dat wilde je zelf.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik betaal gvd 41 euro en ik mag naast de koelkast slapen
lieverd, ik kan niet aan iedereen slaapplek geven. ik heb ook nog eigen vrienden die van ver komen.quote:
Paas mij wiriwiri dan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
en ik heb nog 30 gram wiet thuis liggen btw
quote:
Ik schrokquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
heet jij iedereen?
VOORNAAMACHTERNAAM TYP EENS 123
Terpetine?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:56 schreef Sebesse het volgende:
Ik ben mijn kamer aan het opruimen en organiseren voor de verhuizing binnenkort!![]()
Ik heb afgelopen zomer in Venetië een leuke foundation gekocht, maar ik liet dat dure flesje meteen vallen bij thuiskomst. Nu zit/zat het in een tupperware doosje.
Sinds ik sinds februari (mooie zin!) make-up heb afgezworen anders dan voor een speciale gelegenheid, heb ik mijn make-up collectie niet meer aangevuld en het gros weggegooid. Maar die dure Italiaanse foundation krijg ik maar niet van het tupperware-doosje afgeboend!
Weggooien, of heeft iemand nog een tip dat stomme kwaliteitsspul ervan te krijgen?!
Ik vind het ook niet heel erg ofzo, maar mijn vorige housewarming was zo'n fiasco. Voelde me zo kut na afloopquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
lieverd, ik kan niet aan iedereen slaapplek geven. ik heb ook nog eigen vrienden die van ver komen.
Vuurquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:56 schreef Sebesse het volgende:
Ik ben mijn kamer aan het opruimen en organiseren voor de verhuizing binnenkort!![]()
Ik heb afgelopen zomer in Venetië een leuke foundation gekocht, maar ik liet dat dure flesje meteen vallen bij thuiskomst. Nu zit/zat het in een tupperware doosje.
Sinds ik sinds februari (mooie zin!) make-up heb afgezworen anders dan voor een speciale gelegenheid, heb ik mijn make-up collectie niet meer aangevuld en het gros weggegooid. Maar die dure Italiaanse foundation krijg ik maar niet van het tupperware-doosje afgeboend!
Weggooien, of heeft iemand nog een tip dat stomme kwaliteitsspul ervan te krijgen?!
hoe bedoel jequote:Op donderdag 23 mei 2013 14:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet heel erg ofzo, maar mijn vorige housewarming was zo'n fiasco. Voelde me zo kut na afloop
pics van je sixpackquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:59 schreef nodig het volgende:
Ik ben zojuist naar de sportschool geweest.
op je vliegende paard?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:59 schreef nodig het volgende:
Ik ben zojuist naar de sportschool geweest.
quote:
alsnog pics gaarne.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Het is een onepack gvdTrain eigenlijk de buik ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |