High five!quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verschillende camera's en naar verluid hebben de daders het slachtoffer na de moord nog op straat gesleept oid.
Dat zou een plausibele verklaring kunnen zijn, ik vond het al een beetje vreemd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verschillende camera's en naar verluid hebben de daders het slachtoffer na de moord nog op straat gesleept oid.
Ik las het toevallig op Niburu en denk kom ff verhaal halen op fok dat was dus een goede keuze lol.....quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Snelst gedebunkte topic in BNW ooit?
Louter verstandige en onafhankelijke mensen hier inderdaad.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:32 schreef UcanQuote_me het volgende:
Ik las het toevallig op Niburu en denk kom ff verhaal halen op fok dat was dus een goede keuze lol.....
Beetje onnodig op dit te openen. Trottoir ligt vol met bloed, lichaam is daarna versleept. Hier had je zelf ook achter kunnen komen aan de hand van foto's die op internet te zien zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:32 schreef UcanQuote_me het volgende:
[..]
Ik las het toevallig op Niburu en denk kom ff verhaal halen op fok dat was dus een goede keuze lol.....
Zijn er criteria of enige richtlijnen te vinden om een topic te openen dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Beetje onnodig op dit te openen. Trottoir ligt vol met bloed, lichaam is daarna versleept. Hier had je zelf ook achter kunnen komen aan de hand van foto's die op internet te zien zijn.
Als het aan mij ligt mag er een slot op. Totaal geen aanleiding om te roepen dat het een false flag is.
Nee, die zijn er voor zover ik weet niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:45 schreef UcanQuote_me het volgende:
[..]
Zijn er criteria of enige richtlijnen te vinden om een topic te openen dan?
Btw een slotje mag er best op idd
Nou, het is BNW en daar mag je het over complotten hebben, maar in dit geval kun je onmogelijk van een false flag spreken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:45 schreef UcanQuote_me het volgende:
[..]
Zijn er criteria of enige richtlijnen te vinden om een topic te openen dan?![]()
Btw een slotje mag er best op idd![]()
"Nee, dat heb je op de leugenachtige MSM gezien."quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:50 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, het is BNW en daar mag je het over complotten hebben, maar in dit geval kun je onmogelijk van een false flag spreken.
We hebben het allemaal kunnen zien, inclusief een interview met de dader. Mét bebloede handen.
I know, maar ik denk graag voor mezelf.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Nee, dat heb je op de leugenachtige MSM gezien."
Kan je zo quoten uit een willekeurig 9/11-topic.
De dader roept het zelf. Dan is het logisch dat de media dit overneemt...quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:51 schreef Tingo het volgende:
Maar de media en politici zijn heel snel om dit te misbruiken als 'n deel van The Terrorist Threat.
'Army barracks across Britain were on high alert'
Right - so what are they going to do? attack an army barracks with knives as well ?
Wellicht overdrijven ze maar dat is zo gek toch niet? Ik zou het ook wel op prijs stellen als er mensen klaar staan om iets te doen op het moment dat er iemand wordt onthoofd in mijn straat.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:51 schreef Tingo het volgende:
Maar de media en politici zijn heel snel om dit te misbruiken als 'n deel van The Terrorist Threat.
'Army barracks across Britain were on high alert'
Uiteraard niet.quote:Right - so what are they going to do? attack an army barracks with knives as well ?
Misschien hebben ze toch wat erger gezien van buitenlandse soldaten in hun eigen landen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:59 schreef ems. het volgende:
[..]
Wellicht overdrijven ze maar dat is zo gek toch niet? Ik zou het ook wel op prijs stellen als er mensen klaar staan om iets te doen op het moment dat er iemand wordt onthoofd in mijn straat.
Waarom? Het is toch een terreurdaad? Dan mag je het toch ook zo noemen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:10 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien hebben ze toch wat erger gezien van buitenlandse soldaten in hun eigen landen.
Ik zou de dader 'describe' als 'very angry person' niet als 'terrorist'.
Misschien. En?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:10 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien hebben ze toch wat erger gezien van buitenlandse soldaten in hun eigen landen.
Ik zou hem beschrijven als een randdebiel. Maakt het uit?quote:Ik zou de dader 'describe' als 'very angry person' niet als 'terrorist'.
OK maar ze praten alsof er is 'n 'terrorist' (freedom fighter- depends on which side of the fence you sit) op elke straat hoek en dat is helemaal niet zo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch een terreurdaad? Dan mag je het toch ook zo noemen?
Het maakt wel uit als dit soort dingen zijn gebruikt als meer propaganda.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Misschien. En?
[..]
Ik zou hem beschrijven als een randdebiel. Maakt het uit?
Hun propaganda is dus gelukt. Zij hebben de aandacht en er is amper aandacht voor die vermoorde jongen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:37 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het maakt wel uit als dit soort dingen zijn gebruikt als meer propaganda.
Dat moet je tegen de moslim in kwestie zeggenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:37 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het maakt wel uit als dit soort dingen zijn gebruikt als meer propaganda.
Tis niet zoveel wat ze in t nieuws vermelden,maar hoe ze dat doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat moet je tegen de moslim in kwestie zeggenIk volg je niet helemaal.
En hoe doen ze dat dan? Jij denkt dat als ze een terrorist geen terrorist noemen dat dat 'beter' is? Waarom? Wat verandert dat aan wat er gebeurt is?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tis niet zoveel wat ze in t nieuws vermelden,maar hoe ze dat doen.
Zoals ik al zegt- Als we moeten t media geloven(en er zijn veel die dat doet) dan is er 'n 'terrorist' op elke straathoek.....en dat is niet waar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:48 schreef ems. het volgende:
[..]
En hoe doen ze dat dan? Jij denkt dat als ze een terrorist geen terrorist noemen dat dat 'beter' is? Waarom? Wat verandert dat aan wat er gebeurt is?
Welke media heeft dat gezegd? Dat jij dat eruit haalt betekent niet dat de rest van de wereld dat ook doet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zoals ik al zegt- Als we moeten t media geloven(en er zijn veel die dat doet) dan is er 'n 'terrorist' op elke straathoek.....en dat is niet waar.
Heb je BBC gezien? The 'Kill All Terrorists' partij are having a field day!quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Welke media heeft dat gezegd? Dat jij dat eruit haalt betekent niet dat de rest van de wereld dat ook doet.
Wat heeft zo'n partij ermee te maken? Het ging toch om de berichtgeving? Dat er mongolen zijn die alle kansen aangrijpen om aandacht voor hun cause te krijgen staat hier compleet los van.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Heb je BBC gezien? The 'Kill All Terrorists' partij are having a field day!
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:01 schreef Summers het volgende:
Waar zien mensen bloed op het trottoir ?
Nee dat word je pas als je zo'n daad als deze doet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zoals ik al zegt- Als we moeten t media geloven(en er zijn veel die dat doet) dan is er 'n 'terrorist' op elke straathoek.....en dat is niet waar.
Tis t werk van 'n psychopaat - niet 'n terrorist.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee dat word je pas als je zo'n daad als deze doet.
A very angry person, dat zeker en door zijn daad een terrorist.
Ze creeren die illusie dat t zo is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Welke media heeft dat gezegd? Dat jij dat eruit haalt betekent niet dat de rest van de wereld dat ook doet.
Nou na deze barbaarse slachtpartij hoefden de emoties niet aangewakkerd te worden hoor. Dat ging vanzelf.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:27 schreef Summers het volgende:
Zodra ze beginnen over terrorist is het om extra emotie en angst aan te wakkeren bij het publiek om wat voor reden dan ook .
We zijn zo geconditioneerd door de MSM met het woord terrorist dat mensen dat eruit pikken als iets om zich druk over te maken en bij gelijkwaardig nieuws waar het woord terrorist niet voorkomt maken mensen zich niet zo druk en halen ze hun schouders op . Het werkt dus , mensen gaan helemaal mee in wat de MSM uitzend en hebben geen gelijkwaardige emotie bij dezelfde daden als het niet constant word uitgezonden .quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou na deze barbaarse slachtpartij hoefden de emoties niet aangewakkerd te worden hoor. Dat ging vanzelf.
En die vader met die 2 jongetjes dan? Die noemde ze toch ook geen terrorist maar niemand die z'n schouders ophaalde omdat dat woord er niet in voor kwam.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:36 schreef Summers het volgende:
[..]
We zijn zo geconditioneerd door de MSM met het woord terrorist dat mensen dat eruit pikken als iets om zich druk over te maken en bij gelijkwaardig nieuws waar het woord terrorist niet voorkomt maken mensen zich niet zo druk en halen ze hun schouders op . Het werkt dus , mensen gaan helemaal mee in wat de MSM uitzend en hebben geen gelijkwaardige emotie bij dezelfde daden als het niet constant word uitgezonden .
quote:U.K. Beheading Shows: It's Time To Fight the Doctrine of Jihad
http://www.huffingtonpost(...)3.html?utm_hp_ref=tw
De omschrijving terrorist is uiterst correct, kijk naar de definitie van terrorisme:quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:36 schreef Summers het volgende:
[..]
We zijn zo geconditioneerd door de MSM met het woord terrorist dat mensen dat eruit pikken als iets om zich druk over te maken en bij gelijkwaardig nieuws waar het woord terrorist niet voorkomt maken mensen zich niet zo druk en halen ze hun schouders op . Het werkt dus , mensen gaan helemaal mee in wat de MSM uitzend en hebben geen gelijkwaardige emotie bij dezelfde daden als het niet constant word uitgezonden .
Kijk naar Boston , hele wereld droevig maar in het midden oosten is er elke maand wel een Boston en worden er 20 kinderen gedood bij 1 bomaanslag maar dat word nooit gevoeld of genoemd want de MSM zend het nooit de hele dag uit , noemt het nooit een terroristische daad en is er nooit kritisch over . Ze zeggen altijd dat ze terroristen zoeken en iedereen haalt zijn schouders op . " Collateral damage " word het dan genoemd . Mensen reageren en voelen zoals de MSM dat stuurt en niet op de feiten of bij gelijkwaardige daden .quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En die vader met die 2 jongetjes dan? Die noemde ze toch ook geen terrorist maar niemand die z'n schouders ophaalde omdat dat woord er niet in voor kwam.
De MSM heeft niets te maken met de gruweldaden van deze twee barbaren. Beoordeel deze gebeurtenis nu eens voor wat het is: een barbaarse daad door twee fanatieke geradicaliseerde gasten. Die notabene geboren Londenaren zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:36 schreef Summers het volgende:
[..]
die gasten op Niburu zijn compleet koekoekquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:24 schreef JamFlava het volgende:
Sommige mensen zien trouwens alles als een aanval van overheden/geheime orders (ofzoiets). Zelfs het gezinsdrama met die twee jongetjes worden op sites als Niburu in twijfel getrokken.![]()
Sommige mensen beginnen paranoïde te worden (of zijn het al).
Yep. Een terreurdaad van de eerste orde.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:45 schreef .SP. het volgende:
[..]
De omschrijving terrorist is uiterst correct, kijk naar de definitie van terrorisme:
"Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld of ernstige dreiging daarmee met een politiek of religieus doel."
De hele wereld? Denk het niet. In het midden oosten en nog veel meer landen was er weinig tot geen aandacht voor Boston.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:49 schreef Summers het volgende:
[..]
Kijk naar Boston , hele wereld droevig maar in het midden oosten is er elke maand wel een Boston en worden er 20 kinderen gedood bij 1 bomaanslag maar dat word nooit gevoeld of genoemd want de MSM zend het nooit de hele dag uit , noemt het nooit een terroristische daad en is er nooit kritisch over . Ze zeggen altijd dat ze terroristen zoeken en iedereen haalt zijn schouders op . " Collateral damage " word het dan genoemd . Mensen reageren en voelen zoals de MSM dat stuurt en niet op de feiten of bij gelijkwaardige daden .
Bij Summers is het precies andersom; die ziet alleen alle ellende van Verweggistan en geeft geen donder om wat er hier gebeurt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
De hele wereld? Denk het niet. In het midden oosten en nog veel meer landen was er weinig tot geen aandacht voor Boston.
Wel in de westerse wereld maar ja dat is nou eenmaal de wereld waar wij in leven.
Ik snap je wel maar het boeit de mensen niet zo wat er buiten "onze wereld" gebeurt.
Nou ze lijkt zich wel een beetje druk te maken over het woord terrorist. Niet over de daad, niet over het slachtoffer maar wel over dat ene woord.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij Summers is het precies andersom; die ziet alleen alle ellende van Verweggistan en geeft geen donder om wat er hier gebeurt.
En waarom worden de droneaanvallen van de Amerikaanse overheid dan nooit terroristische daden genoemd door de MSM als het aan die beschrijving moet voldoen ? America heeft in al die jaren meer dan een miljoen doden gemaakt . Moeten we eerst op de geschiedenisboeken wachten van onze kleinkinderen voordat we dat als wereld gaan voelen en erg vinden ?? Tot die tijd richten we ons wereldwijd op een paar individuen waar we bang voor moeten worden en ons tegen moeten beschermen ? Vandaar de afbraak van de MSM , op social media word het beestje wel bij zijn naam genoemd bij gelijkwaardige daden .quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:45 schreef .SP. het volgende:
[..]
De omschrijving terrorist is uiterst correct, kijk naar de definitie van terrorisme:
"Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld of ernstige dreiging daarmee met een politiek of religieus doel."
En daar gaan we weer..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:03 schreef Summers het volgende:
[..]
En waarom worden de droneaanvallen van de Amerikaanse overheid dan nooit terroristische daden genoemd door de MSM als het aan die beschrijving moet voldoen ? America heeft in al die jaren meer dan een miljoen doden gemaakt . Moeten we eerst op de geschiedenisboeken wachten van onze kleinkinderen voordat we dat als wereld gaan voelen en erg vinden ?? Tot die tijd richten we ons wereldwijd op een paar individuen waar we bang voor moeten worden en ons tegen moeten beschermen ? Vandaar de afbraak van de MSM , op social media word het beestje wel bij zijn naam genoemd bij gelijkwaardige daden .
Ach meiske, doe rustig aan, wat je nu aanhaalt is een heel andere discussie. Het ging om een terroristische daad van twee debielen in London, niet droneaanvallen van de VS.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:03 schreef Summers het volgende:
[..]
En waarom worden de droneaanvallen van de Amerikaanse overheid dan nooit terroristische daden genoemd door de MSM als het aan die beschrijving moet voldoen ? America heeft in al die jaren meer dan een miljoen doden gemaakt . Moeten we eerst op de geschiedenisboeken wachten van onze kleinkinderen voordat we dat als wereld gaan voelen en erg vinden ?? Tot die tijd richten we ons wereldwijd op een paar individuen waar we bang voor moeten worden en ons tegen moeten beschermen ? Vandaar de afbraak van de MSM , op social media word het beestje wel bij zijn naam genoemd bij gelijkwaardige daden .
Zie het Westerse Bombing Campaign in Afghanistan en Iraq voor meer informatie.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:45 schreef .SP. het volgende:
[..]
Hij draagt 'n Help for Heroes t-shirt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoor je weer helemaal niet over het slachtoffer, of komt die helemaal niet voor in je gedachten?
Dus?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hij draagt 'n Help for Heroes t-shirt.
Help for Heroes is 'n goede doel opgericht want t britse regering geeft niet genoeg hulp aan soldaten die komen terug zonder benen en armen enz.
Dan die politici gaan ouwe hoeren over 'our brave boys on the frontline,fighting for our freedom' maar ze doen niet genoeg om hun te hulpen wanneer ze terug komen.
Denk je dat die soldaten daar alleen maar moorden?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hij draagt 'n Help for Heroes t-shirt.
Help for Heroes is 'n goede doel opgericht want t britse regering geeft niet genoeg hulp aan soldaten die komen terug zonder benen en armen enz.
Dan die politici gaan ouwe hoeren over 'our brave boys on the frontline,fighting for our freedom' maar ze doen niet genoeg om hun te hulpen wanneer ze terug komen.
Ik had t meer over die hypocrisie van politicos en hun media hoeren.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus?
Hij dacht terug te zijn met armen en benen en wordt alsnog onthoofd in zijn eigen stad door twee stadsgenoten.
Waarom al die andere dingen erbij slepen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik had t meer over die hypocrisie van politicos en hun media hoeren.
Again.. deze 2 moordenaars zochten zelf de media.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik had t meer over die hypocrisie van politicos en hun media hoeren.
Ook dat. Die gekken wílden juist media. Dus hier kan niemand de media de schuld van geven, al doen sommigen dat vanzalefsprekend wel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Again.. deze 2 moordenaars zochten zelf de media.
En het gebeurt natuurlijk geregeld in europa dat iemand zo'n beetje onthoofd word.
Ik vind t vreselijk maar ik vind wat er aan de hand is in andere delen van t wereld nog erger.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat vind je van die slachtpartij? Want daar hoor ik je niet over.
En de media heeft 'n stem aan hun gegeven.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Again.. deze 2 moordenaars zochten zelf de media.
En het gebeurt natuurlijk geregeld in europa dat iemand zo'n beetje onthoofd word.
Dus als jij morgen een been breekt klaag je niet, want verderop heeft iemand twee benen gebroken?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:34 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vind t vreselijk maar ik vind wat er aan de hand is in andere delen van t wereld nog erger.
Summers heeft groot gelijk.
Nope. Dat deden ze zelf. Ze vroegen aan omstanders dit te filmen en gaven met bebloede handen en mes in de hand een interview.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
En de media heeft 'n stem aan hun gegeven.
Dus die 'gekken'' hebben gekregen wat ze wilden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook dat. Die gekken wílden juist media.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:34 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vind t vreselijk maar ik vind wat er aan de hand is in andere delen van t wereld nog erger.
Wat een kul argument, dus we moeten alles wat er in de wereld gebeurt maar negeren tenzij het, volkomen subjectief, erger is dan ergens anders in de wereld?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:34 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee - ik zal me geluukig voelen dat ik ben in dit deel van het wereld.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus als jij morgen een been breekt klaag je niet, want verderop heeft iemand twee benen gebroken?
Altijd weer die maar, we hebben het in dit topic toch niet over andere delen van de wereld.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:34 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dan wen er maar aan.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:37 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee - ik zal me geluukig voelen dat ik ben in dit deel van het wereld.
Heb ik ook gezegd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon alleen zeggen dat je het vreselijk vindt?
Klopt en dan zeg je nog meer, Voor het gemak quote je dat dan niet.quote:
Ja - en dat t de schuld is van Westerse regeringen en gebaseerd op leugens.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Klopt en dan zeg je nog meer, Voor het gemak quote je dat dan niet.
Dus nogmaals wat wil je daar nou mee zeggen? Dat er in andere delen van de wereld ergere dingen gebeuren?
Deze moordenaars zijn notabene geboren in het Westen. In Londen. Dus waar hebben ze het over?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:34 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja - en dat t de schuld is van Westerse regeringen en gebaseerd op leugens.
Wat er gebeuren is wel vreselijk ja maar wat denk ik moet reageren ? Met neppe tranen of zo?
Nee hoor maar het gaat hier over Londen, dus het is mij nog steeds onduidelijk wat je nou duidelijk wil maken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:34 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat er gebeuren is wel vreselijk ja maar wat denk ik moet reageren ? Met neppe tranen of zo?
Dat hoeft niet, er is ook niemand die dat zegt. Ik snap gewoon niet wat het nut ervan is om in het londen topic te roepen dat je het erg vindt en vervolgens zegt: maar in andere delen van de wereld gebeuren ergere dingen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:34 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat er gebeuren is wel vreselijk ja maar wat denk jij hoe ik moet reageren ? Met neppe tranen of zo?
Waarom moet ik emotionele of sentimenteel worden over iemand die ik helemaal niet ken ?
Verpleegsters niet veel....kan je voorstellen als we hadden hullende verpleegsters overal in t ziekenhuisquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Deze moordenaars zijn notabene geboren in het Westen. In Londen. Dus waar hebben ze het over?
Met hun: dat gebeurt onze vrouwen elke dag
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Verpleegsters niet veel....kan je voorstellen als we hadden hullende verpleegsters overal in t ziekenhuis
Oh really?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee hoor maar het gaat hier over Londen, dus het is mij nog steeds onduidelijk wat je nou duidelijk wil maken.
[..]
Dat hoeft niet, er is ook niemand die dat zegt. Ik snap gewoon niet wat het nut ervan is om in het londen topic te roepen dat je het erg vindt en vervolgens zegt: maar in andere delen van de wereld gebeuren ergere dingen.
Het lijkt alsof je daarmee wil zeggen dat wat die 2 mannen gedaan hebben niet zo erg is.
Maar wat was dat nou met die verpleegsters? Begreep er geen hout van.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh really?
Ik probeer om dit zaak 'n normale perpectief te geven ipv hysterisch reacties zoals:
"Oh no the terrorists! the terrorists! They're all coming to get us!"
Sorry hoor maar ik zal m'n tranen sparen voor die duizenden mensen die zijn onterecht opgeloten en gemartled.
Ik weet niet naar wie jij kijkt en wie dat schreeuwt, maar dat is niet hier of in de VS die reacties..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh really?
Ik probeer om dit zaak 'n normale perpectief te geven ipv hysterisch reacties zoals:
Sorry hoor maar ik zal m'n tranen sparen voor die duizenden mensen die zijn onterecht opgeloten en gemartled.
'Met hun: dat gebeurt onze vrouwen elke dag"quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wat was dat nou met die verpleegsters? Begreep er geen hout van.
Dat deed ik vroeger ook toen ik klein was. Dan had ik iets stouts gedaan en dan was mijn mammie boos. Ik dan op mijn beurt zei tegen m'n mammie, ja maar wat die buurjongen deed was veel erger.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh really?
Dus jij denkt niet dat t media presenteert bepaalde situaties in 'n overdrevende en onnodige dramatische manier?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik weet niet naar wie jij kijkt en wie dat schreeuwt, maar dat is niet hier of in de VS die reacties..
heb het nog niet of nauwelijks gezien, wel. OHW MY GAWD!!!
je bedoeld in guantanamo? of ergens anders? ik denk dat je beter daar kan zitten dan in een cel in een ander land hoor Mexico Peru ergens in Afrika China etc etc
Nee de volgende keer laten we de nieuwslezeres met een grote glimlach voorlezen dat een bom ontploft is en honderden mensen gewond zijn, waarna ze het ijs nog ff probeert te breken met een Grapje zoals: de bom is gebarsten, explosieve situatie. en daarna nog even grinikt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus jij denkt niet dat t media presenteert bepaalde situaties in 'n overdrevende en onnodige dramatische manier?
Ik wel.
Heb je de beelden wel gezien? Dat die vent zélf gefilmd wilde worden en daar met zijn handen en jas onder het bloed gewoon een interview aan het geven was?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus jij denkt niet dat t media presenteert bepaalde situaties in 'n overdrevende en onnodige dramatische manier?
Ik wel.
En de media heeft 'quite happily' mee gespeeld.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je de beelden wel gezien? Dat die vent zélf gefilmd wilde worden en daar met zijn handen en jas onder het bloed gewoon een interview aan het geven was?
Wat kan de media daar aan doen? Hij gebrúikte de media.
Beetje.quote:
Ja het is nieuws!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
En de media heeft 'quite happily' mee gespeeld.
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee de volgende keer laten we de nieuwslezeres met een grote glimlach voorlezen dat een bom ontploft is en honderden mensen gewond zijn, waarna ze het ijs nog ff probeert te breken met een Grapje zoals: de bom is gebarsten, explosieve situatie. en daarna nog even grinikt.
zoiets?
dan was jij 'n hele slimme jonge jongen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ook toen ik klein was. Dan had ik iets stouts gedaan en dan was mijn mammie boos. Ik dan op mijn beurt zei tegen m'n mammie, ja maar wat die buurjongen deed was veel erger.
Mijn moeder dan weer: Dat maakt dat van jou niet minder erg waarop ik dan weer antwoorde: Ja maar ik probeer het gewoon in perspectief te plaatsen
Waarom ? Ik kan heel goed lezen - in t engelsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst maar eens kijken en dán een oordeel geven.
Nogmaals: Waar dan? Want ik zie niets terug van die overdrevenheid. Behalve dus hier op BNW.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ze creeren die illusie dat t zo is.
De zogenaamde Terrorist Threat blijft enorm overdreven.
Waar zie jij die hysterische reacties?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:18 schreef Tingo het volgende:
Oh really?
Wat dacht je van de war of terror waar ze de aarde afstruinen naar terroristen , dat is beyond overdreven , stompzinnig en hysterisch en gewoon dagelijkse realiteit buiten BNW .quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Nogmaals: Waar dan? Want ik zie niets terug van die overdrevenheid. Behalve dus hier op BNW.
Ik geef om alle mensen , ik geef niks om leugens en toneelstukjes .quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij Summers is het precies andersom; die ziet alleen alle ellende van Verweggistan en geeft geen donder om wat er hier gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |