oh echt?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsu omg in groningen zijn er LETTERLIJK 25 shopsnog nooit maar 1 gezien?
in de straal van 1 km zijn er in jouw buurt al 5
Ik heb vorige zomer voor het eerst geblowed op de zwarte cross, ik hoestte alles uitquote:
ho eens 30?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
en ik heb nog 30 gram wiet thuis liggen btw
neequote:Op donderdag 23 mei 2013 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
toe maar.
ik ga wel even volgende week kijken. ofzo.
blow jij ook, sab?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb vorige zomer voor het eerst geblowed op de zwarte cross, ik hoestte alles uitDaarna weer voor het eerst in december, bios ondergekotst. Ik ben echt niet ervaren
en je zegt "ik wil graag een gram polm", hebben ze geen polm, dan neem je afghaan. Hebben ze alleen per 5 euro of per 10 ofzo, dan die van 10 euro.quote:
Doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
laten we spacecake maken, dat doe ik wel
spannend.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
laten we spacecake maken, dat doe ik wel
waarom weet jij zoveelquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
en je zegt "ik wil graag een gram polm", hebben ze geen polm, dan neem je afghaan. Hebben ze alleen per 5 euro of per 10 ofzo, dan die van 10 euro.
Ik ben 1 keer naar een shop gegaan en weet ook hoe het werktquote:
Blowen in de badkamer?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:39 schreef Etsu het volgende:
maar mensen. binnen wordt er niet gerookt hoor.
En ik? Ik neem wel een slaapzak mee.quote:
naast de koelkast.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik? Ik neem wel een slaapzak mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |