Er is gesjoemelt met deze poll.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:51 schreef Bitterlemon het volgende:
Poll: Patat of friet?
• Patat
• Friet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik wil een trein inlopen en Mono zien en dan keihard roepen: MONO! LEKKER VENTJE!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:03 schreef Moira. het volgende:
Stiekem hoop ik dat Mono faalt met zijn treinen en een uitkeringstrekkertje wordt zodat hij weer terug kan komen als blauwtje
En hem dan anaal penetreren?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil een trein inlopen en Mono zien en dan keihard roepen: MONO! LEKKER VENTJE!
Brabant, Limburg en Zeeland mogen jullie Belgen hebben.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
of in de Limburg of in Zeeland
Hoort gewoon bij Nederland, net als België en Luxemburg.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Brabant, Limburg en Zeeland mogen jullie Belgen hebben.
Het is patat.
Oja want het is ook patatsaus. Oh wachtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Brabant, Limburg en Zeeland mogen jullie Belgen hebben.
Het is patat.
wat een kulredenatiequote:
Zie foto 6 in deze paint!quote:
Maar ze zijn niet de eckte ecktequote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoort gewoon bij Nederland, net als België en Luxemburg.
watquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:31 schreef Bart het volgende:
[..]
wat een kulredenatie
Broodje kaas bestaat niet, want broodje is niet goed want het is boterhamworst dus ook boterham met kaas!
Jaja!
Ik hoor altijd frietsaus en geen patatsaus. Wat een broodje met kaas daar mee te maken heeft weet ik nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:31 schreef Bart het volgende:
[..]
wat een kulredenatie
Broodje kaas bestaat niet, want broodje is niet goed want het is boterhamworst dus ook boterham met kaas!
Jaja!
Fopje tochquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik hoor altijd frietsaus en geen patatsaus. Wat een broodje met kaas daar mee te maken heeft weet ik niet![]()
#Teamfriet
Het is patat. Patatboer, patattuur, patatsaus, patatje met, patat. Het is patat, godverdomme.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik hoor altijd frietsaus en geen patatsaus. Wat een broodje met kaas daar mee te maken heeft weet ik niet![]()
#Teamfriet
Ik ga graag tegen de stroom inquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is patat. Patatboer, patattuur, patatsaus, patatje met, patat. Het is patat, godverdomme.
broodje kaas staat tot boterhamworst als patat staat tot frietsaus. Maar waarschijnlijk heeft de friet je hersens dusdanig aangetast dat dit soort basisschoolvergelijkingen je pet te boven gaat.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
#Teamfriet
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is patat. Patatboer, patattuur, patatsaus, patatje met, patat. Het is patat, godverdomme.
Zoiets heet natuurlijke selectie, het zwakke ras sterft vanzelf uit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ga graag tegen de stroom inIk neem het op voor de zwakkere
Bij ons vragen ze: "Friet? Wat is dat? Bestaat dat? Dat hebben we hier niet. Moet je patat?"quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je dat hier doet dan tyfen ze je door een bushokje
correct, snackbars bevinden zich hier ook altijd naast bushokjes, om te voorkomen dat de andere klanten lang moeten wachtenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je dat hier doet dan tyfen ze je door een bushokje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |