avondeten bedoel je?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:27 schreef Etsu het volgende:
dv eet je mee?
ara en jordy eten ook mee.
en ezell. als ze meegaat.
ezell en ik gaan koken.
jordy gaat afwassen.
TV TV TV TV TV TV SPORT SPORT SPORT CALL OF DUTY CALL OF DUTY CALL OF DUTY CALL OF DUTY CALL OF DUTY CALL OF DUTYquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:31 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik moe ben.
Ook xbox reveal gezien?
En terechtquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga me schuldig voelen als het feestje een flop is.
Klopt als n busquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
TV TV TV TV TV TV SPORT SPORT SPORT CALL OF DUTY CALL OF DUTY CALL OF DUTY CALL OF DUTY CALL OF DUTY CALL OF DUTY
I'm inquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:32 schreef arachide. het volgende:
Etsu, haal een buil shag (pall mall, de rode), lange vloei en hasj (polm), dan draai ik een mooie dikke vette joint en dan worden we allemaal heel stoned.
en waar denk jij dat ik dat kan halen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:32 schreef arachide. het volgende:
Etsu, haal een buil shag (pall mall, de rode), lange vloei en hasj (polm), dan draai ik een mooie dikke vette joint en dan worden we allemaal heel stoned.
ara en jordy en ezell zijn rond 6 uur hier.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe vroeg begint het wel niet
oh ik eet niet meequote:Op donderdag 23 mei 2013 14:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
ara en jordy en ezell zijn rond 6 uur hier.
Zefls in fucking zutphen zijn er 3 shopsquote:
zie ik eruit als een blower en weet waar die shops zijn?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zefls in fucking zutphen zijn er 3 shops
Ik weet ook al 4 jaar waar ze zitten hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
zie ik eruit als een blower en weet waar die shops zijn?
ik ga kijken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Shagbuil bij de supermarkt, hasj bij de coffeeshop. (Spilsluizen 6 volgens google)
jij bent va.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet ook al 4 jaar waar ze zitten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |