"Er iets van zeggen" is iets anders dan iemand vermoorden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Provoceren. Als 1 van de 1.5 miljard moslims er iets van zegt roept hij meteen "zie je wel, stome moslims, yolooo".
En?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:39 schreef Homofront het volgende:
[..]
"Er iets van zeggen" is iets anders dan iemand vermoorden.
Nee en enkel moslims moorden. Dat we met tanks een land binnen bulderen met een bordje vrijheid daar word niet om gevraagd. Maar als er in Europa een paar fluitketels een jonge soldaat doodsteken dan is de wereld ineens te kleinquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:39 schreef Homofront het volgende:
[..]
"Er iets van zeggen" is iets anders dan iemand vermoorden.
Irak miljoenen doden door Engeland/Amerika. Afganistan idem.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:24 schreef Reconquista. het volgende:
[..]
Het onderstaande is slechts een kleine greep. Heb ik een vraag voor jou. Hebben deze onderstaande daders met elkaar gemeen dat ze allemaal toevallig op hun hoofd zijn gevallen als baby of is de gemene deler dat ze allemaal een islamitische achtergrond hebben ???
Beslan, Londen (3keer), burgermeester van Parijs, Madrid, Kurt Westergaard, Malmö, 9/11,Lockerbie, Theo v Gogh, Toulouse Parijs: Acht bomaanslagen door Fouad Ali Saleh-groep
Een bomaanslag op station Saint-Michel - Notre-Dame door de islamitische GIA,
1995, 17 augustus - 17 gewonden bij een bomaanslag bij de Arc de Triomphe, Parijs.
1995, 6 oktober - Bomaanslag op het Parijse metrostation Blanche met 13 gewonden
Moskou, Volgodonsk, American Airlines-vlucht 63, Geplande aanslag op treinen in Keulen, Duitsland. Kofferbommen niet ontploft, Northwest Airlines-vlucht 253, Een aanslag in Luik eist zes doden: vijf op de Place Saint-Lambert plus de dader enz.
Profeet Harun Yahya?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:19 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Deze aanslagplegers zijn dus mensen die ons mooie geloof de Islam de allergrootste schade toebrengen.
Men moet niet vergeten dat de zoons van de profeet Mohammed ook vermoord werden door deze fundamentalisten.
In een overlevering van de profeet Mohammed wordt ook verwezen naar de schade die deze fundamentalisten zouden willen aanrichten. 'Na mij zullen er 70.000 fundamentalisten opstaan die achter de Dajjal (Antichrist) zullen staan.' (Antichrist=boosheid/haat/liefdeloosheid).
Gelukkig worden In Turkije deze fundamentalisten ontmaskerd en hebben ze geen invloed meer, laatst was er zelfs een bekende imam ontmaskerd en opgesloten die orders kreeg uit sommige westerse landen om de Islam schade toe te brengen.
Hieronder legt nazaat van de profeet Harun Yahya (Adnan Oktar) deze fundamentalisten uit. Zijn TV A9 krijgt steeds langzaam aan meer invloed in Turkije. Sommige mensen zeggen dat hij de Mahdi (vredesleider van de moslims) is omdat hij alle kenmerken van hem heeft, maar dat weet alleen God en kunnen we (nu nog niet) weten.
Ik ben niet religieus, maar dat geloof ik graag. Dit soort ongeleide projectielen zijn schadelijk voor iedereen. Zolang niemand probeert iemand anders iets op te dragen zie ik geen probleem.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:19 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Deze aanslagplegers zijn dus mensen die ons mooie geloof de Islam de allergrootste schade toebrengen.
Als je dat nog moet vragenquote:
Whahaha je kon er op wachten...quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:51 schreef moussie het volgende:
Was deze al langs gekomen?
http://www.volkskrant.nl/(...)wich-verdachte.dhtml
Weer zo'n schat van een jongenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:58 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Whahaha je kon er op wachten...
Ik mis alleen dat ie een hart van goud had?
Nee.quote:
Nee, nazaat van de profeet (Mohammed), GENAAMD Harun Yahya.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:25 schreef Albert__heijn het volgende:
[..]
Profeet Harun Yahya?
Binnen de islam is de profeet Mohamed de laatste profeet die gestuurd is naar de wereld.
Hoe kan jij een man in Turkije een profeet noemen?
Nah, da's veel te kort door de bocht. Van orthodoxe moslims zou je kunnen zeggen dat ze hier een zeker aandeel in hebben. Maar dat geldt niet voor alle orthodoxe communities. Die hebben onderling al nauwelijks contact met elkaar en leven al redelijk geisoleerd. Laat staan dat dat voor 'de moslimgemeenschap' als geheel geldt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:05 schreef Djibril het volgende:
Ik word echt kotsmisselijk van zulke gasten, het klinkt cliché maar weer verpest een individu het voor de rest van de groep.
Dit dacht ik, maar toen bedacht ik me dat zo’n jongen opgroeit in de groep en niet erbuiten. Zo’n jongen heeft waarschijnlijk alleen maar vrienden binnen de groep en is volledig geïsoleerd van de rest van de samenleving. Waarom zou hij anders iemand anders zien als een minderwaardige ongelovige.
We kunnen zeer zeker ook rustig een vinger wijzen naar de islamitische wijken hier in Europa. Daar groeien zulke jongens op en als ze een individu zijn dan waren ze in zulke wijken wel op hen vingers getikt voor wat ze doen. Maar nee blijkbaar worden ze dat niet. De groep veroordeelt zulke acties voor de camera maar ze gaan gewoon door met hen normale praktijken zodra de camera’s weg zijn.
The muslim community in London is partially to blame for this "incident".
Michael Adebolajo is in december 1984 geboren in Lambeth, een Londense wijk. Hij groeide op in de wijk Romford en ging naar de Marshalls Park School in Harold Hillquote:
Londen dus. Of bedoel je zijn denkbeelden?quote:Waar komen zulke individuen dan vandaan?
http://www.volkskrant.nl/(...)wich-verdachte.dhtmlquote:De Britse krant The Independent heeft een exclusief interview geplaatst met Anjem Choudary, de voormalige leider van de inmiddels verboden islamitische groepering Al Muhajiroun, die bekend stond om zijn goedkeuring van terrorisme en homofobe en antisemitische gedachtegoed.
Choudary heeft tegenover de krant bevestigd dat hij één van de verdachten van de aanslag in Woolwich kende. Het zou gaan om de 28-jarige Michael Adebolajo, die direct na de moord met bebloede handen en een mes en een bijl politieke statements maakte richting een camera. Hij zei onder meer dat hij de man - een Britse militair - had gedood als vergelding voor 'het doden van moslims in Afghanistan'.
Volgens Choudary was Adebolajo, die bekend stond onder de naam 'Mujahid', een in Groot-Brittannië geboren Nigeriaan, die zich in 2003 bekeerde tot de islam. 'Hij nam deel aan onze bijeenkomsten en mijn lezingen', zegt Choudary tegen de krant. 'Ik zou hem niet beschrijven als een lid (van Al Muhajiroun, red.). Er waren veel mensen die naar onze activiteiten kwamen, zonder noodzakelijk leden te zijn.'
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:08 schreef Djibril het volgende:
Ze groeien juist op in zulke communities die zulke acties alleen voor de camera veroordelen.
Lambeth, Romford, Woolwich.. Hij kwam wel in de beste buurten..quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Michael Adebolajo is in december 1984 geboren in Lambeth, een Londense wijk. Hij groeide op in de wijk Romford en ging naar de Marshalls Park School in Harold Hill
Ik speelde al met de gedachte dat de daders wel ex-kindsoldaten moesten/konden zijn..(vanwege de onaangedane kille gruwelijkheid)quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Michael Adebolajo is in december 1984 geboren in Lambeth, een Londense wijk. Hij groeide op in de wijk Romford en ging naar de Marshalls Park School in Harold Hill
[..]
Londen dus. Of bedoel je zijn denkbeelden?
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)wich-verdachte.dhtml
En bovendien...als ie echt zo slim was had ie zich niet tot de islam bekeert, vanaf dat moment is het blijkbaar bergafwaarts gegaan met hem.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:58 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Whahaha je kon er op wachten...
Ik mis alleen dat ie een hart van goud had?
Gewoon een Londense jongen met een Nigeriaanse achtergrond, op zijn 17e bekeert tot de islam, gewoon totaal verknipt net als alle bekeerlingen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:43 schreef Maron het volgende:
[..]
Ik speelde al met de gedachte dat de daders wel ex-kindsoldaten moesten/konden zijn..(vanwege de onaangedane kille gruwelijkheid)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |