quote:sjaak peters (gast)
ik denk dat gesink ook gepakt is- hij is uit de ronde gestapt- hij kan niet zonder presteren let maar op
quote:Hans-J (gast)
Duidelijke zaak. Er rijden trouwens nog wat andere Italianen rond. Eentje won gisteren de tijdrit met een minuut voorsprong...
twitter:manuelquinziato twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 11:53:21Danilo Di Luca, vai a quel paese te e chi ti ha fatto tornare a correre in bici! reageer retweet
En hij rijdt te zwaar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:50 schreef nabroer het volgende:
Eindelijk. een wijze beslissing om nu te stoppen met de Giro voor Gesink. Nu heeft hij ruim een maand plus een paar extra dagen voor herstel en voorbereiding op de TdF.
Maar voor alle nitwitz hier die denken dat hij een goed klassement zal rijden in de TdF. Nee, dat gaat niet gebeuren. Mist kwaliteit!
Als hij start in de Tour, denk ik dat hij alleen nog start op het NK. Als hij de Tour overslaat, zal hij nog wel (mits fit) Dauphiné of Suisse meepakken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:54 schreef INViCTuS het volgende:
Wat gaat Gesink allemaal nog rijden de komende 6 weken?
Giro was hoofddoel, Tour als knecht van Mollemaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:57 schreef INViCTuS het volgende:
Tour was toch sowieso wel het plan? De giro was juist de voorbereiding. Ik vind de giro van Gesink niet mislukt maar ook zeker niet geslaagd
Giro was het hoofddoel, afhankelijk van de Giro zou hij dan beslissen hoe hij aan de start zou staan van de Tour. Starten in de Tour was wel altijd het plan ja, maar misschien dat dat tijdens de Giro veranderd is.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:57 schreef INViCTuS het volgende:
Tour was toch sowieso wel het plan? De giro was juist de voorbereiding. Ik vind de giro van Gesink niet mislukt maar ook zeker niet geslaagd
Bergop niet meekunnen en afstappen...dat kun je ook gewoon mislukken noemen hoor.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:57 schreef INViCTuS het volgende:
Zo raar is die reactie van Hans-J niet:quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:50 schreef OProg het volgende:
Op Telegraaf mensen die het voor ons willen duiden:
[..]
[..]
twitter:ammattipyoraily twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 03:09:31#Giro, Stage 18, ITT (2.5→8.7=6.2 km, 6.90%). Vincenzo Nibali (64 kg): 15:21. DrF: 6.22 W/kg. CPL: 6.53 W/kg. BCL: 6.64 W/kg. rst: 6.67 W/kg reageer retweet
Toch wel zonde als morgen ook afgelast zou worden. Dan mis je uiteindelijk enkel een criterium.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:16 schreef Marcoss het volgende:
Gesink (en Elijzen) op weg naar het vliegveld trouwens
Eigenlijk wel raar. Vandaag even rust pakken, morgen nog een poging wagen en zondag uitbollen. Scheelt weer wat WT-punten voor een ploeg die ze best goed kan gebruiken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:16 schreef Marcoss het volgende:
Gesink (en Elijzen) op weg naar het vliegveld trouwens
Ik denk sowieso dat hij de komende tijd niet meer in een grote ronde als favoriet zal gaan starten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Giro was hoofddoel, Tour als knecht van Mollema
Valt wel mee, in een etappe heb je op een klim weer het voordeel van tempomakers en minder luchtweerstand. Over het algemeen worden in klimtijdritten niet echt veel hogere wattages gehaald. Die van Nibali zijn in de categorie zonder twijfel aan de dope.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:12 schreef Felagund het volgende:
Dat is erg hoog idd, maar een klimtijdrit is toch niet te vergelijken met een beklimming tijdens een etappe?
Dat is het toch pas als je echt richting de 7 opgaat?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:19 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Valt wel mee, in een etappe heb je op een klim weer het voordeel van tempomakers en minder luchtweerstand. Over het algemeen worden in klimtijdritten niet echt veel hogere wattages gehaald. Die van Nibali zijn in de categorie zonder twijfel aan de dope.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |