hoezoquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsu koop heel wat eten en drinken voor va en jordy omg
fix zo'n 2 dagkaarten op martkplaats dan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb nog zo'n dagkaart liggen, maar die ga ik voor LB gebruiken. Tevens ga ik 's avonds heen en 's ochtends terug dus werkt dat dan niet
Maar je kan met mijn korting meereizen. Ruilen voor een bakje Julia's? (tortelini, napolitana saus met extra mozarella.)quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, niet meer.
ETSU BE FUCKING HAPPY
EN VOOR MIJ DAN?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat zij zoveel geld aan jou uitgeven
Maar vrijdag moet ik wel werken dus ik kom pas later. En 's ochtends weer om 10 uur op de trein.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar je kan met mijn korting meereizen. Ruilen voor een bakje Julia's? (tortelini, napolitana saus met extra mozarella.)
weet ik niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
omaigawd bij housewarmings horen cadeautjes omg
ETSU WAT WIL JE HEBBEN
ik zorg voor bier, wijn, avondeten en ontbijt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat zij zoveel geld aan jou uitgeven
opletten danquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:28 schreef badschaap het volgende:
[..]
kan nog niet, moet nog 40 min op school zitten
Wat zeur je nu danquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:29 schreef badschaap het volgende:
[..]
het is toch informatica en ik zit toch in de mediatheek
So it better be good.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:30 schreef Etsu het volgende:
ik vind het best belachelijk dat jullie zoveel geld uitgeven voor een feestje.
Ik ga Ara, Jordy, DV nog een keer en jou meeten. Onder invloed. Worth it.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:30 schreef Etsu het volgende:
ik vind het best belachelijk dat jullie zoveel geld uitgeven voor een feestje.
avondeten bedoel je?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:27 schreef Etsu het volgende:
dv eet je mee?
ara en jordy eten ook mee.
en ezell. als ze meegaat.
ezell en ik gaan koken.
jordy gaat afwassen.
TV TV TV TV TV TV SPORT SPORT SPORT CALL OF DUTY CALL OF DUTY CALL OF DUTY CALL OF DUTY CALL OF DUTY CALL OF DUTYquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:31 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik moe ben.
Ook xbox reveal gezien?
En terechtquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga me schuldig voelen als het feestje een flop is.
Klopt als n busquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
TV TV TV TV TV TV SPORT SPORT SPORT CALL OF DUTY CALL OF DUTY CALL OF DUTY CALL OF DUTY CALL OF DUTY CALL OF DUTY
I'm inquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:32 schreef arachide. het volgende:
Etsu, haal een buil shag (pall mall, de rode), lange vloei en hasj (polm), dan draai ik een mooie dikke vette joint en dan worden we allemaal heel stoned.
en waar denk jij dat ik dat kan halen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:32 schreef arachide. het volgende:
Etsu, haal een buil shag (pall mall, de rode), lange vloei en hasj (polm), dan draai ik een mooie dikke vette joint en dan worden we allemaal heel stoned.
ara en jordy en ezell zijn rond 6 uur hier.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe vroeg begint het wel niet
oh ik eet niet meequote:Op donderdag 23 mei 2013 14:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
ara en jordy en ezell zijn rond 6 uur hier.
Zefls in fucking zutphen zijn er 3 shopsquote:
zie ik eruit als een blower en weet waar die shops zijn?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zefls in fucking zutphen zijn er 3 shops
Ik weet ook al 4 jaar waar ze zitten hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
zie ik eruit als een blower en weet waar die shops zijn?
ik ga kijken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Shagbuil bij de supermarkt, hasj bij de coffeeshop. (Spilsluizen 6 volgens google)
jij bent va.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet ook al 4 jaar waar ze zitten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |