quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:09 schreef nodig het volgende:
Etsu is nu verdacht lang weg nadat ik hem een site met hete mannen heb gedmt
Hmm okee. Ik wil ze gewoon allebei. Maar ik krijg alleen de eerste denk ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Beiden geloof ik. Het eerste gedeelte krijgt iedereen en het 2e gedeelte is inkomensafhankelijk, van je ouders dan
Het eindigde nogal lullig. 2 uur snachts nog met mijn vriend gebeld. Voelde me zo alleenquote:
Verkapt kijk mij rijke ouders hebben!quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm okee. Ik wil ze gewoon allebei. Maar ik krijg alleen de eerste denk ik
Wutquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het eindigde nogal lullig. 2 uur snachts nog met mijn vriend gebeld. Voelde me zo alleen
Neequote:
ieeeeh! naakte krab!quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja net op het naaktstrand geweest
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:11 schreef Rockiejj het volgende:
Godverdomme, 2 verdovingen in mn bek gehad bij die kut tandarts.
quote:
klaarquote:
Tandartsquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:11 schreef Rockiejj het volgende:
awww ik zorg ervoor dat je niet zo eenzaam hoeft te voelenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het eindigde nogal lullig. 2 uur snachts nog met mijn vriend gebeld. Voelde me zo alleen
Oké, dat snap ik wel. Dat heb ik namelijk ook. Als ik goed geleerd heb en/of het weet kan ik het moeiteloos oplepelen en ben ik in no-time klaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ho, ik raffel het niet af, ik maak het examen, lees alle vragen en teksten aandachtig, ik ben gewoon snel. Nederlands en Spaans bijvoorbeeld was ik ook heel snel klaar, toch tussen de 6.3 - 7.3 en tussen de 6.6 en 7.6
Mijn ouders werken allebei, vader echt niet speciaal ofzo en mijn moeder part time, ik heb er ook geen recht op.quote:
kan niet ik zit op het strand op schoolquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:12 schreef Toto69 het volgende:
Krabs, luister even vanaf 1:27, wat lijk je te horen?![]()
zwerty naakt omgquote:
Black-outs heb ik gelukkig zelden gehad, mja, als je gewoon een snelle lezer bent heb je al veel voordeel, moet je natuurlijk wel snel én begrijpend kunnen lezen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, dat snap ik wel. Dat heb ik namelijk ook. Als ik goed geleerd heb en/of het weet kan ik het moeiteloos oplepelen en ben ik in no-time klaar.
Mijn probleem is soms wel dat ik echt een black-out heb en ik helemaal niks meer weet. Dan maakt het ook niet uit hoelang ik erover nadenk, er komt niks uit. Dan vind ik het ook niet zinvol om er lang te blijven zitten.
Dus hoe dan ook, ik zit er altijd kort.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn ouders werken allebei, vader echt niet speciaal ofzo en mijn moeder part time, ik heb er ook geen recht op.
Maar ze heeft wel 3 wc's dusja, rijk
stiekem zit je gewoon op je zolderkamer grquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
kan niet ik zit op het strand op school
Hier zit een ervaringsdeskundige.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:11 schreef Rockiejj het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |