Ik bedoelde het dan ook niet serieusquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
[..]
Weet jij eigenlijk wel wat subtiel betekent?
Hoeveel verdien je per uur?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HAHAHAHA TERING LOSER EN DAN GA JE MIJ UITLACHENIK HEB WERRUK G
Ja minder dan jij zou verdienen, maar bij de AH krijg je alles in 1 keer, waar ik werk hebben we ook vakantiegeld, bonus dit bonus dat etc. En ik ben een jaar jonger.quote:
HA HELEMAAL NIKS WANT HIJ WORDT NIET EENS AANGENOMEN BIJ DE AHquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoeveel zou jij per uur verdienen?
Heb je uberhaubt gelezenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HA HELEMAAL NIKS WANT HIJ WORDT NIET EENS AANGENOMEN BIJ DE AH
Bijna 5 euroquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoeveel zou jij per uur verdienen?
Jaquote:
Oke, ze hadden dus enkel geen formulieren meer. Als ik morgen of overmorgen terug ga hebben ze zequote:
"Geen formulieren meer"quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oke, ze hadden dus enkel geen formulieren meer. Als ik morgen of overmorgen terug ga hebben ze ze
![]()
![]()
![]()
Handig zo'n brandkraan, kan je er net als die Tony Hawk spellen fijn tegen aan skaten en op je smoel gaanquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:21 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.tacky.nl/skate(...)449&img=1#imagestart
Jezus dit park is ZIEK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:25 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Handig zo'n brandkraan, kan je er net als die Tony Hawk spellen fijn tegen aan skaten en op je smoel gaan
Ja die moet je ook gappen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Waarom zou je een brandkraan stelen
Oooh, ja zeg dat dan!quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:35 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Daar moet je ook overheen springen
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:40 schreef Mender het volgende:
Hoi ik meld me hier maar weer even. Verveel me dood. Sta hier al een half uur op een verlaten busstation op de bus te wachten die pas om 21:00 gaat. Pas om 21:30 thuis.
Oh wij zijn je laatste keus?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:40 schreef Mender het volgende:
Hoi ik meld me hier maar weer even. Verveel me dood. Sta hier al een half uur op een verlaten busstation op de bus te wachten die pas om 21:00 gaat. Pas om 21:30 thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |