mogelijk vorst aan de grond in het oosten...... begreep ik.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
En al het gaat vriezen moet ik weer al m'n planten naar binnen gaan halen. Joepie
niks mis met wat regenquote:
Ja klopt. Ik las het net op teletekst.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mogelijk vorst aan de grond in het oosten...... begreep ik.
Laat ik ze mooi buiten staanquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mogelijk vorst aan de grond in het oosten...... begreep ik.
Vers gemaaid gras ookquote:
Er kan natuurlijk ook helemaal niks gemaaid worden met dit kutweer, behalve het gazonquote:
Hier wel, je ruikt het bosquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:57 schreef alors het volgende:
[..]
Als het een tijd droog is geweest ja, nu niet meer.
Vers gezaagd houtquote:
Ik prefereer op het moment helemaal niets, het komt zoals je het krijgt toch?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke, dan zo: Mensen die veel regen zoals dit prefereren boven zon__
En dit dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik prefereer op het moment helemaal niets, het komt zoals je het krijgt toch?
Het kan me op het moment geen zak schelen, het interesseert me niets. Maar toch, als je je neus even buiten houdt![]()
Van die kleine dingetjes
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:44 schreef minthy het volgende:
Duizendmaal liever dit weer dan 25+ graden
"There is no such thing as bad weather, only inappropriate clothing."quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik prefereer op het moment helemaal niets, het komt zoals je het krijgt toch?
Het kan me op het moment geen zak schelen, het interesseert me niets. Maar toch, als je je neus even buiten houdt![]()
Van die kleine dingetjes
Wat een wijze uitspraak.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:14 schreef henkde_j het volgende:
"Als het regent in mei, is april voorbij."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |