Wat voor herrie luister jij dan nuchter?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:32 schreef Quartz1234 het volgende:
[..]
Kan hier dus echt niet nuchter naar luisteren
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:33 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Wat voor herrie luister jij dan nuchter?
Ga dan fatsoenlijke pianomuziekstukken luisteren zeg. Dit is gewoon muziek die gemaakt is om te kunnen loopen in een gamequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:37 schreef Quartz1234 het volgende:
[..]
Van een spel, raakt me nuchter al heel erg.
Maar als ik wat op heb, dan voel ik er meer van.
Luister dan ook niet uit een Bose 3 2 1 setjequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:38 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ga dan fatsoenlijke pianomuziekstukken luisteren zeg. Dit is gewoon muziek die gemaakt is om te kunnen loopen in een game
Gewoon een simpel basslijntje eronder is genoeg om jou te bekorenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:39 schreef Quartz1234 het volgende:
[..]
Luister dan ook niet uit een Bose 3 2 1 setje
Ik hoor naast een piano ook bass hoor
Oja, en dat liedje van Noisia, ik krijg er spontaan aambeien van.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:38 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ga dan fatsoenlijke pianomuziekstukken luisteren zeg. Dit is gewoon muziek die gemaakt is om te kunnen loopen in een game
Vrouwen die schijten en autorijdenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:40 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Gewoon een simpel basslijntje eronder is genoeg om jou te bekorenGeen snoeiharde drum n bass opzetten tijdens autorijden
Niet in je broek schijten van de basstrillingen
Mweh, te moeilijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |