Geen ideequote:Op donderdag 23 mei 2013 14:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Post met antwoordnummer is toch ook altijd gratis ongeacht het gewicht?
Dus ook via de brievenbus?
Okido!quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
oja faye ik heb besloten dat ik zaterdag om half 2 vertrek en om kwart voor 5 aankom n jouw woonplaats
Volgens mij hoeft het niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmm nja zal wel, gewoon postzegels op plakken dan
Jezus mannnnn, ik zit me net te bedenken dat ik jou via fok echt al een tijdje kenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil mijn 19e verjaardag op mijn eigen kamer vieren. Voor 20 januari het huis uit. Ik ben het echt schijtzat hier
R49 allessquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jezus mannnnn, ik zit me net te bedenken dat ik jou via fok echt al een tijdje ken
http://www.postnl.nl/tarieven/services/antwoordnummer/quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmm nja zal wel, gewoon postzegels op plakken dan
Niet iedereen hoeft wat te doen toch?quote:
2010 eerste topic waar we samen in postte, en bijna 2 jaar sinds R49quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
R49 alless
Ik moet heloef nog een keer meeten, lang niet gesproken ook
oh mijn god ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
faye we moeten de rotterdamse parkmeet nog een keer overdoen, incl negers
huh waar zie je datquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
2010 eerste topic waar we samen in postte, en bijna 2 jaar sinds R49
zoek maar in zoeken.fok.nl "quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
huh waar zie je datDat is misschien nog langer dan DV. Maar ik heb nog met DV gesmst met mijn oude nokia weet ik nog dus dat moet maart/april 2011 zijn geweest
We waren zo jongquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kan me nog zo goed herinneren dat we altijd gingen bekvechten in r49
Ja oh mijn god, wat een problemen hadden we toen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik was echt 15 toen ik jou sprak omg
Zit die hele week vol 38 uur maken ditdat. Ik ga morgen even kijken naar goede data.quote:
ahaaaa.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Behalve als er alcohol aan te pas komt
dan zijn we allemaal sletten
EN NIET ONTKENNEN JIJ
fuuuuuuu ik wil uit in groningenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zit die hele week vol 38 uur maken ditdat. Ik ga morgen even kijken naar goede data.
Zal week 24 worden, heb ik meteen weer moneys want even op en neer voor Etsu gaat ook weer 41 euro kosten
41 euro, serieus?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zit die hele week vol 38 uur maken ditdat. Ik ga morgen even kijken naar goede data.
Zal week 24 worden, heb ik meteen weer moneys want even op en neer voor Etsu gaat ook weer 41 euro kosten
Jij bent met pann van miiiijhiiiij! Jij bent met pann van miiiijhiiiij! Jij bent met pann van miiiijhiiiij! Jij bent met pann van miiiijhiiiij!quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Behalve als er alcohol aan te pas komt
dan zijn we allemaal sletten
EN NIET ONTKENNEN JIJ
Geef me geldquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
fuuuuuuu ik wil uit in groningen
Nope, niet meer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Watttttttttt. Heb je geen korting?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij bent met pann van miiiijhiiiij! Jij bent met pann van miiiijhiiiij! Jij bent met pann van miiiijhiiiij! Jij bent met pann van miiiijhiiiij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |