samen verdienen ze ruim boven modaalquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:13 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Oh, ik ging ervanuit dat wanneer je ouders gewoon iets boven modaal verdienen je iets van 20euro kreeg ofzo
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ook een stuk of 20 ofzo! Het is echt fantastisch op school!
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn ouders werken allebei, vader echt niet speciaal ofzo en mijn moeder part time, ik heb er ook geen recht op.
Maar ze heeft wel 3 wc's dusja, rijk
Hmm dan zie ik mijn studiefinanciering ook somber inquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
samen verdienen ze ruim boven modaal
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:15 schreef Toto69 het volgende:
Een aantal vragen van het bio examen gingen over de Sims en Call of Duty![]()
Dan heb jij gelukquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Black-outs heb ik gelukkig zelden gehad, mja, als je gewoon een snelle lezer bent heb je al veel voordeel, moet je natuurlijk wel snel én begrijpend kunnen lezen.
Je laatste zin ontgaat me even.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan heb jij geluk.
En snel én begrijpend lezen gaan me wel goed af. Alleen lees ik hier op het forum soms weleens dingen die er niet zijn
.
Van wie heb je het terug gehad?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Tandarts
Ik heb trouwens het geld terug gekregen vanochtend. Van die incasso weet je wel.
Jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Ben jij een meisje?
Dankje gr.
[..]
Thanx
Van kpn zelf.quote:
Ja en mn neus dood.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Hier zit een ervaringsdeskundige.
Voelt je wangetje nu dik
Oh, dat ik denk dat iemand me leuk vindt of dat ik heel wat anders leesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |