abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126910764
!

Zoek de verschillen gelet op de handen van de ""dader"", ik vond het al raar dat er ook geen bloed op straat lag na een brute onthoofding.
Ook gelet op de vrouw die er naast gaat liggen , die zou dan toch in een flinke plas bloed moeten liggen.

Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden, maar het roept wel wat vragen op.
""edit mystery solved , incl note aan mezelf niet zo lui zijn en eerst ff verder kijken""

[ Bericht 2% gewijzigd door UcanQuote_me op 23-05-2013 18:08:00 ]
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
pi_126910815
Ik weet het ook niet :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 23 mei 2013 @ 17:18:42 #3
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_126911016
Maar de plamen van de hand zouden van een lichtere kleur moeten zijn?
De beelden verschillen in kwaliteit waardoor op het eerste filmpje de kleuren er minder uitspringen. In het tweede filmpje is de kwaliteit beter.
pi_126911078
Verschillende camera's en naar verluid hebben de daders het slachtoffer na de moord nog op straat gesleept oid.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_126911092
Lag wel bloed op straat, maar niet op de plek waar het slachtoffer op dat moment lag, meer het trottoir op.
Do you support the NWO?
pi_126911105
quote:
11s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verschillende camera's en naar verluid hebben de daders het slachtoffer na de moord nog op straat gesleept oid.
High five!
Do you support the NWO?
  donderdag 23 mei 2013 @ 17:24:01 #7
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_126911256
Sommige mensen zien trouwens alles als een aanval van overheden/geheime orders (ofzoiets). Zelfs het gezinsdrama met die twee jongetjes worden op sites als Niburu in twijfel getrokken. 8)7

Sommige mensen beginnen paranoïde te worden (of zijn het al).
pi_126911425
quote:
11s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat zou een plausibele verklaring kunnen zijn, ik vond het al een beetje vreemd. ^O^
pi_126911471
Snelst gedebunkte topic in BNW ooit?
pi_126911597
quote:
11s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Snelst gedebunkte topic in BNW ooit?
Ik las het toevallig op Niburu en denk kom ff verhaal halen op fok dat was dus een goede keuze lol..... O~)
pi_126911636
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:32 schreef UcanQuote_me het volgende:
Ik las het toevallig op Niburu en denk kom ff verhaal halen op fok dat was dus een goede keuze lol..... O~)
Louter verstandige en onafhankelijke mensen hier inderdaad.
pi_126911955
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:32 schreef UcanQuote_me het volgende:

[..]

Beetje onnodig op dit te openen. Trottoir ligt vol met bloed, lichaam is daarna versleept. Hier had je zelf ook achter kunnen komen aan de hand van foto's die op internet te zien zijn.

Als het aan mij ligt mag er een slot op. Totaal geen aanleiding om te roepen dat het een false flag is. :)
★★★
pi_126912069
quote:
14s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:42 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Beetje onnodig op dit te openen. Trottoir ligt vol met bloed, lichaam is daarna versleept. Hier had je zelf ook achter kunnen komen aan de hand van foto's die op internet te zien zijn.

Als het aan mij ligt mag er een slot op. Totaal geen aanleiding om te roepen dat het een false flag is. :)
Zijn er criteria of enige richtlijnen te vinden om een topic te openen dan? :9
Btw een slotje mag er best op idd ;)
pi_126912259
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:45 schreef UcanQuote_me het volgende:

[..]

Zijn er criteria of enige richtlijnen te vinden om een topic te openen dan?
Btw een slotje mag er best op idd
Nee, die zijn er voor zover ik weet niet. :) Maar jij opent dit topic met de vraag: 'Ik vond het al raar dat er ook geen bloed op straat lag na een brute onthoofding', terwijl er wel gewoon een plas bloed ligt ;) .
★★★
  Moderator donderdag 23 mei 2013 @ 17:50:04 #15
249559 crew  Lavenderr
pi_126912284
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:45 schreef UcanQuote_me het volgende:

[..]

Zijn er criteria of enige richtlijnen te vinden om een topic te openen dan? :9
Btw een slotje mag er best op idd ;)
Nou, het is BNW en daar mag je het over complotten hebben, maar in dit geval kun je onmogelijk van een false flag spreken.
We hebben het allemaal kunnen zien, inclusief een interview met de dader. Mét bebloede handen.
pi_126912352
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:50 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, het is BNW en daar mag je het over complotten hebben, maar in dit geval kun je onmogelijk van een false flag spreken.
We hebben het allemaal kunnen zien, inclusief een interview met de dader. Mét bebloede handen.
"Nee, dat heb je op de leugenachtige MSM gezien."

Kan je zo quoten uit een willekeurig 9/11-topic.
pi_126912355
Maar de media en politici zijn heel snel om dit te misbruiken als 'n deel van The Terrorist Threat.
'Army barracks across Britain were on high alert'

Right - so what are they going to do? attack an army barracks with knives as well ?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator donderdag 23 mei 2013 @ 17:53:42 #18
249559 crew  Lavenderr
pi_126912453
quote:
9s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

"Nee, dat heb je op de leugenachtige MSM gezien."

Kan je zo quoten uit een willekeurig 9/11-topic.
I know, maar ik denk graag voor mezelf.
pi_126912471
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:51 schreef Tingo het volgende:
Maar de media en politici zijn heel snel om dit te misbruiken als 'n deel van The Terrorist Threat.

Right - so what are they going to do? attack an army barracks with knives as well ?
De dader roept het zelf. Dan is het logisch dat de media dit overneemt...
★★★
pi_126912697
Misschien heeft tribal hier nog iets over te zeggen :P
Do you support the NWO?
pi_126912700
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:51 schreef Tingo het volgende:
Wellicht overdrijven ze maar dat is zo gek toch niet? Ik zou het ook wel op prijs stellen als er mensen klaar staan om iets te doen op het moment dat er iemand wordt onthoofd in mijn straat.

Daarnaast betreft het inderdaad een moslim die naar alle schijn zijn daad ook met zijn onderontwikkelde levensbeeld heeft gemotiveerd. Dus, ja, dan is het inderdaad een terrorist.
quote:
Uiteraard niet.
Conscience do cost.
pi_126913087
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:59 schreef ems. het volgende:

[..]

Wellicht overdrijven ze maar dat is zo gek toch niet? Ik zou het ook wel op prijs stellen als er mensen klaar staan om iets te doen op het moment dat er iemand wordt onthoofd in mijn straat.

Misschien hebben ze toch wat erger gezien van buitenlandse soldaten in hun eigen landen.
Ik zou de dader 'describe' als 'very angry person' niet als 'terrorist'.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator donderdag 23 mei 2013 @ 18:29:31 #23
249559 crew  Lavenderr
pi_126913764
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien hebben ze toch wat erger gezien van buitenlandse soldaten in hun eigen landen.
Waarom? Het is toch een terreurdaad? Dan mag je het toch ook zo noemen?
pi_126914002
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien. En?
quote:
Ik zou hem beschrijven als een randdebiel. Maakt het uit?
Conscience do cost.
pi_126914047
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom? Het is toch een terreurdaad? Dan mag je het toch ook zo noemen?
OK maar ze praten alsof er is 'n 'terrorist' (freedom fighter- depends on which side of the fence you sit) op elke straat hoek en dat is helemaal niet zo.
pi_126914087
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:35 schreef ems. het volgende:

[..]

Misschien. En?

[..]

Ik zou hem beschrijven als een randdebiel. Maakt het uit?
Het maakt wel uit als dit soort dingen zijn gebruikt als meer propaganda.
  Moderator donderdag 23 mei 2013 @ 18:44:03 #27
249559 crew  Lavenderr
pi_126914277
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hun propaganda is dus gelukt. Zij hebben de aandacht en er is amper aandacht voor die vermoorde jongen.
pi_126914355
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat moet je tegen de moslim in kwestie zeggen :? Ik volg je niet helemaal.
Conscience do cost.
pi_126914402
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:46 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat moet je tegen de moslim in kwestie zeggen :? Ik volg je niet helemaal.
Tis niet zoveel wat ze in t nieuws vermelden,maar hoe ze dat doen.
pi_126914429
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tis niet zoveel wat ze in t nieuws vermelden,maar hoe ze dat doen.
En hoe doen ze dat dan? Jij denkt dat als ze een terrorist geen terrorist noemen dat dat 'beter' is? Waarom? Wat verandert dat aan wat er gebeurt is?
Conscience do cost.
pi_126914523
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:48 schreef ems. het volgende:

[..]

En hoe doen ze dat dan? Jij denkt dat als ze een terrorist geen terrorist noemen dat dat 'beter' is? Waarom? Wat verandert dat aan wat er gebeurt is?
Zoals ik al zegt- Als we moeten t media geloven(en er zijn veel die dat doet) dan is er 'n 'terrorist' op elke straathoek.....en dat is niet waar.
pi_126914535
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zoals ik al zegt- Als we moeten t media geloven(en er zijn veel die dat doet) dan is er 'n 'terrorist' op elke straathoek.....en dat is niet waar.
Welke media heeft dat gezegd? Dat jij dat eruit haalt betekent niet dat de rest van de wereld dat ook doet.
Conscience do cost.
pi_126914631
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:51 schreef ems. het volgende:

[..]

Welke media heeft dat gezegd? Dat jij dat eruit haalt betekent niet dat de rest van de wereld dat ook doet.
Heb je BBC gezien? The 'Kill All Terrorists' partij are having a field day!
pi_126914676
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:54 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heb je BBC gezien? The 'Kill All Terrorists' partij are having a field day!
Wat heeft zo'n partij ermee te maken? Het ging toch om de berichtgeving? Dat er mongolen zijn die alle kansen aangrijpen om aandacht voor hun cause te krijgen staat hier compleet los van.

Wat dat betreft vertoont die partij veel overeenkomsten met vaste bezoekers hier die achter elke muis een olifant zoeken.

[ Bericht 9% gewijzigd door ems. op 23-05-2013 19:07:29 ]
Conscience do cost.
  donderdag 23 mei 2013 @ 21:01:34 #35
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126921205
Waar zien mensen bloed op het trottoir ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_126921629
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:01 schreef Summers het volgende:
Waar zien mensen bloed op het trottoir ?
★★★
pi_126924521
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee dat word je pas als je zo'n daad als deze doet.

A very angry person, dat zeker en door zijn daad een terrorist.
Ich hock in meinem Bonker
pi_126937808
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:50 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Nee dat word je pas als je zo'n daad als deze doet.

A very angry person, dat zeker en door zijn daad een terrorist.
Tis t werk van 'n psychopaat - niet 'n terrorist.
En nu zijn t media en politici lekker bezig om het hele gedoe te politiiciseeren (politicise) en imo is dat onnodig.
Er zijn veel mensen die zijn ook boos van unjuist invasie en occupatie van bepaalde landen.
Am not condoning anything or anyone - ik probeer alleen om dit te kijken als 'one of those things'.and not get emotional or hysterical.
pi_126938123
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:51 schreef ems. het volgende:

[..]

Ze creeren die illusie dat t zo is.
De zogenaamde Terrorist Threat blijft enorm overdreven.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 09:27:57 #40
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126938153
Zodra ze beginnen over terrorist is het om extra emotie en angst aan te wakkeren bij het publiek om wat voor reden dan ook .
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 09:31:07 #41
249559 crew  Lavenderr
pi_126938207
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 09:27 schreef Summers het volgende:
Zodra ze beginnen over terrorist is het om extra emotie en angst aan te wakkeren bij het publiek om wat voor reden dan ook .
Nou na deze barbaarse slachtpartij hoefden de emoties niet aangewakkerd te worden hoor. Dat ging vanzelf.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 09:36:41 #42
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126938312
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 09:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou na deze barbaarse slachtpartij hoefden de emoties niet aangewakkerd te worden hoor. Dat ging vanzelf.
We zijn zo geconditioneerd door de MSM met het woord terrorist dat mensen dat eruit pikken als iets om zich druk over te maken en bij gelijkwaardig nieuws waar het woord terrorist niet voorkomt maken mensen zich niet zo druk en halen ze hun schouders op . Het werkt dus , mensen gaan helemaal mee in wat de MSM uitzend en hebben geen gelijkwaardige emotie bij dezelfde daden als het niet constant word uitgezonden .
pi_126938399
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 09:36 schreef Summers het volgende:

[..]

We zijn zo geconditioneerd door de MSM met het woord terrorist dat mensen dat eruit pikken als iets om zich druk over te maken en bij gelijkwaardig nieuws waar het woord terrorist niet voorkomt maken mensen zich niet zo druk en halen ze hun schouders op . Het werkt dus , mensen gaan helemaal mee in wat de MSM uitzend en hebben geen gelijkwaardige emotie bij dezelfde daden als het niet constant word uitgezonden .
En die vader met die 2 jongetjes dan? Die noemde ze toch ook geen terrorist maar niemand die z'n schouders ophaalde omdat dat woord er niet in voor kwam.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 09:43:11 #44
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126938426
Nu krijgen we de moslim riedel weer want de MSM heeft weer op de emotie ingespeeld en bij het woord terrorist word het " legitiem " voor de overheid om te overdrijven .

quote:
U.K. Beheading Shows: It's Time To Fight the Doctrine of Jihad

http://www.huffingtonpost(...)3.html?utm_hp_ref=tw
pi_126938485
quote:

[..]

De omschrijving terrorist is uiterst correct, kijk naar de definitie van terrorisme:

"Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld of ernstige dreiging daarmee met een politiek of religieus doel."
  vrijdag 24 mei 2013 @ 09:49:15 #46
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126938551
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 09:42 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

En die vader met die 2 jongetjes dan? Die noemde ze toch ook geen terrorist maar niemand die z'n schouders ophaalde omdat dat woord er niet in voor kwam.
Kijk naar Boston , hele wereld droevig maar in het midden oosten is er elke maand wel een Boston en worden er 20 kinderen gedood bij 1 bomaanslag maar dat word nooit gevoeld of genoemd want de MSM zend het nooit de hele dag uit , noemt het nooit een terroristische daad en is er nooit kritisch over . Ze zeggen altijd dat ze terroristen zoeken en iedereen haalt zijn schouders op . " Collateral damage " word het dan genoemd . Mensen reageren en voelen zoals de MSM dat stuurt en niet op de feiten of bij gelijkwaardige daden .
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 09:52:51 #47
249559 crew  Lavenderr
pi_126938647
quote:

[..]

De MSM heeft niets te maken met de gruweldaden van deze twee barbaren. Beoordeel deze gebeurtenis nu eens voor wat het is: een barbaarse daad door twee fanatieke geradicaliseerde gasten. Die notabene geboren Londenaren zijn.
Ik hoor je weer helemaal niet over het slachtoffer, of komt die helemaal niet voor in je gedachten?
  vrijdag 24 mei 2013 @ 09:53:05 #48
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_126938652
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:24 schreef JamFlava het volgende:
Sommige mensen zien trouwens alles als een aanval van overheden/geheime orders (ofzoiets). Zelfs het gezinsdrama met die twee jongetjes worden op sites als Niburu in twijfel getrokken. 8)7

Sommige mensen beginnen paranoïde te worden (of zijn het al).
die gasten op Niburu zijn compleet koekoek
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 09:54:18 #49
249559 crew  Lavenderr
pi_126938687
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 09:45 schreef .SP. het volgende:

[..]

De omschrijving terrorist is uiterst correct, kijk naar de definitie van terrorisme:

"Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld of ernstige dreiging daarmee met een politiek of religieus doel."
Yep. Een terreurdaad van de eerste orde.
pi_126938697
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 09:49 schreef Summers het volgende:

[..]

Kijk naar Boston , hele wereld droevig maar in het midden oosten is er elke maand wel een Boston en worden er 20 kinderen gedood bij 1 bomaanslag maar dat word nooit gevoeld of genoemd want de MSM zend het nooit de hele dag uit , noemt het nooit een terroristische daad en is er nooit kritisch over . Ze zeggen altijd dat ze terroristen zoeken en iedereen haalt zijn schouders op . " Collateral damage " word het dan genoemd . Mensen reageren en voelen zoals de MSM dat stuurt en niet op de feiten of bij gelijkwaardige daden .
De hele wereld? Denk het niet. In het midden oosten en nog veel meer landen was er weinig tot geen aandacht voor Boston.

Wel in de westerse wereld maar ja dat is nou eenmaal de wereld waar wij in leven.
Ik snap je wel maar het boeit de mensen niet zo wat er buiten "onze wereld" gebeurt.
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 09:55:44 #51
249559 crew  Lavenderr
pi_126938725
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 09:54 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

De hele wereld? Denk het niet. In het midden oosten en nog veel meer landen was er weinig tot geen aandacht voor Boston.

Wel in de westerse wereld maar ja dat is nou eenmaal de wereld waar wij in leven.
Ik snap je wel maar het boeit de mensen niet zo wat er buiten "onze wereld" gebeurt.
Bij Summers is het precies andersom; die ziet alleen alle ellende van Verweggistan en geeft geen donder om wat er hier gebeurt.
pi_126938835
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 09:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bij Summers is het precies andersom; die ziet alleen alle ellende van Verweggistan en geeft geen donder om wat er hier gebeurt.
Nou ze lijkt zich wel een beetje druk te maken over het woord terrorist. Niet over de daad, niet over het slachtoffer maar wel over dat ene woord.

Laten we ze voortaan boefjes noemen dan is het allemaal een stuk minder erg. :')
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:03:47 #53
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126938925
quote:

[..]

En waarom worden de droneaanvallen van de Amerikaanse overheid dan nooit terroristische daden genoemd door de MSM als het aan die beschrijving moet voldoen ? America heeft in al die jaren meer dan een miljoen doden gemaakt . Moeten we eerst op de geschiedenisboeken wachten van onze kleinkinderen voordat we dat als wereld gaan voelen en erg vinden ?? Tot die tijd richten we ons wereldwijd op een paar individuen waar we bang voor moeten worden en ons tegen moeten beschermen ? Vandaar de afbraak van de MSM , op social media word het beestje wel bij zijn naam genoemd bij gelijkwaardige daden .
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 10:07:26 #54
249559 crew  Lavenderr
pi_126939015
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:03 schreef Summers het volgende:

[..]

En waarom worden de droneaanvallen van de Amerikaanse overheid dan nooit terroristische daden genoemd door de MSM als het aan die beschrijving moet voldoen ? America heeft in al die jaren meer dan een miljoen doden gemaakt . Moeten we eerst op de geschiedenisboeken wachten van onze kleinkinderen voordat we dat als wereld gaan voelen en erg vinden ?? Tot die tijd richten we ons wereldwijd op een paar individuen waar we bang voor moeten worden en ons tegen moeten beschermen ? Vandaar de afbraak van de MSM , op social media word het beestje wel bij zijn naam genoemd bij gelijkwaardige daden .
En daar gaan we weer..

Summers, wat vind jij van die moordpartij op klaarlichte dag in Londen?
pi_126939026
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:03 schreef Summers het volgende:

[..]

Ach meiske, doe rustig aan, wat je nu aanhaalt is een heel andere discussie. Het ging om een terroristische daad van twee debielen in London, niet droneaanvallen van de VS.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:08:01 #56
33189 RM-rf
1/998001
pi_126939029
Misschien is het meer een soort van 'standaard' reactie op alle 'media-events' die een grote media-weergave krijgen en een zekere 'hype'werking hebben, dat bepaalde 'complot-gelovers' direkt alles in twijfel gaan trekken en beweringen doen over 'complotten' die erachter zouden steken...

Punt is natuurlijk datde manier waarop media omgaan met zulke events vaak overdreven is (alleen al dat er een tiental tot honderden televisiecamera's en fotografen toestromen) en eigenlijk de laatste tijd ook nog eens versterkt wordt door bv 'sociale media'.

Juist bv het 'hype-effect, het napraten en het 'meeleven' met nieuwsevents is ook enorm versterkt door hoe sociale media functioneren;
evenals het gegeven dat mensen al snel een gebeurtenis en de direkte weergave in de media gelijk ook koppelen aan een 'politieke mening' die ze vaak over bredere zaken en al langer hebben (over buitenlanders, over religie, over wapens, over bescherming van kinderen, over de noodzaak dat de overheid meer of juist minder wetgeving zou moeten invoeren etc. etc.)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_126939170
quote:

[..]

Zie het Westerse Bombing Campaign in Afghanistan en Iraq voor meer informatie.
pi_126939325
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 09:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik hoor je weer helemaal niet over het slachtoffer, of komt die helemaal niet voor in je gedachten?
Hij draagt 'n Help for Heroes t-shirt.
Help for Heroes is 'n goede doel opgericht want t britse regering geeft niet genoeg hulp aan soldaten die komen terug zonder benen en armen enz.
Dan die politici gaan ouwe hoeren over 'our brave boys on the frontline,fighting for our freedom' maar ze doen niet genoeg om hun te hulpen wanneer ze terug komen.
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 10:20:48 #59
249559 crew  Lavenderr
pi_126939383
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Help for Heroes is 'n goede doel opgericht want t britse regering geeft niet genoeg hulp aan soldaten die komen terug zonder benen en armen enz.
Dan die politici gaan ouwe hoeren over 'our brave boys on the frontline,fighting for our freedom' maar ze doen niet genoeg om hun te hulpen wanneer ze terug komen.
Dus?
Hij dacht terug te zijn met armen en benen en wordt alsnog onthoofd in zijn eigen stad door twee stadsgenoten.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:23:04 #60
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126939447
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Denk je dat die soldaten daar alleen maar moorden?
De Britse en over het algemeen overige Europese Soldaten die daar zitten proberen over het algemeen the helpen.
Bruggen bouwen putten slaan etc.

Btw het gaat al helemaal niet meer over de moordpartij zelf of het een false flag is.

Het waren ook deze moordenaars zelf die de media zochten.
ze verzochten omstanders om te filmen zodat ze bekend zouden worden en hun (rechtvaardigheid) de wereld in te helpen.

ik zou zeggen slotje ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126939478
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus?
Hij dacht terug te zijn met armen en benen en wordt alsnog onthoofd in zijn eigen stad door twee stadsgenoten.
Ik had t meer over die hypocrisie van politicos en hun media hoeren.
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 10:27:13 #62
249559 crew  Lavenderr
pi_126939550
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom al die andere dingen erbij slepen?
Wat vind je van die slachtpartij? Want daar hoor ik je niet over.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:27:52 #63
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126939570
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Again.. deze 2 moordenaars zochten zelf de media.
En het gebeurt natuurlijk geregeld in europa dat iemand zo'n beetje onthoofd word.
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 10:30:22 #64
249559 crew  Lavenderr
pi_126939643
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

En het gebeurt natuurlijk geregeld in europa dat iemand zo'n beetje onthoofd word.
Ook dat. Die gekken wílden juist media. Dus hier kan niemand de media de schuld van geven, al doen sommigen dat vanzalefsprekend wel.
Straks hebben de media die man onthoofd :')
pi_126939771
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat vind je van die slachtpartij? Want daar hoor ik je niet over.
Ik vind t vreselijk maar ik vind wat er aan de hand is in andere delen van t wereld nog erger.

Summers heeft groot gelijk.
pi_126939812
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

En de media heeft 'n stem aan hun gegeven.
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 10:35:39 #67
249559 crew  Lavenderr
pi_126939814
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vind t vreselijk maar ik vind wat er aan de hand is in andere delen van t wereld nog erger.

Dus als jij morgen een been breekt klaag je niet, want verderop heeft iemand twee benen gebroken?
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 10:36:28 #68
249559 crew  Lavenderr
pi_126939842
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

En de media heeft 'n stem aan hun gegeven.
Nope. Dat deden ze zelf. Ze vroegen aan omstanders dit te filmen en gaven met bebloede handen en mes in de hand een interview.
pi_126939850
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ook dat. Die gekken wílden juist media.
Dus die 'gekken'' hebben gekregen wat ze wilden.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:37:13 #70
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126939863
Weet je wat het is.
Tegenwoordig heeft iedereen een camera iedereen heeft een telefoon iedereen heeft internet.
Informatie verspreid zich sneller, maar dat wil niet zeggen dat het altijd even betrouwbaar is.

Als we 10 jaar terug kijken had lang niet iedereen een mobiel.
Laat staan een fatsoenlijke camera er op zitten en internet op mobiel was pas net aan de orde.

Dit soort berichten kwam wel in het nieuws maar als een heel klein stukje op pagina 5 van een krant.
Nu zijn er foto's en live beelden van zo'n beetje dus word het voorpagina nieuws.

Dat is het grote verschil!!!
pi_126939876
quote:

[..]

quote:

[..]

Wat een kul argument, dus we moeten alles wat er in de wereld gebeurt maar negeren tenzij het, volkomen subjectief, erger is dan ergens anders in de wereld?
pi_126939877
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus als jij morgen een been breekt klaag je niet, want verderop heeft iemand twee benen gebroken?
Nee - ik zal me geluukig voelen dat ik ben in dit deel van het wereld.
pi_126939948
quote:

[..]

Altijd weer die maar, we hebben het in dit topic toch niet over andere delen van de wereld.
Kun je niet gewoon alleen zeggen dat je het vreselijk vindt?

Ik bedoel wat probeer je daar nou mee te zeggen, dat achter de maar?

Wegkijken en de aandacht proberen te verleggen vind ik het.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:40:12 #74
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126939950
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee - ik zal me geluukig voelen dat ik ben in dit deel van het wereld.
Dan wen er maar aan.
Als dit soort dingen gebeuren, zoals die knakker die zichzelf in de fik zette op de dam.
zolang er beelden van zijn komen dit soort dingen in het nieuws!!

Aan de andere kant van de planeet lekken die beelden niet zo makkelijk uit naar de media.
beelden foto's etc.. dus komt het lang niet zo snel in het nieuws.
En het is ver van je bed, dus boeit het niet zo.
pi_126940755
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:40 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Kun je niet gewoon alleen zeggen dat je het vreselijk vindt?

Heb ik ook gezegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')