquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:35 schreef Tyron het volgende:
Tja mono, dat krijg je als je een slotje op mijn topic doet.![]()
Had je nog gewaarschuwd.
Klopt man, echt balen dat ik niet geluisterd heb naar jequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:35 schreef Tyron het volgende:
Tja mono, dat krijg je als je een slotje op mijn topic doet.![]()
Had je nog gewaarschuwd.
Het zij zo. Het is niet anders.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Mono, karikatuur van jezelf, wat doe je?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:25 schreef Monopoly het volgende:
De reden was dat ze mijn aanwezigheid niet meer op prijs stelde, omdat ik gewoon overal foto's van uitgekakte wortels poste.
quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:59 schreef leeell het volgende:
mono wegdoen is jezelf in de voet schieten, die jongen deed tenminste moeite alles op te fleuren te midden van al deze aids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |