Wat een kutfipoquote:
Onze specialiteitquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:13 schreef Tropanzia het volgende:
Jullie zijn van de ONZ toch? Jullie kunnen dom lullen toch?
Jij bent mie lekker.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:13 schreef Monopoly het volgende:
Binnenkort aflevering 2.
En daar ga ik helemaal los.
Altijd jeweettogggquote:
Dit kan menigeen beamenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:13 schreef Oerbeer het volgende:
Mono maakt het beste katervoer ooit. Kom je bij hem thuis in een piskreukel te liggen; hij fixed je up met z'n bazige eieren/spek/saus en brood techniek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ja klopt, laatst vroeg hij mij ook al waar ik woonde en hoe groot mijn piemel was en of ik goed kon zingen en daarna of ik goed kon zuigen enzo... wat'n homow jonge!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Altijd jeweettoggg
iSketcher van het eerste uur
Alleen hij doet vet vaak gay tegenwoordig
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit kan menigeen beamenIk heb het mogen ervaren. Was good on me. Was good.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:15 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ja klopt, laatst vroeg hij mij ook al waar ik woonde en hoe groot mijn piemel was en of ik goed kon zingen en daarna of ik goed kon zuigen enzo... wat'n homow jonge!
Voert hij jou ook?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:17 schreef Moira. het volgende:
Mensen die niet met enige regelmaat Monopoly-broodjes voorgeschoteld krijgen
Dat was die hardcore honger. Toen er nog geen koeien bestonden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:16 schreef Monopoly het volgende:
Oerbeer weet.
Ik heb ooit eens een rauw paard geserveerd aan hem. Enkel een snuf peper en de hoeven verwijderd met een koevoet.
Dat waren nog eens tijden
Jij weetquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:17 schreef Moira. het volgende:
Mensen die niet met enige regelmaat Monopoly-broodjes voorgeschoteld krijgen
SSSSHHH! Da's voor een eventuele volgende afleveringquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij weet
Men neme:
- één Italiaanse bol
- gegrilde kipfilet plakjes
- zakje sla 100 gram
- Conimex chilisaus
Flikker dat allemaal op die Italiaanse bol, veel chilisaus over je sla en kipfilet heen
Vreten voor je leven. Bazig lekker koud bolletje voer, met pittige na smaak.
Drink er een groot glas melk bij en de volgende dag is het leven zoveel mooier dan voorheen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |