Sof weetquote:
Oh zo, daar heb ik geen ervaring mee, sowieso denk ik eerder dat niemand mij leuk vindtquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat ik denk dat iemand me leuk vindt of dat ik heel wat anders lees.
Maar op een examen lees ik het wel twee keer voor de zekerheid dus dan heb ik dat niet.
Ze was ooit mijn beste vriendin en op dat feestje was ik niks waard voor haar. Ze heeft sindsdien ook niks meer van zich laten horenquote:
Oh dat is wel snelquote:
Well, fuck the bitchquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ze was ooit mijn beste vriendin en op dat feestje was ik niks waard voor haar. Ze heeft sindsdien ook niks meer van zich laten horen
Oh dat soort ''hipsters''?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:20 schreef arachide. het volgende:
En al die hipsters, mijn hemel. Nog nepper dan de gemiddelde tumblr
Ik had het met DV een keer geloof ik, maar toen bleek ze wat anders te bedoelen / geschreven te hebbenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh zo, daar heb ik geen ervaring mee, sowieso denk ik eerder dat niemand mij leuk vindt![]()
Weet niet, maar kreeg een mailtje of ik het wilde laten storneren ofzoquote:
Ik laat het maar gaan. Ik ben niet hip genoeg meer. Ze was ook helemAl over de zeik toen ik zei dat ik ging samenwonenquote:
Nja op internet kan dat best gebeuren hoor, de boodschap komt niet altijd zoals bedoeld over.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik had het met DV een keer geloof ik, maar toen bleek ze wat anders te bedoelen / geschreven te hebben.
Ik bijt op mijn wang in mijn slaapquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Hihaho niet bijten op je wangen want je voelt het niet maar je verwond jezelf dan wel
DV is een schatje. Alleen zorg dat je niet aan haar verkeerde kant komt want dan krijg je hem van vorenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik had het met DV een keer geloof ik, maar toen bleek ze wat anders te bedoelen / geschreven te hebben.
storneren?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet niet, maar kreeg een mailtje of ik het wilde laten storneren ofzo
ja of hoe dat ook heetquote:
Ja maar dat is toch tof dat je dat doet? Helemaal als je je thuissituatie weet enzoquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik laat het maar gaan. Ik ben niet hip genoeg meer. Ze was ook helemAl over de zeik toen ik zei dat ik ging samenwonen
Dit bedoel je?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DV is een schatje. Alleen zorg dat je niet aan haar verkeerde kant komt want dan krijg je hem van voren
Ik doe dat ook heel vaak maar niet in mijn slaapquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik bijt op mijn wang in mijn slaapdat doe pijn
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dit bedoel je?
http://www.dumpert.nl/med(...)erkeerde_kaaant.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |